צילום: מאיר ועקנין / פלאש 90

נתניהו מבהיר: "איננו מסתפקים בהסתלקות איראן מדרום סוריה בלבד"

"הטילים ארוכי הטווח יסכנו אותנו גם מעבר לטווח של כמה קילומטרים מדרום סוריה, ולכן איראן צריכה לצאת מסוריה כולה. איננו שותפים להבנות כאילו הסכמנו לפחות מזה" • על האירועים בדרום: "חמאס אחראי למתרחש. נגבה ממנו מחיר כבד"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נאם הבוקר בועידת הגליל התשיעית והתייחס לאירועים בדרום. "ישראל רואה בחומרה את ההתקפות עליה ועל יישוביה על-ידי החמאס והג'יהאד האסלאמי מרצועת עזה. צה"ל יגיב בעוצמה רבה על ההתקפות הללו. ישראל תגבה מחיר כבד מכל מי שמנסה לפגוע בה, ואנו רואים בחמאס כנושא באחריות למנוע התקפות אלה נגדנו".

בהמשך הוא הגיב לפרסומים לפיהם ישראל, סוריה ורוסיה סיכמו על הרחקת האיראנים מהגבול ואמר: "הבהרתי פעמים רבות מהם הקווים האדומים שלנו, ואנו אוכפים אותם בלי פשרות. לא ניתן לאיראן להתבסס צבאית בסוריה ולפעול משם נגדנו, וגם לא להעביר נשק מסוכן מסוריה ללבנון, או לייצר אותו בלבנון"

לדבריו, "אני מבקש לחדד: אנחנו פועלים נגד התבססות צבאית איראנית בכל שטחה של סוריה, איננו מסתפקים בהסתלקות איראנית מדרום סוריה בלבד. הטילים ארוכי הטווח שאיראן פועלת להציב בסוריה יסכנו אותנו גם מעבר לטווח של כמה קילומטרים מדרום סוריה, ולכן איראן צריכה לצאת מסוריה כולה. איננו שותפים להבנות כאילו הסכמנו לפחות מזה"

"בכל מקרה, תמיד נפעל על פי האינטרסים הביטחוניים שלנו, עם או בלי הבנות. נגן על עצמנו בכוחות עצמנו, מלוכדים, מאוחדים ונחושים להבטיח את ביטחוננו ועתידנו", כך נתניהו.

רוסיה: רק צבא סוריה צריך להיות בגבול עם ישראל

המסר חלחל? דיווח: חיל האוויר הסורי מונע מהאיראנים שימוש בבסיסיו

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

…והשם יהיה בעזרנו!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו