פלאש 90

התכנית של ראש חוליית החמאס: לרצוח את ח"כ יהודה גליק

כתב האישום שהוגש היום מעלה כי מועאד א-שתיה, ראש חוליית חמאס מהכפר תל הסמוך לשכם, תכנן לבצע פיגוע חטיפה ורצח של רב סרן אביחי אדרעי, המשמש ראש מדור תקשורת ערבית בחטיבת דובר צה"ל, וכן של חבר הכנסת יהודה גליק

מועאד א-שתיה, ראש חוליית חמאס מהכפר תל הסמוך לשכם, תכנן לבצע פיגוע חטיפה ורצח של רב סרן אביחי אדרעי, המשמש ראש מדור תקשורת ערבית בחטיבת דובר צה"ל, וכן של חבר הכנסת יהודה גליק. כך עולה מכתב האישום שהוגש היום (רביעי) לבית המשפט הצבאי בשומרון ופורסם לראשונה ביומן צהריים בכאן רשת ב'.

על פי כתב האישום, הנאשם למד לצורך כך על אודותיהם של השניים ואסף מידע לגביהם באינטרנט. לבסוף, על מנת להקל על ביצוע פיגוע החטיפה, החליט הנאשם לסגת מכוונה זו ולבצע את הפיגוע כנגד מתנחל או חייל באזור. התביעה הצבאית ביקשה להאריך את מעצרו של א-שתיה עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

בשבוע שעבר הותר לפרסום כי שב"כ עצר שלושה מחברי החוליה, בחשד לתכנון פיגוע חטיפה בחנוכה. הפיגוע המתוכנן כוון ומומן בידי מפקדת חמאס ברצועת עזה, במטרה לקדם משא ומתן לשחרור אסירים ביטחוניים הכלואים בישראל. ראש החוליה היה גם בקשר עם פעיל חמאס ברצועת עזה בנוגע לכוונותיו.

עוד עלה בחקירה, כי חברי החוליה אספו מודיעין מדוקדק בצירים, בטרמפיאדות ובצמתים המרכזיים. התכנון היה להתחפש למתיישבים מהאזור, ולגרום לחטוף לעלות לרכב. בנוסף, בירר ראש החוליה על דירות מסתור אפשריות באזור שכם, להסתרת החטוף לצורך ניהול משא ומתן. במסגרת החקירה, נתפסו אמצעי לחימה שהיו אמורים לשמש בפיגוע, ובהם אקדח, שוקר חשמלי ותרסיס גז.

בימים ההם בזמן הזה: סוכל פיגוע חטיפה שתוכנן לחנוכה

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מי יודע אם לא הכניס את עצמו לסכנה כשהלך נגד חוק על השבת, והציל את עצמו כשבסוף הצביע בעד.

עליית מדרגה לנסות לחטוף בכירים.

לב'
הם לא ניסו הם ירדו מכוונתם,
א"א לקרוא עליית מדרגה לאיזה הוו"א של איזה רוצח……

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו