פסגת המעודכנים

בדרכו לבצע פיגוע: המחבל נורה ונעצר על ידי כוחות הביטחון

בחסדי שמיים סוכל פיגוע: עקבות מידע שהעביר שב"כ על מחבל שמתכוון לבצע פיגוע בזמן הקרוב ניהלה משטרת י-ם מצוד אחרי החשוד, שאותר לבסוף ליד שכונת בית צפאפא. שוטרים שהתקרבו אליו חשו מאויימים וירו בו ברגל. הוא נפצע בינוני ונעצר

בעקבות מידע מודיעיני עצרה היום (ראשון) משטרת ירושלים חשוד, שככל הנראה התכוון לבצע פיגוע בזמן הקרוב. החשוד, גבר ערבי, נעצר ונלקח לחקירת כוחות הביטחון בשל מידע מוקדם שהגיע על כוונותיו.

בעקבות המידע המודיעיני שהתקבל מהשב"כ, הגיעו כוחות גדולים של משטרה לאזור דרום ירושלים, סמוך לשכונת בית צפאפא, ואיתרו את החשוד ברחוב ברל לוקר. החשוד איים על השוטרים שבאו לעצרו ונורה. הוא פונה לבית החולים שערי צדק כשמצבו מוגדר בינוני והוא סובל מפצע ירי בירך.

ביום חמישי האחרון הותר לפרסום כי במבצע משותף של השב"כ, לוחמי ימ"מ וכוחות גדולים של צה"ל, נעצרו חמישה פלסטינים תושבי חברון, שהגיעו אל העיירה אל-אזריה הסמוכה לירושלים. החמישה היו בדרכם לבצע פיגוע, ככל הנראה בטווח הזמן המיידי, ומעצרם סיכל את כוונתם. העצורים הועברו לחקירת גורמי הביטחון.

אתמול נפצע קל אזרח ישראלי לאחר שנדקר על ידי מחבלת פלסטינית בצומת הרחובות דרך בר לב וסולטן סולימאן. המחבלת, פלסטינית בת 29 מצור באהר, נוטרלה על ידי כוחות הביטחון ונלקחה לחקירה, במהלכה הכחישה את החשדות נגדה. בחקירתה טענה המחבלת כי לא היא שדקרה את עובד הרכבת הקלה, שלאחר מכן התברר כי הוא ממוצא ערבי.

בחסדי שמיים נמנע פיגוע: חמישה פלסטינים נעצרו סמוך לירושלים

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו