צילומים: פלאש 90

"מלב אל לב" • צפו: תגובתו המלאה של רה"מ להמלצות המשטרה

דקות לאחר פרסום המלצות המשטרה החמורות בעניינו, מסר ראש הממשלה הצהרה לתקשורת במהלכה טען למסע רדיפה נגדו, הגיב לגופן של ההמלצות, והבטיח: "הממשלה שלנו תמלא את ימיה. גם בבחירות הבאות אזכה לאמונכם בעז"ה" • צפו בדברים

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"

בעקבות הגשה המלצות המשטרה נגדו בתיקים 1,000 ו-2,000 החליט הערב (שלישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו לשאת דברים בפני כלי התקשורת ממעונו בבלפור. במהלך נאומו הודיע רה"מ כי הוא לא מתכוון להתפטר, כשאמר: "ממשלתי תמלא ימיה", טען כי הוא בטוח ש"האמת תצא לאור", והכריז: "לא המשטרה קובעת, אלא רק הפרקליטות".

בוידאו: החלק הראשון של נאומו של נתניהו

בוידאו: החלק השני של נאומו של נתניהו

בפתח דבריו אמר: "אני מבקש הערב לומר לכם דברים. את כל חיי הקדשתי למען מטרה אחת. זה הכוח שפיעם בי כקצין בסיירת מטכ"ל כשפרצתי למטוס סוואנה החטוף וזה הכוח שפיעם בי כשגריר ישראל באו"ם, כשהצגתי פעם אחר פעם את האמת שלנו, וזה הכוח שמפעם בי כל הזמן, לבנות את המדינה שלנו ולפתח אותה, ומעל הכל להגן עליה".

לדבריו, "אני חש מחויבות עמוקה להמשיך להוביל את ישראל בדרך שתוביל את עתידנו, וזו שכל הציבור מאמין בה. כך עשיתי עד עכשיו וכך אמשיך לעשות באחריות, בשיקול דעת, במסירות. תחושת השליחות הזו היא הסיבה שאני כאן והיא הסיבה שאתם נותנים בי את אמונכם שוב ושוב. אתם יודעים שאני עושה את הכל כשדבר אחד ויחיד לנגד עיניי – טובת המדינה. לא בשביל סיגרים מחבר, לא בשביל סיקור עיתונאי, לא בשביל שום דבר – רק טובת המדינה. שום דבר לא הסית או יסית אותי ממלאכת קודש זו, גם לא ההתקפות נגדי. וברוך השם – הן בלתי פוסקות".

ראש הממשלה הסביר כי "היום הזה לא שונה מימים אחרים שעברו עליי ב-20 השנים האחרונות. מאז שנבחרתי לראש ממשלה לא היה יום אחד שלא השמיצו אותי. ותוקפים לא רק אותי, אלא גם את אשתי וילדיי וזה כואב לי כי אני אוהב אותם מאוד. בשנים הללו הופעלו לחצים כבירים לפתוח נגדי בלא פחות מ-15 בדיקות וחקירות במטרה להפיל אותי מהשלטון. כולם החלו בכותרות מפוצצות, חלקן עם המלצות משטרה מרעישות. כל הניסיונות הללו, בלי יוצא מן הכלל הסתיימו בלא כלום. מכיוון שאני יודע את האמת אני יודע שהדברים הסתיימו בלא כלום".

לטענתו, "ההמלצות ששמענו היום הסתיימו לפני למעלה משנה. הם מוחזרו מאז שוב ושוב אין ספור פעמים. אני שב ומדגיש כי להמלצות הללו אין מעמד במשטר דמוקרטי. לא המשטרה קובעת, אלא הגורמים המשפטיים. זוהי המציאות הרגילה בישראל, אבל בנוסף בהמלצות שפורסמו הערב מתלווה צל כבד. אי אפשר להשתחרר מהרושם שהן הושפעו מתחושות חסרות בסיס של גורמי חקירה שמאמינים שאני פעלתי נגדם, שהפעלתי מישהו בלונדון נגד החוקרים – מדובר בטענות הזויות לחלוטין. תחשב אתם מה זה אומר על החקירה ועל ההמלצות. אם מי שחוקר אתכם אומר שתפרתם לו תיק – איך הוא יכול לנהל חקירה באופן אובייקטיבי? לכן, אין זה מפתיע שאלו ההמלצות. אני בטוח שכשהגורמים המוסמכים יגלו את כל החומר הם יגלו עד כמה הם מקוממים".

נתניהו הוסיף כי "כשנשאלתי בנושא ארנון מילצ'ן אמרתי שמעולם לא פעלתי למענו, אלא רק בעניין אחד – הוויזה. אבל איך אפשר לבוא בטענות שבשביל סיגרים פעלתי אצל האמריקאים כדי שתוחזר למילצ'ן הוויזה שנשללה ממנו? ולמה היא נשללה ממנו? כי פורסמו בתקשורת דברים שעשה בעבר למען מדינת ישראל. חובתו הבסיסית של רה"מ היא לעזור למי שנפגע כתוצאה משירות מיוחד שעשה למען המדינה. כך עשה שמעון פרס שעזר למילצ'ן כשרצו להעמידו לדין בעניינים האלה ממש וכך פעלתי גם אני. איך אפשר להגיד שפעלתי כך בשביל סיגרים? לא אני ולא שמעון פרס העלינו בדעתנו שיהיה אפשר להפיל ראש ממשלה בגלל שעזר לחבר שלו".

"ובנושא השני", המשיך רה"מ, "איך אפשר לומר שפעלתי לטובת נוני מוזס על ידי העברת החוק לסגירת ישראל היום כשגם כאן עשיתי את ההפך הגמור? הובלתי את ההתנגדות לחוק ועשיתי יותר מזה – פיזרתי את הכנסת וסיכנתי את עתידי הפוליטית, ולכן החוק לא עבר. עכשיו, בניגוד אליי 43 שרים וח"כים פעלו לטובת מוזס ובשליחותו – הם קידמו את הצעות החוק שלו וקיבלו סיקור מלטף ב"ידיעות אחרונות". איך רובם ככולם לא נחקרו ולא הוגשה נגדם שום המלצה ודווקא נגדי – מי שהוביל מלחמה נגד החוק והביא להפלתו – יש המלצות?. עולם הפוך!".

את דבריו חתם באמירה: "אזרחי ישראל, אני לא כאן כדי לעשות לביתי. אם זה מה שהיה מניע אותי הייתי מזמן במקום אחר. אני כאן בשביל דבר אחד – להבטיח את העתיד של המדינה שלנו, ולכן אני אומר לכם – הממשלה שלנו תמלא את ימיה. נמשיך להפוך את ישראל לכוח עולמי עולה – למעצמה טכנולוגית, צבאית וכלכלית שזוכה למעמד בינלאומי כפי שלא היה לנו מעולם. אמשיך להוביל את מדינת ישראל באחריות ונאמנות כל עוד אזרחי ישראל בוחרים בי להנהיג אותם. אני בטוח שהאמת תצא לאור, ושגם בבחירות הבאות אזכה באמונם. תודה לכם".

הכתבות המעניינות ביותר

דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
58 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אחלה ביבי…

מסכן ראש הממשלה. לא פשוט מה שהוא עובר. לא יאומן איך הוא עומד בכלצהלחצים. זה העזרה של ה' יתברך.
בע"ה יבוא משיח ויגאלנו מהרה.אמן

חזק ואמץ

בסוף דבריו ראש הממשלה אמר בעזרת ה', מדוע השמטתם את זה???

ביבי, העם איתך!
אוהבים אותך ובטוחים שתמשיך איתנו!
חזק ואמץ ואל תתרגש מכל השמאלנים ועוכרי ישראל האחרים שמנסים להפיל אותך ולהפחיד אותך. עלה והצלח!

אם נתניהו נזכר להעלות את הקב"ה על שפתיו, "ברוך השם", כנראה המצב גרוע יותר ממה שנראה לנו.

יש לי רעיון לחקירה נוספת:
בזבוז הדפים אצל נתניהו בהדפסת הנאומים (שיוכל לקרא בהצצה קלה ללא משקפי קריאה)…

ביבי צודק בכל מילה שהוא אמר

זה לא עובד כבר חצי שעה
מה קורה????

נאבע'ך זה לא אותו ביבי…
יהיה טוב אל תדאג! כל בר דעת מבין וסולד מההתנהלות ההזויה והמתועבת הזאת, שאין לה שום הצדקה רק אינטרסים מושחתים באמת!!!
תכל'ס ביבי נתניהו הוא הראש ממשלה ההגון והמוצלח ביותר שהיה אי פעם למדינה המוזרה המאכלסת ברובה יהודים (וע"כ מכונת ישראל), אבל לשקר אין רגליים ועצת ה' היא תקום!

זה בסדר ביבי תרגיש בנוח כולם מבינים שהכל פוליטיקה אינטרסנטית, נו באמת לחקור ראה"מ מכהן שעושה תפקידו כהוגן וקוצר הצלחות רבות על קבלת סיגרים וקצת יין טוב… ומי העד – איך לא 'יאיר לפיד' שר"י,איפה יש דברים כאלו? אין מספיק צרות למדינה??? מי יהיה לדעתם טוב יותר הטיפש הנ"ל? או אולי גלאון ממרץ?? אההה שלי יחימוביץ'! או המפכל האומלל… נו די!!! בושות! בושות! ומול כל העולם!!!

שמו לתפילה בנימין בן שרה

אהבתי את הבעזרת ה' 🙂

תודה רבה לאתר שהעלה לנו כאן את התגובה המלאה כדי שלא נאלץ לרעות בשדות זרים!!
כה לחי!!

מי שקצת מבין בשפת גוף רואה את הפאניקה שהוא נתון בה. ואת החיוך המזויף כשהוא מדגיש שהוא הולך להבחר שוב "באמונכם"!!
מה גם ההטעמה בסוף הנאום של המילים המודגשות "בעזרת השם" מוכיחות לנו שהוא מרגיש את עצמו במצוקה נוראה… עד כאן ההערה שלי ותן לחכם ויוסף לקח..

א' נאום יפה מאוד
ב' נראה לי שגם אפשר להגיד שזה מדפסת מדברת
כל 15-20 מילים העביר דף

ביבי נתניהו חזק ובעז"ה ימשיך להיות חזק
חזק ואמץ

נתניהו המשוחת והמומר, תעשה תשובה, רק זה יכול לעזור לך

תגובה ראשונה. אכן זהו החידוש היחיד בכל הנאום והנושא בכלל. חבל שהוא נזכר לומר בעזרת ה' רק עכשיו.. אבל "טוב מאוחר מלעולם לא'..

כולם עפר ואפר תחתיו… ביבי חזק ואמץ.

ביבי יצאת מלך!

שימו לב לתנועות גוף, הוא נראה בלחץ עצום, מצמוצי עיניים…

לא מבינה כ"כ גדולה בנפש האדם, אך תראו את השפת גוף…
מסכן נראה לחוץ, מותש, ממצמץ בעניים ללא הרף…
הוא יהפוך עולם ולא יעבור את חווית ההשפלה, להיכנס לכלא…

ביבי יקירי לו לעצתי תשמע תעשה עכשיו בחירות ותזכה "בעזרת השם" ב 42 מנדטים ואז גם תוכל לקבור את לפיד קבורת חמור אחת ולתמיד … הידה ביבי!!! העם איתך !!!!!!!!!!!

כמי שעוקב בדביקות אחרי נאומי ראש הממשלה לאורך שנות תפקידו
צר לי לאכזבכם ידידים בעלי זיכרון קצר או/ו חדשים בזירה
נתניהו מאז ומתמיד השתמש בביטוי הזה.
תקופה אחת שאני זוכר בבירור שנמנע מכך, היה עידן השותפות עם 'עד המְפַתֵּחַ' שלו שלצערנו כנראה הרגיש שלא בנוח להבליט זאת…
אולי חלילה זה המחיר על אותה שותפות מגועלת כפי שהזכירו קודמים
כעת מסתבר שהיא היתה נוראה גם עבור ביבי עצמו,
עוד נס שהח"כ החרדיים ניתקו אותו ממנה בשלב ביניים, אח"כ מי יודע מה היה קורה?

ביבי מושחת, אוי לה למדיה שיש לא רה"מ מושחת כזה.
ואגב: הוא בנאדם פורק וכופר מחלל שבת ואכל נו"ט.

הוא לא מדבר מלחץ כל שהוא, הגוף שלו זועק כמו ילד בכתה שמחרימים אותו על לא עוול בכפיו, בעוד שנתן מעצמו כ"כ הרבה למדינה והזניק אותה מעל ומעבר, ופשוט אינו מוצא את עצמו מרוב כאב של עלילות שווא שטפלו עליו, וגם אם נאמר שהיה פה סיפור של סיגריה, לא זו הנקודה, הנקודה כאן היא האכזריות הנוראה בו נטפלים על דברים שהם לא כלום, והוא מרגיש ובצדק שלא מגיע לו כך לסיים את חייו הפוליטיים, אני לא מאחל לאף בן אדם להיכנס בשיני ההרס של התקשורת, הם יכולים לקחת אדם הכי נורמטיבי ולהפוך אותו למפלצת, כפי שכבר קרה בעבר, ולדאבוננו הרב, הכוח התקשורתי השיטני הזה מצליח להשאיר רישומים קלוקלים על ציבור רב למרות שאין בהם שום צדק, ורק בגלל שסימנו אותו . ביבי אתה אדם חזק וחבל שאתה מפגין חולשה יתירה במקום לעמוד בו בגבורה ולא להתייחס אליהם כלל, הרי יבוא יום ולכולם יודע האמת שלא יהיה כלום כי לא היה כלום.

"זה הכוח שפיעם בי כשר האוצר שהענקתי רפורמות מרחיקות לכת…"
בדיחה עצובה. אנחנו 'ליידער' מרגישים את הרפורמות הללו מדי חודש בחודשו, וזה אולי משמיים הסיבה שתסיים את הביוגרפיה הפוליטית המפוארת שלך בכלא מעשיהו.
'קל אמונה ואין עוול צדיק וישר הוא' – הקב"ה יש לו חשבון מדוקדק כמה ילדים הרעבת וכמה מוסדות תורה וישיבות זרקת למים בימי שרון ותרח לפיד שר"י , וכמו"כ היד אחת שהיה לך עם בנט ולפיד ג'וניור בממשלה הקודמת.
אנחנו קטנים בשביל חשבונות שמיים אבל אין ספק שאתה עוללת את מה שעוללת בניגוד גמור לאימון שקיבלת מהציבור החרדי מאז (1996) ומעולם ועכשיו קורה מה שקורה.
נכון שעכשיו אתה יעני בסדר עם החרדים, אבל מה לעשות, היית אז כ"כ לא בסדר ולא שחכנו ולא סלחנו וכנראה שהשם גם לא שכח

א. הוא רגיל להזכיר את שם ה', ולא רק עכשיו.
ב. החלפת הדפים היא מסיבה פשוטה, כל קטע מודפס בדף נפרד. אם היה הנאום כולו על דף אחד או שנים, היה צריך לחפש היכן הוא אוחז אחרי כל הרמת ראש. זה פשוט חכם!
ג. המומחה לשפת גוף! אני מקוה שאתה לא מקבל קהל. אם כן הם מסכנים…

מכל התגובות אפשר לחשוב שמדובר באיזשהו צדיק שרודפים אותו… הירגעו, הוא בסה"כ אותו ביבי הרשע שהעביר את חוק הגיוס.

זה לא אותו בן אדם
כל הנאום הוא זז ממצמץ ללא הרף
רחמנות

ביבי עזוב את כל החקירות
מורינו הרב מאיר מאזוז הבטיח שתהיה ראש ממשלת ישראל גם בפעם הבאה!!!!!!!!!
העם איתך!!!!
ואין לך מה להיבהל מכמה שמאלנים מטומטמים שחושבים שבגלל שיש להם את המיקרופון ביד בערוצי הטלויזיה למיניהם הם ישלטו במדינה, בתכלס בעשרים שנה האחרונות העם הראה שהוא בוחר במי "שהוא" רוצה ולא כפי שהתקשורת מנסה להכתיב,
"אל תירא ביבי אל תירא" כי גור אריה הלוא אתה, והעם כולו ישאג ביבי ראש הממשלה ראש הממשלה"

ולך לפיד שר"י – אתה בכלל מקולל בעולם הזה והבא, כל גדולי ישראל כינו אותך בשם "רשע" אין לך עתיד כי "יש עתיד" הם אולי מפלגה שחולמים על עתיד, אתה מנודה מכל העולמות וכמו שלהבדיל ממך אלפי הבדלות מורינו רשכב"ג הרב שטיינמן זצוק"ל דיבר כל כך הרבה נגדך ואיזה צער עשית לו בגזירת הגיוס, כך שלא נותר לנו אלא "לאחל" שבכל מה שתפנה תקבר ותשכח, כמו טומי אבא שלך וחבריו,
אההה ואל תדאג לגבי המדינה יש אחד שמוכשר בהרבה ממך שימשיך לנהל אותה בעוז ובגאון (כן כן על אפך ועל חמתך) בחכמה ובתבונה ואם אתה מאוד רוצה לדעת מה שמו אז קוראים לו "במקרה" בנימין נתניהו (מקווה שהשם הזה אומר לך משהו………..)
ביבי!!!!!!!!!!!!!!!! תהיה רגוע.
"לא יהיה כלום כי לה היה כלום"

לכל אילו שכתבו שביבי נראה בלחץ…. באו נראה אתכם במצב שלו שככה מתנפלים עליו איך הייתם נראים ….

חרדים שוטים, מעריצים את מי שהרס לכם את החיים לא אחת.

לכל המעריצים של ביבי:
מה קרה לנו שכחנו את עצמנו לדעת???????????
נכון, אנחנו נגד המושחתים השמאלנים, אלו שמכרו ילדים תמנים, ועשו ניסויים רפואיים על נשים וילדים, אלו שתלשו פאות ורצחו יהודים חרדים, אלו נלחמו שיכלו להציל יהודים חרדים בשואה בדולר ולא רצו! ועוד ועוד והיריעה עוד מלאה…
אבל רגע, אנחנו לא נלחמים איתם כי אנחנו ימניים, אנחנו נלחמים איתם כי הם נלחמים בהקב"ה, הם נלחמים בתורה!!!!!!!!!!!!!!!
וכאן אני שואל אותכם, הימניים הם טלית שכולה תכלת??? הימניים הם טלית בכלל?????
השתגענו???????????????
הם אוכלי שפנים, שונאי דת, ומחללי שבת ג"כ, הם מסיתים נגדנו לא פחות!!!!!!!!!
הם נלחמו נגד הציבור התורה בכל הזדמנות שזה היה רווחי בשבילהם, גם חובשי הכיפות חברו לאיש יהיר ומשחית בברית שלא תסולח!!
אז להעריץ שייגעץ שלא מניח תפילין?????? מה קרה לנו????????????
אני לא נכנס, לשאלה את מי עדיף, זה בכלל לא מעניין אותי, אני מדבר על עצם הנושא, שיש כאלו שקוראים לעצמם חרדים, ובשוגג מעריצים ומעריכים את הרשעים הגמורים האלו, כמו המוזכר לעיל שיזם בעצמו את הקיצוצים הזכורים לשמצה לפני 20 שנה, כאשר ילדי החיידר המתוקים רעבו ללחם, כן כן, זה ההוא שאומר ברוך ה' כשהוא צריך קולות מהציבור המסורתי, לא נשכח את ההצבעה שלו בחוק לפיד להפיכת לימוד תורה לעוון פלילי.
באותה מידה, שאנחנו שונאים את שונאי ה' מהשמאל, אנחנו מצווים לשנאות גם אותו, "משנאיך ה' אשנא", "תכלית שמחה שנאתים".
בכאב לב
ובתוגה גדולה
א. ט.

אני גם רוצה ליהות חבר של מילצין הזה
מתנות קטנות פה שם
אבל בסך הכל מליון שקל בעשר שנים
אבל מסתבר שמילצין חבר רק של ראשי ממשלה
למה כי הם מסדרים לו דברים בגלל שהוא חבר שלהם

בייבי חזק ואמץ!!! העם איתך!
ראש ממשלה מספר אחד לא יקום ולא יהיה כמוהו.
מתפללים עליך להצלחה

אין מה לרחם על ראש הממשלה שכשר האוצר לא ריחם על ילדי החרדים וקיצץ בפת לחמם ממש.
אין מה לרחם על מי שכראש ממשלה בחר בקדנציה הקודמת בחר בקואליציה עם יאיר לפיד שהרס הריסות נוראיות בכרם בית ישראל
אין מה לרחם על מי שתחת ממשלתו הנוכחית נגרמו החילולי שבת ההמוניים ביותר
אין מה לרחם על מי שמסמא את עיני העם והעולם, בהצגת ייעוד העם הנבחר למטרות קדמה טכנולוגית במקום ערכי התורה להיות אור לגויים להמליך את הקדוש ברוך הוא
ה' מלך ה' מלך ה' ימלוך לעולם ועד

תודה על כל התגובות המחמיאות.
לגבי שפת הגוף שלי זה לא לחץ, זה כעס.
בעזרת ה' נעשה ונצליח.
ביבי.

לא הבנתי מה הקטע שיורד גשם מול ביבי.. מה זה הנזילות הללו???

לא הבנתי מה זה עושה עגלת הקניות בצד שמאל בתחילת הווידאו הראשון..??

תסתכלו בתגובה של אליקים טביב התגובה הכנה היחידה מכל החבורה שהם חבורת 'רק ביבי' שלא מעניין אותם המציאות המרה של ראש ממשלה פורק עול ומחלל שבת לא פחות מיאיר לפיד וחבריו

פתאום ביבי הכופר מתחיל לדבר מה', כשהיית על הגובה אז לא אמרת בעזרת ה' …

אם אתם רוצים להידמות למדינות עולם השלישי תמשיכו לגבות את ראש ממשלתנו 'הדגול'- שדרך אגב. הוא נשמע אתמול יותר כמו מנהיג צפון קוריאה ממנהיג מדינה מתוקנת- שהרי אפילו אם רבע מכל הסיפור אמת התנהגותו זוועתית בצורה איומה.

ביבי מתבכיין עם דברים שאינם ממין הטענה, שאולי צודקים אבל לא עונים על רובא דרובא מחשדות המשטרה, זה אולי סבה לרחמים עליו אבל לא להישארותו כרה"מ, הדבר היחיד שיכול להשאירו הוא יציאתו זכאי במשפט. קחו זאת לתשומת ליבכם!!!!!!!!

הוא מאוד רגש אותי כשאמר בסוף בעזרת ד
מקווים שתהיה ראש הממשלה הבא
אין עליך

אחחח איזה "מקווה נייעס", כבר המון זמן לא היה כך סוער:)
תכל'ס, על קצת סיגרים ושמפניות לא צריך לפרק ממשלה טובה. ונכון שאנחנו חרדים לא תומכי 'ביבי' אלא תומכי דרך התורה כפי שאליקים אמר. מכל מקום אויב אויבך חבריך. וכולנו נגד לפיד ה"שטינקר".

לדוד החקין:
תיקון טעות- שמו לתפילה הוא בנימין בן צילה. שרה זו אישתו…
אגב, מי החצופה שהשתמשה בשם שלי?
וחוצמזה ארי- אתה חסרררררררר!
(רק אל תחשוב שהתכונתי ברצינות…)

שימו לב לטיפת זיעה שנוטף בסירטון הראשון דקה 1.18

זיעה????!!!!! בסה"כ נזילה בתקרה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture