נתניהו מאשר קיום מגעים עם הרצוג וליברמן להרחבת הקואליציה

ראש הממשלה אישר היום בישיבת שרי הליכוד כי התנהלו מגעים, שלטענתו לא הבשילו, עם יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג ועם יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, מתוך מטרה לצרפם לקואליציה

ראש הממשלה נתניהו הודה היום בישיבת שרי הליכוד כי לאחרונה התקיימו מגעים משמעותיים עם מפלגת המחנה הציוני על הרחבת הקואליציה. שרים סיפרו כי נתניהו אישר את הפרסומים הרבים בנושא הזה שהופיעו בשבועות האחרונות, אולם הבהיר כי המגעים לא הבשילו לכדי הסכמות.

נתניהו אמר לשרים שנכחו בישיבה כי המגעים להרחבת הקואליציה נכשלו כיוון שאביגדור ליברמן לא היה מעוניין בכך, ואילו יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג אינו יכול להצטרף בשל התנגדות פנים-מפלגתית למהלך מסוג זה. עם זאת, נתניהו הבהיר כי הוא ימשיך לנסות לפעול להרחבת הקואליציה הצרה.

בחודש שעבר הודה שר האוצר משה כחלון כי התקיימו מגעים לצירוף סיעת המחנה הציוני לקואליציה, אולם אלה נקטעו בשל הבדיקה שנפתחה נגד העומד בראשה, יצחק הרצוג, בקשר למימון לא חוקי לכאורה של קמפיין הבחירות לראשות המפלגה בשנת 2013. "היו מגעים עם הרצוג לכניסה לממשלה, וזה פשוט הרחיק את זה", הבהיר. "המפלגה היחידה בעיניי שהיא בעלת פוטנציאל להצטרף זאת העבודה, ועכשיו זה מרחיק את העניין".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו