התרסקות המטוס: מתברר כי הטייס נפלט גם הוא מהמטוס

שלושה ימים לאחר תאונת המטוס הצבאי שהתרסק בבסיס מצפה רמון, מתבררים פרטים נוספים מהדקות האחרונות של הנווט ששרד את ההתרסקות ושל הטייס שנהרג במהלך ניסיון ההישרדות

שלושה ימים לאחר התקרית הקשה בבסיס רמון בו נהרג רס"ן אוהד כהן נוב ז"ל כשניסה ללא הצלחה להנחית את המטוס ששב מתקיפה בעזה, ככל הנראה בשל כשל טכני.

הבוקר מתבררים פרטים נוספים משלב הנטישה של המטוס, כאשר הטייס והנווט הבינו כי לא יצליחו עוד להנחית את המטוס בשלום.

מתברר, כי בניגוד למה שפורסם בשעות שלאחר התקרית כי הנווט נטש לבדו את המטוס בעזרת כיסא המילוט, בעוד הטייס נשאר מאחור מסיבה שטרם הובררה וכי ההערכה היתה כי הוא נספה בדליקה שפרצה בתוך המטוס, הבוקר דווח כי שני הטייסים נפלטו מתוך המטוס וכי הטייס רס"ן אוהד מצא את מותו מחוץ למטוס.

נציין כי בעוד במטוסים אחרים, ברגע שאחד מהנוסעים לוחץ על כיסא המפלט, הרי שהוא באופן אוטומטי עף החוצה, ואילו כשמדובר במטוס דו מושבי כמו המטוס הנוכחי שהתרסק, הרי שכחלק מאמצעי הבטיחות ברגע שמי מהשניים, הנווט או הטייס לוחצים על כפתור כיסא המפלט, שניהם מועפים החוצה מהמטוס בהפרש של שניה האחד מהשני, כאשר הנווט הוא זה שיוצא ראשון ומיד אחריו באופן אוטומטי הטייס.

על פי הדיווח, כך אירע גם במקרה הנוכחי כאשר הנווט התרומם לגובה הרצוי והטייס שאכן נפלט מהמטוס, הסתבך ככל הנראה בשל תנאי הנחיתה הקשים ולא שרד למרבה הטרגדיה את תהליך הפליטה ונהרג.

בחיל האויר עדיין בודקים את הסיבות לתקלה שגרמה למטוס לצאת מאיזון. כאשר המסקנות עדיין אינן חד משמעיות ונמצאות בבדיקה, אך ההערכה הגוברת כי מדובר בתקלה מקומית ולא סדרתית, וזו הסיבה שלא קורקעו כל מערך המטוסים מסוג זה.

אחת ההשערות שעלו הן כי המטוס שחזר כאמור מהפצצה בעזה, שב על עקבותיו עם חלק מהתחמושת, מה שיכול גם הוא להוות סיבה לגרימת חוסר איזון, אך מצד שני ישנן הנחיות ברורות כיצד להתנהל במקרה שכזה.

640-916
2V0-621
1Z0-062
300-135
200-125
100-105
300-320
210-060

400-051
200-310
300-115
300-101

210-060

200-105
210-260
70-697
200-125
100-105
300-320
210-060

100-105
300-320
210-060

200-105
300-209
N10-006
642-999
642-998

300-135
210-065
300-360
070-462
70-410
300-101

640-916
2V0-621
1Z0-062
200-125
100-105
100-105
300-320
210-060

200-105
300-209
70-410
300-101

640-916
2V0-621
642-998

200-125
100-105
300-320
210-060
200-105
210-260
70-697
400-051
200-310
300-115
200-105
210-260
70-697
400-051
200-310
300-115
300-101

We assist you to prepare for almost all the main certifications which are regarded valuable the IT sector.Certifications provide a structure and a reason to learn a new technology and they can help IT professionals boost their resume and keep their skills sharp. Certifications from leading vendors are the first step toward gaining industry-recognized expertise in a relevant domain, and will surely be a valuable asset for any candidate.
640-916
2V0-621
1Z0-062
300-360
070-462
70-410
70-410
300-070
300-075
300-209
N10-006
642-999
642-998

300-320
210-060
70-697
400-051200-310
300-115
300-101

640-916
2V0-621
1Z0-062
200-125
300-101
N10-006
300-115
100-101
ADM-201
N10-006

810-403
200-120
400-101

300-320
350-018

220-901
70-534
LX0-104
070-461
210-060
400-201
350-018
ADM-201

1Z0-060

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו