"ישראל היא מושא למסע ההשמצה הגדול ביותר בתולדות האנושות"

מפקד בכיר מאוד בצבא בריטניה לשעבר בכתב אישום חריף נגד הצביעות המערבית והרצחנות הפלסטינית: "כל מה שהפלסטינים רוצים הוא להשמיד את ישראל. 'דור אחרי דור מחונכים בדרך הזאת. כל עוד הגישה הזאת לא תשתנה לא יהיה שלום"

ריצ'רד קאמפ הוא קצין בריטי מעוטר ששירת למעלה מ-30 שנים בצבא הממלכה, כשבין היתר הוא שימש כמפקד הכוחות הבריטיים באפגניסטן. בראיון לערוץ 20 הוא מותח ביקורת חריפה על היחס של המערב לישראל ומאשים: "ישראל כבר שנים רבות היא מושא למסע ההשמצה הגדול ביותר בתולדות האנושות… ארצות רבות יאמרו שאם ישראל תפסיק, למשל, להחזיק בגדה המערבית הכבושה, לכאורה, או תפסיק להתיישב שם, אז זה יביא שלום. זה לא יביא שלום".

לטענתו, "כל מה שהפלסטינים רוצים הוא להשמיד את ישראל. ההנהגה הפלסטינית לא רוצה פתרון של שתי מדינות שכולל את ישראל במשוואה. אנשים לא מבינים את זה. הם חושבים… ההנהגה הפלסטינית באה לאו"ם ומדברת על שלום. היא לא רוצה שלום. היא מחנכת את ילדיה לשנוא את ישראל.

'דור אחרי דור מחונכים בדרך הזאת. כל עוד הגישה הזאת לא תשתנה לא יהיה שלום. והגיע הזמן שהעולם המערבי יבין את זה ויבין את המציאות כדי שיוכל להתייחס לישראל כפי שהיא: הדמוקרטיה הליברלית החזקה האחת והיחידה במזרח התיכון".

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו