צילום: פלאש 90

180 מעלות: גלאון חשפה את הצביעות של "הלוחמים בשחיתות"

זו לא השחיתות, זה הראש של ביבי: "לא סומכים על מנדלבליט. המאבק בשחיתות צריך להתנהל גם ברחוב כי אם נמצמץ היועץ ימסמס", כך כתבה הבוקר יו"ר מרצ, זהבה גלאון, יומיים בלבד לאחר שגינתה את נתניהו על הרבה פחות מזה

מאת בני אדם הפגינו בשעות הצהרים בתל אביב נגד מה שהם מכנים "השחיתות השלטונית". המפגינים השמיעו קריאות קשות נגד נתניהו והיועמ"ש מנדלבליט, וקראו לרה"מ לצאת לנבצרות.

יו"ר מרצ, זהבה גלאון צייצה בחשבון הטוויטר שלה: "לא סומכים על מנדלבליט – עכשיו בהפגנה בכיכר הבימה. המאבק בשחיתות צריך להתנהל גם ברחוב כי אם נמצמץ היועץ ימסמס".

מדובר, כמובן, בציוץ העומד בגבולות חופש הביטוי, אך כזה שמסגיר צביעות בלתי נתפסת מצדה של גלאון ושל חבריה למחאה. הללו לא חדלים לתקוף את נתניהו על הביקורת שהוא מותח על המשטרה ומאשימים אותו בכך שהוא "מהלך אימים על מוסדות השלטון וחותר תחת יסודות הדמוקרטיה".

"ראש הממשלה צריך להלחם על חפותו מביתו ולא לנצל את תפקידו כדי להלך אימים על מערכות אכיפת החוק", צייצה אך לפני יומיים גלאון עצמה. מתברר, כי בכל מה שקשור ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, זו ביקורת לגיטימית ולא "מהלך אימים על שלטון החוק".

הרדיפה, התפירה והמערכה על עתיד הדמוקרטיה / ארז תדמור

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מה זה לצאת לנבצרות ?????

"לצאת לנבצרות"
זה מה שנאלצו השמאלנים המטומטמים, שונאי ראש הממשלה-הימין-והחרדים
[כן כן אצלם זה ביחד לשאלת רבים מדוע הח"כ החרדיים מגינים כ"כ על נתניהו]
לעשות במוצ"ש זה מפאת חומר המצב בגזרת עזה על כל המשתמע
בהמשך, מבטיח לכם, נראה את הודעת אלדד יניב ודומיו שהכל בהזמנת ביבי
כן. תקיפת המחבלים והתקיפה החריגה של צה"ל…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו