נתניהו עונה לארדואן: "ישראל מגנה טרור בטורקיה ומצפה להדדיות"

בפתח ישיבת הממשלה גינה רה"מ את הטרור בטורקיה תוך שהוא רומז לחוסר הנכונות של הנשיא הטורקי להתבטא באופן דומה בנוגע לאירועי טרור בארץ • בהמשך הודיע נתניהו על מענק של מאות מיליוני שקלים לישובי עוטף עזה: "נמשיך לחזק אותם"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מתייחס בפתח ישיבת הממשלה הבוקר לפיגוע הרצחני אמש בטורקיה ואומר: "אמש היו שני אירועים חשובים הקשורים בטורקיה: אחד, הגיע לארץ השגריר החדש, זה לאחר שישראל שלחה את שגרירה לאנקרה בהתאם לסיכום בין ממשלות ישראל וטורקיה. אבל אתמול גם קרה דבר נוסף וזה פיגוע טרור קשה בטורקיה.

ישראל מגנה כל טרור בטורקיה וישראל מצפה שטורקיה תגנה כל פיגוע טרור בישראל. המאבק בטרור חייב להיות הדדי. הוא חייב להיות הדדי בגינוי והוא חייב להיות גם הדדי בסיכול, וזוהי הציפייה של מדינת ישראל מכל המדינות שאיתן היא עומדת בקשר, לרבות טורקיה".

נתיין כי דבריו של נתניהו הם בבחינת רמיזה לנשיא הטורקי שמסרב לגנות באופן נחרץ אירועי טרור בישראל.

לראשונה זה 13 שנים: ארדואן העניק ראיון לכלי תקשורת ישראלי

בהמשך דבריו אמר נתניהו כי בכוונת הממשלה לאשר היום תכנית לחיזוק החוסן האזרחי בשדרות וביישובי עוטף עזה. "אנחנו משקיעים למעלה מחצי מיליארד שקל לטובת התושבים. אנחנו עושים את זה בהטבות מס, בהטבות במעונות יום, בהשקעות בתשתיות, בהקלות, בעזרה לרשויות המקומיות. אני חייב להגיד שכל האזור נמצא בפריחה מתמדת. אני מתרשם כשאני הולך לשם מהבניה, מתנופת הבניה, מהביקוש – על כל דירה יש כמה מבקשים וכל זה קורה מאז מבצע 'צוק איתן'", דברי נתניהו.

הוא הוסיף: "לכן באישור התוכנית היום, אנחנו אומרים לתושבים: נמשיך לחזק אתכם, נמשיך לחזק את עוטף עזה, נמשיך לחזק את הנגב והנגב המערבי. אנחנו עושים זאת למענכם, למען הנגב ולמען ביטחונה ועתידה של מדינת ישראל".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו