צילום: אלירן טל

פנס לנתניהו: "הימים היפים ביותר עוד לפנינו"

לפני שהתכנסו לארוחת ערב במעון רה"מ מסרו סגן הנשיא האמריקני ונתניהו הצהרות. "היה לך נאום מדהים בכנסת", אמר נתניהו לאורחו: "לתקן הכשלים בהסכם הפגום עם איראן". פנס השיב: "גם מצרים וירדן מבינות את האיום האיראני"

ביקורו של סגן נשיא ארה"ב בישראל: מייק פנס הגיע הערב עם רעייתו לארוחה חגיגית עם ראש הממשלה בנימין נתניהו במשכנו ברחוב בלפור בירושלים.

בהצרה לתקשורת הודה סגן הנשיא לנתניהו על האירוח והוסיף "שוחחתי עם הנשיא טראמפ אחר הצהריים והוא רצה שאודה על המילים החזקות, על המחויבות החזקה למערכת היחסים בין ארה"ב לישראל. בימים האחרונים הייתי ברחבי האזור במצרים וירדן – שתי מדינות שעשו שלום עם ישראל ועכשיו מבינות את האיום המשותף מאיראן".

עוד אמר פנס "אני כאן בישראל כדי לחגוג את הקשר בין המדינות. אנחנו עומדים יחד בקרב נגד הטרור של האיסלאם הקיצוני. אעזוב את ישראל עם ביטחון שעם הנשיא טראמפ בבית הלבן, ועם המנהיגות החזקה שלך (נתניהו) פה בישראל, הימים הטובים עבור ארה"ב ובעלת בריתנו היקרה בישראל עוד יבואו".

ראש הממשלה נתניהו אמר לפנס "אני רוצה לשבח אותך על נאומך המדהים. ראית איך האנשים קמים שוב ושוב ומריעים על הידידות הכנה. זו עדות חזקה למחויבות שלך ושל הנשיא טראמפ ליחסים עם ישראל. דיברנו על האתגרים המשותפים וההזדמנויות ובראשם האתגר האיראני. אני רוצה להצדיע לכם על עמידתכם לצד העם האיראני. המשטר האיראני ייפול יום אחד והעם האיראני יזכה לחופש שמגיע לו, והם יזכרו מי עמד לצדם. אתם בצד הנכון של ההיסטוריה. אנו מסכימים איתך שהסכם הגרעין הוא אסון ולמשטר כזה אסור להחזיק נשק גרעיני. חייבים לתקן את הכשלים בהסכם הפגום הזה. אם יציעו רק תיקונים קוסמטים, ישראל תתמוך בעמדת הנשיא להתרחק מהסכם גרוע ולהציע סנקציות משתקות".

פנס נחת בישראל אתמול אחר הצהריים והוא אמור לעזוב את ישראל מחר בערב. מוקדם יותר היום הוא נאם במשכן הכנסת והצהיר שהשגרירות האמריקנית תעבור מתל אביב לירושלים עד סוף 2019.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מספיק כבר. נמאס כבר מכל הפוליטיקה הזולה הזאת. מס שפתיים וחנופה. לא ממשלת ישראל, ולא דגל ישראל שלא היה בדגלי מדבר.עוד יאמרו, "קול ישראל" יש להם חלק לעולם הבא… רשת(ב') הכינו לפעמי…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו