צילום: דוברות עיריית ביתר

זעם במודיעין עילית: "הנסיעות הפכו לסיוט. חברת 'קווים' מזלזלת בנו"

תושבים במודיעין עילית מתלוננים על זלזול מתמשך ויחס בלתי מתחשב לכאורה מצד חברת 'קווים' המפעילה בשלוש השנים האחרונות את קווי התחבורה הציבורית בעיר וממנה. בחברה לא מכחישים את הטענות אך מסבירים מדוע הרשויות אשמות במצב שנוצר

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

תושבים במודיעין עילית מתלוננים על זלזול מתמשך ויחס בלתי מתחשב לכאורה מצד חברת 'קווים' המפעילה בשלוש השנים האחרונות את קווי התחבורה הציבורית בעיר וממנה. 'קווים' החליפה את 'סופרבוס', שגם כלפיה היו תלונות לא מעטות, אך נראה שלמרות תקוות התושבים כי רמת התחבורה בעיר תשתפר בעקבות ההחלפה, אצל רבים מהם נרשמה אכזבה.

בעיתון הווירטואלי 'שחרית' פורסם תחקיר מקיף בנושא. אחד האברכים תושב חפציבה שנאלץ לנסוע מדי יום לעבודתו בבני ברק בקו 240 של קווים, סיפר לכתב העיתון ישראל לביא על "סיוט בלתי נסבל" כלשונו, שאותו הוא ורבים מהתושבים עוברים מדי יום בנסיעתם עם החברה. הוא צוטט כמי שאומר: "אני ועוד רבים מבני העיר שרובנו תלויים בתחבורה הציבורית, מרגישים שקווים עושים מאתנו צחוק ולעג".

ביזנעס שימושי

לדבריו, עיקר הבעיה היא בנסיעה מבני ברק למודיעין עילית ובחזרה, כאשר נהגים לא אוספים רבים מהנוסעים הממהרים לעבודתם מחוץ לעיר, או שהם מאחרים באופן חמור – ייתכן ובשל מחסור באוטובוסים. "אין כמעט אוטובוסים לבני ברק. גם כשמגיע אוטובוס הוא עמוס בנוסעים רבים ומחצית מהנוסעים עומדים שעה שלימה", אמר. נוסעים אחרים סיפרו כי הנסיעה נהפכה לסיוט, ו"זה ממש זלזול ומצב מחפיר".

מטבע הדברים, המצב פוגע באופן קשה באוכלוסייה המבוגרת של מודיעין עילית. קשישה תושבת העיר התלוננה כי הדבר הפך לבעיה אזורית, וכי כולם מדברים ומתלוננים על המחדל של החברה. כל מכתבי התושבים לחברת קווים בבקשה שהדבר ישתנה, לא הועילו לטענתם, והמצב רק הולך ומחמיר כאשר לדבריהם, העירייה לא מצליחה לסייע בנידון. אחת מתושבות העיר שעובדת יחד עם קבוצת נשים בבני ברק אמרה: "רק פעם בארבעים דקות מגיע אוטובוס. התקשרנו לקווים, אני וחברותי שלחנו מכתבים, ושום דבר לא עוזר הם טוענים שהייתה תקלה וממציאים לנו כל פעם תירוצים חדשים", כלשונה.

מחברת קווים נמסר בתגובה לשחרית: "אנו שותפים לתחושה הקשה העולה מפניית הנוסעים. מזה זמן רב החברה מתריעה בפני כל הגורמים על מצב התנועה בבני ברק. בשל העומס והפקקים, משך הנסיעה של קווי השרות התארכו באופן משמעותי, ובשל כך לא ניתן לעמוד בלוח הזמנים. עומס התנועה גורם לפגיעה בציבור הנוסעים ובנהגים, שבנוסף לעיכובים ולחוסר היכולת לחנות במסוף מסודר, "זוכים" לרדיפה ולדו"חות חנייה מהרשות המקומית. המצב העגום והבלתי נסבל הביא לעזיבה של עשרות נהגים שלא מוכנים לעבוד בתנאים כאלו".

בקווים מוסיפים וטוענים כי "כל הרשויות הנוגעות בדבר מודעות למצב הקשה ופתרון אין. פרנסי העיר בני ברק הגדילו לעשות והודיעו שאינם מעוניינים כלל בתחבורה ציבורית שמגיעה מהערים החרדיות האחרות. אנו נמשיך לעשות כמיטב יכולתנו לתת שרות בתנאים בלתי אפשריים אלה, אולם אם לא ייעשה מעשה, המצב צפוי אף להחמיר".

דובר עיריית בני-ברק מסר בתגובה: "מבירור יסודי שערכתי בקרב נציגי ציבור במודיעין עילית ובקרב תושבים בה, נמסר לי כי ישנן טענות רבות לתושבי העיר כנגד שירות הנסיעות של החברה, וכדי לחפות על עצמה היא מנסה להשליך את הטענות כנגד עיריית בני ברק; בנסיעות מהעיר בני ברק ואליה פועלות חברות תחבורה רבות, שטענות מסוג זה לא נשמעות מהן והן עושות הכול להעמיד שירות טוב ונוח לנוסעים בהן. אם חברת קווים אינה יכולה לעמוד במטלות שמשרד התחבורה סיכם עמה במסגרת הזיכיון שהמשרד נתן לה, עליה להחזיר את הזיכיון ולפתוח מחדש את המכרז למודיעין עילית".

הדובר, אברהם טננבוים, הוסיף ואמר: "ישנו עומס תחבורתי ביציאות מהעיר בשל פתיחת המוני קווי תחבורה מהעיר וממנה, וזאת באישור משרד התחבורה ובלא צורך באישור עירוני, וכל העת נפתחים קווים חדשים נוספים. בין הקווים הפועלים מהעיר ואליה: ירושלים (מספר קווים), אשדוד (מספר קווים), צפת, חיפה, זיכרון יעקב, יקנעם, כרמיאל רחובות, באר שבע, נתניה, אשקלון, אופקים, בית שמש, קווים של חברת 'דן' ועוד קווים נוספים.

"העירייה מצידה משתדלת למצוא פתרונות במצב הקיים, כגון: פתיחת רחוב אברהם בן דוד ליציאה מהעיר לכיוון כביש 4, בנוסף לרחוב הרב כהנמן שבצומת 'קוקה קולה', הוצאת התחנה הסמוכה ל'קוקה קולה' שמקשה על הנסיעה ומגדילה את פקקי התנועה ופתרונות נוספים".

מקור: http://bizzness.net/

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
36 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

רבותי אתם לא יורים את החיצים לכיוון הנכון !!! אין על חברת קווים! נקודה.

זה ממש נורא כאן לאחרונה בכל הקוים כאן במודיעין עילית מבלי קשר לבני ברק גם בירושלים וגם פנימי עשרות נסיעות מתבטלות כל יום בפתאומיות.

תודה על שאתם מעלים את הבעיה

לאחרונה התחלפה שם הנהלה חרדית והמצב רק החמיר
צוחקים עלינו אחרי שיש להם את כל הערים החרדיות בכיס הקטן
המון אברכים עברו לרכבים פרטיים בשל כך אף שמתקשים להחזיק רכב.

כמו כן המון נסיעות עמוסות עד כדי פיקוח נפש מש ממש.

הבעיה לא רק עם האוטובוסים לבני ברק – אלא גם לירושלים ושאר הערים…..
ובעיקר בעיקר – באוטובוסים העירוניים בתוך העיר ששם הזלזול נורא ואיום… פשוט זלזול בלי תירוצים…. אתה מחכה בתחנה והנהג נמצא בצד השני של הכביש משחק לו בפלאפון…. ואתה רואה מול עיניך איך הוא יוצא לעבר התחנה 5 דקות או 10 דקות אחרי הזמן…. או שאתה מחכה בתחנה והנהג פשוט נוסע בלי להתייחס אליך…. [במקרה הגרוע יותר הוא מסתכל לך בעינים עם חיוך מתגרה…. ובורח לך—]
אם כבר עושים כתבבה על הנושא – לדעתי תעשו בירור יותר יסודי…. אולי זה עוד יביא תועלת…

אד לאחרונה קווים הייתה חברה שמאד דואגת לשירות לקוחות, לא יודע מה קרה בחודשים האחרונים אבל ניכר זילזול בלקוחות ודילוג קווים הפך לדבר שבשגרה.
לדשתי ריבוי תלונות למשרד התחבורה יכול להחזיר את המצב לקדמותו.

ומה התירוץ על הדילוג החמור של הקווים הפנימיים בערך אוטובוס אחד יוצא ואחד לא…

המציאות עולה על כל תרוץ : מדוע בשאר החברות שעוברות בבני ברק אין דברים כאלה (רק דומים)

אני מסכים עם תושב מודיעין עילית ,עד לאחרונה היה מצוין ובחצי שנה האחרונה החל זלזול מתמשך ודילוגים על אוטובוסים פנימיים ובין עירוניים

לתושבי מודיעין עילית ולכל נוסעי התח"צ
זה אמנם קצת קשה וקצת מטריד אבל תשלחו תלונה על כל איחור ועל כל דילוג, התירוצים הפשוטים של עומס תנועה חריג ותקלה טכנית וכדו' של החברות תח"צ יגמרו מאד מהר ואז הם יצטרכו לענות באמת.
פשוט לשלוח תלונה למשרד התחבורה על כל בעיה,
זה לוקח זמן אבל זה מטופל בסוף
הם יקבלו קנסות ובסוף יבינו שזה לא משתלם.
כמו"כ יש את האפיק של תביעה אזרחית בבית משפט לתביעות קטנות

זה נורא ואיום ביום חמישי האחרון עמדנו נשים רבות והמתנו שעה לאוטובוס לעיר שום קו לא עבר !!!
בנתיים לאלעד זרמו אוטובוסים שגם הם של חברת קווים אבל למודיעין עילית כלום
זה לא הגיוני שעיר כ"כ גדולה מוצאים קווים בשעות העומס פעם בחצי שעה ואז בטוח שהם נתקעים בעומסים של בני ברק אבל אם יוציאו קווים כל רבע שעה או 10 דק המצב בטוח ישתפר בתקווה לשיפור וייעול תושבת העיר

הבעיה היא שעוקפים על קוים והנהגים מאחרים בלי חשבון

עיריית בני ברק אשמה בהכל
אין שום בעיה של רבוי אוטובוסים ולא זה גורם לפקקים
מה שגורם לפקקים זה חוסר פיקוח וסדר מינמלי ביציאה מהעיר
נכנסים ויוצאים מהתחנת דלק ומרחוב נוסף, כל רכב שנכנס ויוצא חוסם את כל התנועה
אין רמזורים בכניסות הצדדית וכל דאלים גבר
חונים רכבים מכל הצדדים המקשים על התנועה הכבדה בלאו הכי
הרמזור ביציאה מהעיר קצר מאוד ומידי
ועוד כמה דברים שאפשר וצריך לתקן ובשביל זה יש עיריה
העיריה אינה קיימת בשביל ג'ובים למקורבים והקצאות לאנ"ש של ראשי העיר
אלא בשביל לדאוג לתושבים ולציבור!!!!!!!!!!!!!

כ"כ מעניין
אני תושב ביתר 25 שנה ועל שירות גרוע ורע… של תחבורה ציבורית תוכלו לשמוע אצלנו [ביתר תור – למי שלא זוכר] וכהיום יש לנו את חברת עילית – קווים שאין דומה לו בשירות בכל הארץ!! שירות כמו באירופה פשוטו כמשמעו באו תראו כמה רכבים חונים כל יום חדשים וגם ישנים בכניסה לעיר ביתר כי פשוט לא שווה להתניע את הרכב לירושלים יש כאן רכבת שמופלת ע"י חברת עילית וכל כמה דקות [מבין כל הקווים] יוצא אוטובוס לירושלים וכך גם בשאר הערים לגבי העמידה בזמנים לא נראה שכאן בישראל אפשר לעשות יותר ממה שהם עושים א"א להפיל כל טענה על החברות.
אין ספור שיטות עבודה שלמדו מקווים עילית בביתר כדוגמת תחנות המוקדים בחגים וזמנים מיוחדים שהם היו הראשונים שעו את זה ואח"כ "משרד התחבורה"! עימצה את הראיון שכהיום עובד בכל הארץ.
לפני כמה חודשים נסעתי מב"ב לביתר אומר לי הנהג אתמול נסעתי מרחוב עזרא/חזו"א עד היציאה/קוקה קולה 1 עגולה נו מה כבר אפשר לרצות מהחברה, הרי תודו שא"א שעבור 10 נסיעות ביום או יותר יוציאו כפול אוטובוסים צריך שמשרד התחבורה תידרש לעניין.
ולגבי עיריית בני ברק מי שרק יצא לו פעם להיות ב"ב ולנסוע או יותר נכון להמתין בכליון עניים לאוטובוסים שעוברים מולך ואתה ממהר לחתונה שעוד מעט תפספס אותה וקו 402 לא עוצר לא יוצא וכו' רשימת תירוצים ארוכה. אלוי שיתחילו לטפל בעניין זה ולהפסיק להתעסק בפתיחת צירים חדשים והודעות תגובה לכתבים.
אם נדבר בשבחה של חברת עילית לא נגמור אף פעם וב"ה שזכינו שהם זכו עכשיו במכרז לעוד 12 שנים.

אני בעל רכב וב"ה לא נזקק שטובותיהם וחסדיהם של חברת קוים אך בשבוע שעבר נצרכתי ליסוע לירושלים באוטובוס. עמדתי וחיכיתי בתחנה עם עוד 10-15 איש. הלוח האלקטרוני מודיע שהנה כבר יבוא האוטובוס ופתאום ללא התרעה מוקדמת הוא מודיע שהוד חצי שעה יהיה אוטובוס. כל הממתינים ואני בינהם נאלצו לעלות על אוטובוס לכניסה לעיר ומשם לקחת אוטובוס אחר לירושלים. אני לא עובר על דברים כאלה בשתיקה, והתקשרתי לחברת קווים (אני חייב לציין שאני היחיד שהתקשרתי- למה כולם שותקים?????) המתנתי חצי שעה ואז ענה לי נציג ואמר שהייתה תקלה ולכן לא יצא האוטובוס. דרשתי לדעת מה התקלה ושלא יסבן לי את המוח והוא אמר שאינו יודע ויפתח פניה לפניות הציבור ויחזרו אליי. עד היום לא חזרו!!!!! עבר למעלה משבוע.
פשוט יחס מחפיר!!!!!!!!!

המצב גרוע ממה שניתן לתאר בתוככי העיר פשוט לא יוצאים קוים, וכשיוצאים בורחים, וכשאתה מתקשר לחברה עונה לך איזה צעיר רדום שעונה שיטופל…
חברים להציף את משרד התחבורה אבל להציף על כל דבר "אולי" זה יעזור….

אחד סיפר לי שאם אחד מתקשר להגיד שיש איזה בעיה מנתקים לו את הטלפון

נראה שאין ברירה … אולי כל אלו שכאן יפנו למשרד התחבורה וללשכה לפניות הציבור בכנסת {להעסיק קצת את אייכלר} אולי משרד התחבורה יבדוק כמה אוטובוסים לא יצאו ויוכל לטפל בענין.
אכן מבחינת סופ"ש המצב מצויין אך כל השאר ממש לא בסר.

כנוסעת קבועה בקווים ניתן לומר שעד לא מזמן המצב היה בסדר
אבל בחודשים האחרונים המצב עובר כל גבול.
אין לי מושג מה הסיבה אבל זה לא הגיוני שאנשים שמסתמכים על תחבורה ציבורית בנסיעה למקומות עבודה נאלצים להמתין בתחנה שעות בגלל דילוגי נסיעות.
צריך לבדוק את הענין לעומק מה קרה ולפתור את הענין מיידית.
בנוסף, חלק מהנהגים הערבים הם פשוט חיות אדם
דוהרים בכביש עם עצירות פתע כאילו הם במכונית מרוץ.
מדלגים תחנות, צועקים על נוסעים, ועושים ככל העולה על רוחם.

הבעיה לא פחות באוטובוסים הפנימיים, ממש עושים צחוק מהנוסעים, אין שום דרך לדעת האם האוטובוס הקרוב יצא או לא, פשוט זלזול.

אפשר לעשות 'העתק הדבק' בנוגע לתחבורה מ'חברת קווים' אלעד-בני ברק, גם שם יש קטסטרופה ודילוג של אוטובוסים וכו'

תודה רבה לאתר על העלאת הנושא הכאוב, מסכים עם כל מילה של עיריית בני ברק,
חברת קווים תמיד מאשימים את כל העולם חוץ מאת עצמם!

חברים, תפסיקו להתלונן המצב במדינה הינו קטסרופלי, בעוד כמה שנים אנחנו נעמוד כל היום בפקקים, במקום חצי יום נכון לעכשיו

תושבי מודיעין עלית היקרים!!!!
התרגלתם לדברים טובים אז עכשיו אתם מתלוננים……
אנחנו (אנשי בני ברק ירושלים והפריפריה) מאז ומעולם סבלנו וסובלים מאוד מאוד מהתחבורה הציבורית!!
אני אישית שלחתי לא פעם תלונה למשרד התחבורה ואפס תגובה!!!
חברת אגד הרבה הרבה יותר גרועה בזילזולה המתמשך ובחוסר העניין בציבור!!!
וכתושב מודיעין עילית לשעבר, מה לכם כי תלינו??
חברת קווים עלית מתפקדת אמנם יש צורך בשיפורים ותחזוקה ובדק בית אך האם יש מה להשוות לחברות אחרות כמו אגד וכדומה????
בינו נא זאת

שדובר עיריית בני ברק לא יפיל את הענינים על קווים, המצב בבני ברק בחודשים האחרונים נהיה מזוויע בצורה לא יאמנת, אין עוד עיר כזאת בכל הארץ פקקים אין סופיים בכל הרחובות המרכזיים של העיר בגלל הרמזורים המשוגעים שיש כל שניה. ופקחים צמאי דוחות בכל מטר. העיר ניראת כמו פקק אחד גדול. אי אפשר לזוז בה. ואף אחד זה לא מעניין.

המצב נהיה כך רק מאז שקווים זכו במכרז באלעד. עד אז היה תענוגגגגגגג
מאז גם התחילו לשלוח אוטובוסים של קבלן גם בימים רגיליים

הבעיה מתחילה מנציגי התחבורה של עיריית מודיעין.
וההוכחה לכך שבאלעד גם יש את חברת קוים אבל לא קיימים כאלה ליקוים חמורים.
חברת קוים היא אמורה לתת שירות אבל משרד התחבורה והעיריה מחליטים איזה שירות היא תיתן ואם היא לא מסוגלת לתת את השירות הזה אזי יש חברת אחרות.

אני ואחותי (שתי מקרים נפרדים) שלחנו תלונה לחברת קוים על דילוג תחנה ודילוג אוטובוס התגובות היו מזלזלות ומשפילות בסגנון "העברנו את התלונה לגורמים הרלוונטים", אבא שלי התלונן בעבר לחברת קוים על שהאוטובוסים יוצאים מהתחנה הראשונה ברחוב אבוחצירא בלי לצפור או להודיע לנוסעים שהאוטובוס יוצא בכדי שיהיה להם את ההזדמנות לעלות עליו… והדבר לא תוקן, קוים מובילים קו של זלזול, אבל יש משהו יותר טוב?!

האמת שגם אני פניתי לקווים פעמים בגין 3 אוטובוסים רצופים לירושלים שלא יצאו {שעה וחצי חיכיתי בתחנה} ביום רגיל, והתגובה שקבלתי אחרי חודש וחי הייתה שהם דברו ע הנהג ומקווים שהיחס בעתיד יהיה טוב יותר, ובכל מקרה הם כמובן עושים הכל ע"מ שיהיה טוב. זה בערך התגובה..אולי הגיע הזמן שמישהו יקח על עצמו לרכז את כל התלונות ולהעביר לגורמים המוסמכים..

לפחות שיעדכנו את הלוחות האלקטרוניים שלהם שהם לא מוציאים אוטובוס
אנשים עומדים ומחכים וכתוב 10,9,8,7,4,3,2
ואז- לפתע פתאום נעלם הקו מהרשימה.
לפחות שאנשים ידעו לא לחכות!!!

יש בעייה נוספת והיא שחלק גדול מהנהגים, אם אתה לא מנופף להם בפראות שיעצרו [כמו לנהג מונית] הם ממשיכים לדהור קדימה, הבעייה קיימת בעיקר עם קשישים וילדים שיושבים בתחנה וקשה להם לקום לפני שהאוטובוס מגיע. ניסיתי פעם להעיר לנהג וחטפתי קללות ונאצות.

כל מי שכתב נגד קווים במודיעין עילית צודק!
התירוץ הקבוע שלהם: "הנהגים לא מסכימים לעבוד בתנאים הללו" נמאס כבר לשמוע את זה!
שימו לב כמה תגובות יש לכתבה הזו. אין לדעתי עוד מאמר שזכה לכזה המון תגובות – מה שמראה על הכאב והמצוקה הרבה!
מי שיכול לעשות ולדחוף אנא הסר מעלינו את החרפה!
זה שפעם הם היו ילדים טובים, לא מעניין אנשים שעומדים כל יום בשמש!!!

עוד משהו.
בבין הזמנים חברת קווים החליטה שהאוטובוסים של חזור (דוקא) מהים יחנו במרחק הליכה של כ 10 דקות על חולות!! אני בטוח שיש כאן מי שיוכל לאשר זאת.
מי אשם? עיריית אשדוד.
תבינו.
בהלוך העיריה כן מסכימה… בחזור תלחו על דיונות לאוטובוסים.
אגב, בהלוך הנהג חיפש כמעט בשקיות של כל אחד, מי לא שם את הגלגל ים בתא המטען.
עוד אגב אחד אחרון, כשקווים מביאים לנו אוטובוסים חיצוניים, עשו להם נוהג חדש שבכניסה לעיר צריך הרי לשלם, אז מכניסים את כל ה 55 נוסעים למסוף. הנהג יורד לסיגריה ו2 מנקבים שלא יודעים מתי יום ומתי לילה עושים את העבודה בערך 10 דקות
ואז רק יוצאים למסלול.

גם אני ככולם טעון על חברת קוים אבל יאמר לזכותם שהם באמת לא אשמים, ערב ראש השנה זהו זמן לחשבון נפש כלפי עצמנו וגם בענין זה הבעיה מתחילה בנו, כשאנו מחכים לשוא לקו והוא לא מגיע דבר ראשון מתעצבנים ובמקרה היותר טוב תופסים יוזמה ומתקשרים לקווים שכמובן כותבים בצג האוטובוס באתיות גדלות את המספר של פניות ציבור שם יש פקידים ופקידות שמקבלים משכורת על זה ששומעים את התלונות ותפקידם להתחמק ולפעמים אפי זה לא העיקר הוא שכשמגיעים ליעד שוכחים מהכל ולא עושים את הפעולה הפשוטה לפנות בפקס או מייל למשרד התחבורה. תבינו שביום שכל חיסור של אוטובוס או עקיפת תחנה יגרור עשרים תלונות למשרד התחבורה המצב ישתנה ובנתיים שנה טובה.

הכל לטובה! תפסיקו לבכות על החיים. תחשוב טוב יהיה טוב!

גם אני שבוע שעבר חיכיתי 40 דקות לאוטובוסים שלא הגיעו, ובסוף הגיע אחד שאסף את כל המצפים, עד שהאוטובוס התפוצץ בלי מקום!!

אין שירות למשל קו 5 של וללןעשעה

קוים לא מגעים באופן קבוע

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture