צילום: לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם נשיא צרפת עמנואל מקרון

בשולי הכינוס הכלכלי בדאבוס נפגש ראש הממשלה עם הנשיא הצרפתי. השניים דנו באריכות בנושא איראן ובין היתר בנושא הסכם הגרעין ושינויו. קודם לכן נפגש נתניהו נשיא רואנדה פול קגאמה ושר האוצר של גואטמלה. מחר ייפגש נתניהו עם הנשיא טראמפ

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הערב (רביעי) עם נשיא צרפת עמנואל מקרון במסגרת נוכחתו בכנס הכלכלי בדאבוס. "השותפות בינינו חשובה גם לביטחונה של אירופה", אמר נתניהו.

השניים דיברו באריכות על הצורך לעמוד מול התוקפנות האזורית של איראן. רה"מ הביע את דעתו על כך שאי אפשר להשאיר את הסכם הגרעין כפי שהוא, כיוון שתוך כמה שנים ההסכם יביא להתגרענות איראן בארסנל פצצות גרעין. נתניהו הבהיר את מחויבתה של ישראל למנוע התגרענות זו והביע את דעתו שיש צורך לטפל בכשלי ההסכם.

פגישת נתניהו ומקרון

קודם לכן נפגש נתניהו עם נשיא רואנדה פול קגאמה ושוחח עמו על הסכם גירוש מבקשי המקלט. בימים האחרונים הכחישו ברואנדה שנחתם הסכם, וטענו שלא יקלטו מסתננים בניגוד לרצונם.

ראש הממשלה נפגש גם עם שר האוצר של גואטמלה נתניהו הודה לו על התמיכה בישראל "יש לי הערכה רבה לעמדתו האיתנה של הנשיא מוראלס לגבי ירושלים ואני גם מעריך מאוד את הידידות בינינו. אנחנו מעריכים מאוד את מה שעשיתם".

מחר ייפגש ראש הממשלה עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, זאת בנוסף לפגישה מתוכננת של השניים לחודש מרץ הקרוב בוושינגטון.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הם נראים כאן כידידים ממש קרובים……………

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו