צילומים: פלאש 90

תושבים בקהילה החרדית באופקים: "מפחיד להסתובב פה בלילות"

ילדה חרדית הותקפה אתמול ע"י להקה של 10 (!) כלבים ופונתה במצב בינוני לבית החולים. בקהילה החרדית טוענים לאזלת יד של העירייה שלא שעתה להתרעות • וגם: העדות של השוטרת שחילצה את הילדה: "עוד כמה דקות היא לא היתה בחיים"

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

מחריד: ילדה חרדית כבת 7 הותקפה אתמול אחה"צ ע"י להקת כלבים באופקים, ננשכה בכל חלקי גופה ופונתה במצב בינוני לבית החולים. האירוע התרחש בפאתי העיר, סמוך לשכונה החרדית שנבנתה בה לאחרונה. הילדה הותקפה במשך שעות ארוכות, עד ראיה שהבחין במתרחש הזעיק את המשטרה. בתוך דקות ספורות הגיעה ניידת למקום, והשוטרים מצאו את הילדה כשהיא שרועה על הקרקע. הם הבריחו את הכלבים – שניסו לתקוף גם אותם – והעניקו לה טיפול ראשוני. לאחר מכן היא פונתה לבית חולים ע"י מד"א.

מעדויות של תושבי המקום עולה כי הכתובת היתה על הקיר, אך הרשויות העדיפו להתעלם מהאזהרות המוקדמות. "לפני כמעט שנה התרענו על בעיית הכלבים המשוטטים. ראש העיר אמר שיטפל בהקדם ועדיין אנחנו סובלים מהם. הם נכנסים לשכונה בלילות, מפחידים את הילדים ואת הכלבים שלנו, נובחים כל הלילה", סיפרה תושבת העיר לערוץ 2.

לדבריה, "מפחיד להסתובב פה בלילות. אנחנו לא יודעים מאיפה הם יגיעו ואיזה מחלות יש להם, אמנם הכמות ירדה אבל הם עדיין מסתובבים פה בכמויות גדולות". תושב אחר סיפר: "אני לא נותן לילדים שלי לטייל לבד כי זה פשוט מסוכן. אני לוקח אותם לכל מקום כי יש פה להקה שפועלת ממש ביחד, בציד, וזה ממש מפחיד…התרענו לראש העיר והראינו לו תמונות של כלב ביתי שננשך והותקף והתרענו שבפעם הבאה זה יכול להיות ילד שיותקף והנה זה קרה".

הוא הוסיף: "עד המקרה הזה הם תקפו כלבים, גם את הכלבה שלי, היו כבר כמה מקרים של אלימות קשה שהביאה למותו של אחד הכלבים", סיפר כהן. זו שכונה חדשה, יש הרבה שטחים פתוחים, זו ממש סכנה. ראש העיר קשוב לתושבים והבטיח לסייע, אבל בפועל למרות המאמצים הבעיה לא נפתרה, והכי מצחיק שרואים אותם עם הגורים שלהם, הם מתרבים. צריך להרוג את הכלבים האלה. אולי בעקבות מה שקרה בבית שמש פוחדים להרוג אותם וזה על חשבון איכות החיים והביטחון של הילדים שלי".

"מתי אפשר לירות בדתיים?": הסתה מזעזעת נגד הציבור החרדי בבית שמש

השוטרת שהגיעה למקום וחילצה את הילדה שחזרה בראיון לערוץ 2: "הגעתי למקום והבחנתי בקבוצת כלבים שתוקפים אותה. פתחתי את הדלת של הניידת ופתחתי בריצה לעבר הילדה. היא הייתה שרועה על הרצפה ולא יכלה לזוז. נאבקנו עם הכלבים כדי להוציא אותה, והכלבים ניסו לתקוף גם אותי. הרמתי אותה ורצתי למד"א…זרקתי לעברם אבנים ונחלצנו שתינו מהאירוע.

הייתה לי הזכות להציל חיי אדם. אם לא הייתי מגיעה בדקות הראשונות הילדה פשוט לא הייתה קיימת".

מעיריית אופקים נמסר בתגובה: "ילדה כבת שמונה ננשכה על ידי כלב בפאתי העיר ואנו עוקבים באופן שוטף אחר מצבה. תופעת הכלבים המשוטטים הינה תופעה ארצית, ובפרט באזורינו, כיוון שהם מגיעים מהשטחים הפתוחים ואנו מטפלים בזה בכל האמצעים שעומדים לרשותנו. עיריית אופקים לוכדת, באופן שוטף, את הכלבים באמצעות יחידת הפיקוח של משרד החקלאות וכן נעשים מארבים ותפיסות של הכלבים באופן עצמאי של הרשות. מדובר במשימה לא פשוטה ולכן חברו כל ראשי הרשויות באזור והוחלט על איחוד שירותי הווטרינריה אזורית במסגרת אשכול נגב מערבי. במקרה הנוכחי, מדובר על כלבים השייכים לחווה הממוקמת כקילומטר מהעיר, הם נתפסו ויטופלו בהתאם לחוק. המשפחה מלווה על ידי השירות הפסיכולוגי ואנו מאחלים לילדה רפואה שלמה".

ממשרד החקלאות נמסר בתגובה: "שר החקלאות הנחה את מפקד יחידת הפיצוח לבדוק את האירוע שאירע בחווה בסמוך לאופקים בדרום בו ננשכה ילדה שחלפה בסמוך לחווה. הילדה פונתה לבית החולים. הכלבים חוסנו לכלבת לפני כשבועיים על ידי השירותים הווטרינריים. בעל החווה קיבל צו הסגרה".

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
8 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

למה לא ירו בכלבים? בין בשעת מעשה ובין לאחריו, היה צריך לירות בהם. (הנה אמרתי את זה… )

אם הם שייכים לחווה
לתבוע את בעלי החווה במליונים
רק כך ניתן ליצור הרתעה
מי שמכיר את המשפחה שיקשר אות עם עורך דין טוב

משנה מסכת אבות פרק ה חיה רעה באה לעולם על חילול ה'

הילדה הותקפה במשך >שעות< ארוכות?? האם זה נכון??
(גם אם זה חצי דקה זה נורא, אבל שעות ארוכות נשמע קצת מוגזם..)

כתושב אופקים אני מרגיש חובה לציין
שראש העיר עשה בקדנציה הזו מעל ומעבר.
הוא משקיען ואיכפתי.
היה חשוב לי לתת קונטרה שלא ישמע שמדובר בטיפוס מזניחן.
רפו"ש לילדה (שאני מכיר אותה אישית), ובשורות טובות לכל עמ"י.

יש לציין! שראש עירינו נכבדינו מאז ומתמיד קשוב לתושבים ! יש לציין גם שהאזור המדובר הוא אזור פתוח שמתבצעת בו בניה מסיבית של בניינים וזהו שטח רחב ופתוח מוקף שדות , שלא רק כלבים אלה גם כל מיני חיות מסוגים שונים בקיצור טח לא מאוכלס, עים כל הצער על המקרה, הדאלה שלי איפה ההסברה של ההורים לא רק בנוגע לכלבים,כפי שציינתי אלפי יחידות דיור נבנים בימים אלה באזור זה והסכנה ברורה לחלוטין גם מעצם פיתוח התשתיות וציוד הנדסי ומכני כבד שנמצא שם שלא נדבר גם על חלילה אים יפגעו מאדם עים מחשבות מגונות,ההורים כפי שהבנתי היו בעבודה כפי שהאמא העידה , אז אנא הסבירו ושימרו על ילדכם השדה המדובר לא מקום משחקים לילדים ללא השגחה ונשמרתם לנפשותכם.

הנושא ששוש מעלה, [על אף השגיאות כתיב הרבות שיש בתגובה] הוא נקודה חשובה מאוד!
ההורים צריכים מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, ועוד הרבה מאוד, לשמור על הילדים שלא יסתובבו לבד במקומות מפוקפקים כמו יתומים חיים!
ותאמינו לי שאני אומר זאת ממקום שיודע על מה מדובר!!!!!!!!!!!!!!

פני הדור כפני הכלב (סנהדרין צז) . כמו שהדור מתנהג כך מראים לנו משמיים. אנחנו נושכים אחד את השני,נובחים אחד על השני, מדברים לשון הרע וכו'. במיוחד בדור הזה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture