צילום: פלאש 90

בנט לנתניהו: תסדיר את חוות גלעד במיידי

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט פנה לנתניהו במהלך ישיבת ראשי סיעות הקואליציה וקרא לו להסדיר במיידי את הישוב חוות גלעד שבו התגורר הרב רזיאל שבח הי"ד. במהלך ה'שבעה' הבטיחו ראש הממשלה ושר הביטחון לפעול להסדרת הישוב

שר החינוך נפתלי בנט, יו"ר מפלגת הבית היהודי, פנה לראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך ישיבת ראשי מפלגות הקואליציה, וקרא לו להסדיר לאלתר את חוות גלעד ולהכיר בחווה כיישוב מן המניין. כך מפרסם עוזי ברוץ בערוץ 7.

ראש הממשלה נתניהו ענה לבנט כי "צריך לחבר את חוות גלעד לחשמל ולמים". השר בנט הדגיש כי "זה לא מספיק, צריך להסדיר את היישוב". בנט הזכיר לנתניהו כי חוות גלעד יושבת על שטחים פרטיים שנקנו על ידי יהודים בכסף מלא. ראש הממשלה השיב לבנט "נדון בזה בהמשך".

לאורך ימי השבעה הגיעו שרי הממשלה לבית משפחת שבח והבטיחו לאלמנתו של הרב רזיאל, יעל שבח, כי ייאבקו להסדרת חוות גלעד ולהכרה בחווה כיישוב מן המניין.

בבית היהודי טוענים כי "ראש הממשלה ממסמס את הניסיון להסדיר את חוות גלעד ואין בכוונתו לעשות זאת בקרוב". שר הביטחון אביגדור ליברמן הגיש למזכירות הממשלה הצעת מחליטים להסדרת חוות גלעד, לאחר הפיגוע הרצחני שאירע סמוך ליישוב, בו נרצח הרב רזיאל שבח הי"ד. כעת נראה שראש הממשלה לא מתכוון לאשר את הצעת המחליטים שהגיש ליברמן וגם לא להעלותה לדיון בפני מליאת הממשלה.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו