צפו: שר האוצר מברך את מנכ"ל מובילאיי על האקזיט הגדול

הפוליטיקאים מברכים את החברה הישראלית על עסקת הענק • נתניהו: "ישראל הופכת למרכז טכנולוגיה עולמי, לא רק בתחום הסייבר, אלא גם בתחום הרכב" • מנכ"ל החברה מבטיח: מרכז הפעילות של החברה ישאר בישראל

הפוליטיקאים מברכים את מובילאיי: ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שוחח בצהריים בטלפון עם זיו אבירם, מנכ"ל חברת מובילאיי , ובירך אותו על העסקה הגדולה ביותר בתולדות ההי-טק הישראלי. "העסקה מוכיחה באופן דרמטי שהחזון שאנו מובילים מתממש. ישראל הופכת למרכז טכנולוגיה עולמי, לא רק בתחום הסייבר, אלא גם בתחום הרכב", אמר לו נתניהו.

מנכ״ל מובילאיי הבטיח לנתניהו שמרכז הפעילות של החברה יישאר בישראל, וכי החברה תקים בארץ מרכז פיתוח עולמי ותקבל אחריות על כלל הפעילות הבינ"ל של המכונית האוטונומית של אינטל.

בוידאו: שר האוצר משוחח עם מנכ"ל מובילאיי היום

שר האוצר, משה כחלון, טלפן למנכ"ל ואמר לו: "הבשורה הכי גדולה שיכולנו לקבל היא שה-IP (הקניין הרוחני) נשאר בישראל, הניהול של מובילאיי נשאר בישראל, השכל נשאר בישראל והכבוד נשאר בישראל. אתם יכולים לראות בנו בעלי ברית בנושא המלחמה בתאונות הדרכים". בנוסף, כחלון בירך את זיו על החלטת החברה להרחיב את מרכז מובילאיי בירושלים מ-22 אלף מ"ר ל-50 אלף מ"ר.

בעקבות העסקה הזאת מדינת ישראל הופכת להיות המעצמה המובילה בעולם בפיתוח רכב אוטונומי. מדובר באמון גדול במדינת ישראל ובכלכלה הישראלית".

//www.jdn.co.il/breakingnews/811790

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו