השר אריאל רומז: עתידה של הקואליציה תלוי בהסדרת היישוב עמונה

במהלך סיור שערכה מפלגת 'תקומה' ביישוב המיועד לפינוי הבהיר השר אורי אריאל כי ״עברו ימי עקירת היישובים בארץ ישראל" ורמז כי על הממשלה למצא את הדרך להסדיר את היישוב בחקיקה כך ש"השאלה על שלימות הקואליציה תהיה מיותרת" • ח"כ סמוטריץ': עובדים על פיתרון טוב

במסגרת סיור שערכו אחה"צ חברי מפלגת 'תקומה' בהתנחלות עמונה, הכריז יו"ר המפלגה השר אורי אריאל, "נפעל למנוע את פינוי הישוב היושב על אדמתו 20 שנה עם למעלה מ-40 משפחות ו-200 ילדים. מדובר בעניין הנובע מרדיפה פוליטית של ארגוני השמאל הקיצוני. כולנו זוכרים את המראות הקשים כאן לפני עשר שנים – ואף אחד לא היה רוצה לחזור למקומות האלה"

השר אורי אריאל הבהיר כי ״עברו ימי עקירת היישובים בארץ ישראל".

השר רמז בדבריו לציפיות הגבוהות שיש לציונות הדתית משר הביטחון החדש אביגדור ליברמן שבניגוד ליעלון התבטא בעבר נחרצות נגד פינוי היישוב ואמר כי "אנו מקווים ומאמינים שהממשלה תמצא את הדרך להסדיר את עמונה בחקיקה או בכל דרך אחרת כך שהשאלה על שלמות הקואליציה לא תהיה רלוונטית".

ח"כ בצלאל סמוטריץ' שנמנה אף הוא על חברי 'תקומה', רמז בדבריו במהלך הסיור כי מסתמן פתרון משפטי לסערה הצפויה בעקבות פינויו הצפוי של היישוב ואמר כי "יש פתרון טוב ואנחנו עובדים עליו בדרגים הכי גבוהים. אין דבר כזה העתקת ישובים זה לא קובץ וורד – ואין קופי פייסט".

בעוד חודשים ספורים צפוי להסתיים המועד שהתחייבה המדינה בפני בג"צ לפני כשנתיים, על הסדרה או פינוי עתידי של היישוב, ובציונות הדתית מוצאים לנכון לפעול להסדרת הענין בכל מחיר.

צילום: פלאש 90

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו