"נתניהו עובר גהינום; החקירות, הפרסומים והמשפט יותר קשים מהכלא"

שבועיים לאחר שעד המדינה שהפליל אותו הודה כי שיקר לאורך כל שלבי עדותו, שלמה בניזרי לא מופתע מההתעלמות התקשורתית וחושף מדוע החליט שלא להגיש בקשה למשפט חוזר • וגם: האם איילת שקד היא הבאה בתור ברשימת החיסול של מערכת המשפט?

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

כמעט שבועיים חלפו מאז הודה עד המדינה שהפליל את שלמה בניזרי כבכך שעדותו היתה שקרית וכלי התקשורת המרכזיים בארץ בוחרים להתעלם מהוידוי המרעיש.

"כל אדם היה אמור להזדעזע. לא שרת משפטים ולא יועץ משפטי לא אומרים שרק רגע, הכניסו את האדם הזה לארבע שנות מאסר על סמך עד מדינה שבלעדיו לא היה תיק, ועכשיו הוא אומר שהוא שיקר. שמישהו יבדוק. אבל אף מילה", אמר אתמול בניזרי בראיון לערוץ 7. לדבריו, "שואלים אותי איך זה קורה, ואני משיב שיש לי מספר "מומים" – מזרחי חרדי וש"סניק, וכידוע כל ש"סניק הוא גנב ידוע…זה עוול שזועק עד השמים. אז זה הייתי אני ועכשיו זה הגיע לראש הממשלה. כשזה הגיע לאריה דרעי כולם מחאו כפיים אבל זה יכול להגיע גם לבנט ולכל אחד אחר".

עד המדינה שהפליל את שלמה בניזרי: "הוא חף מפשע" • האזינו


על ההתנצלות של סלע אמר בניזרי: "מה היא שווה? הוא יחזיר לי את החיים שלי ושל ההורים שלי? אמנם יצאתי חזק רוחנית ואני ממשיך לכתוב ספרים, לשדר וכו', הוא אמנם קטע לי את הקריירה הפוליטית, אבל זה פגע במשפחה בהורים בכלכלה, אבל יש יתרון אחד שאני שמח עליו, שמבחינה ציבורית הציבור שומע. כשרק אתה אומר את זה הציבור מזלזל, אבל עכשיו זה הגיע לחלק ניכר מהעם בזכות הרשתות החברתיות וכו'. אנשים התנדבו להעביר את המידע דרך כל קבוצה שאפשר".

על הצעדים המשפטיים העתידיים שלו אומר בניזרי: "ישבתי עם עורכי דיני שעברו שוב על הכרעת הדין ואמרו שיש לי קייס הכי רציני למשפט חוזר ויש סיכוי טוב, אבל חשוב שאדע שאמנם עבורם זו חוויה, אבל המערכת תפרוס את כל המלתעות והטלפיים שלהם כדי לשבור אותך ולהוכיח ששיקרת, הם יהפכו את כל העולם ויעשו לך שוב כמו שעשו לך במשפט. אשתי והמשפחה שמעו את זה ואמרו לי 'אתה מאמין שמישהו יגיד חטאנו עווינו ופשענו'? אתה מאמין שתקבל מהם משהו? אתה רוצה להחזיר אותנו לחקירות ומשפטים? שנילעס שוב? לכן אמרתי שאני מעדיף להישפט על ידי הציבור ולהישאר בנקודה הזו, אבל אני מצפה שמישהו מהפוליטיקאים הבכירים והתקשורת שמתעסקת בכל SMS יבינו שצריך לבדוק, אבל ממערכת המשפט אין לי שום ציפייה".

הוא מוסיף: "הם סימנו שלושה, את רמון, את נאמן ז"ל ואת אולמרט שלמרות שהם מגיעים מתוכם, ברגע שהם רצו לעשות שינויים במערכת המשפט ראה מה עשו להם, ראה איך תפרו תיק לנאמן".

האם מכך ניתן ללמוד שעל השרה שקד להישמר ולהיזהר לנוכח השינויים המפליגים שהיא מחוללת במערכת המשפט? בניזרי משוכנע שכן: "אין לי ספק שהם יושבים ובחנים כל צעד שלה, אבל כנראה היא הייתה מספיק חכמה כדי לא לעשות טעויות. ראה, כל מי שעושה ופועל טועה, וגם אני יכול להיות שהייתה לי טעות פה ושם, אף בוודאי לא הייתה לי כוונה פלילית, לא קיבלתי שוחד ולא היטיתי מכרז. אנחנו טועים אבל להפוך אותך לפושע זה הכי קל במדינה. אין לי ספק שאם הם מסמנים מישהו הלך עליו".

על מצבו של נתניהו לנוכח עדי המדינה נגדו אומר בניזרי: "זה גהיני-גהינם. יודע לב מרת נפשו. הוא יודע פחות או יותר מה הם יודעים ומה לא יודעים, אבל הוא קר רוח ולכן ראוי להיות ראש ממשלה. הוא עובר גיהיני-גיהנום. שאלו אותי מה הכי קשה? החקירות, המשפט או הכלא וחשבו שבטח הכי קשה הוא הכלא, אבל הכלא הוא הכי קל. השלב שבו שופכים את דמך ואתה במתח מה יגיד העד הזה ומה יכתבו בעיתונים זה החלק הכי קשה. מה שהם עושים זו שפיכות דמים, רוצחים אנשים, ההורים שלי בתקופת המשפט קיבלו התקפי לב ואירועים מוחיים. המשפחה שלי סבלה בכל התקופה הזו. אני לא מקנא לא בביבי ולא באשתו. אני בטוח שהם חיים שם על כדורים אם לא מעבר לכך. עוד שפיכות דמים ועוד עלבונות, אבל אני מקווה שהוא יעמוד בזה כי יש לנו ראש ממשלה טוב ששומר על מדינת ישראל בצורה הטובה".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כל מילה זהב !
אי אפשר לריב עם כנופיה של פושעים שיש להם מערכת של מדינה .

בס"ד
לדעתי זו טעות גדולה. על הרב בניזרי לדרוש משפט חוזר , בכדי שיזיעו קצת במערכת המשפט ובמערכות המורחבות. ובכדי שיהיה לזה הד ציבורי אמיתי. כעת המצב שאמנם דברי העד מדינה התפרסמו, אבל זה לא מספיק , זה לא קיבל את התהודה הציבורית בצורה מספקת. זה לא עניין פרטי של הרב בניזרי אלא של מכלול תושבי ישראל שידעו בדיוק מי הם "מערכות הצדק" של מדינת ישראל. לכן לדעתי , מחובתו של הרב בניזרי לצאת ולפעול בתקיפות בנושא הזה, ולא ידאג, ה' יהיה בעזרו לו ולמשפחתו.

בניזרי, יש לך מום אחד בלבד.
זה שאתה מזרחי וחרדי זה לא מום, אלא יתרון גדול
המום היחיד שלך הוא שאתה שמאלן ותומך במסירת שטחי ארץ הקודש לישמעאלים ימ"ש ועל כך משמיים הכניסו אותך לכלא כדי שתתעורר.
מהתחלה היה ברור לי שאתה נקי כפיים, והכלא הוא עונש משמיים על השמאלנות שלך

מר שלמה בן עיזרי כל מילה שלך בסלע!!! תמיד האמנו בזכאותך לאורך כל הדרך.אוהבים ומערכים את פעולך.תודה!!!

ההוכחה הכי גדולה שבאמת ביבי חף מפשע והמפכ"ל אלשיך וכל צמרת המשפט רוצים להפיל את נתניהו הוא שכל הפרשיות אינם חדשות מהשנתיים האחרונות ופתאום צצים בזו אחר זו פרשיות חדשות זה אומר שפשוט פתאום החליטו שלא מפרגנים יותר לביבי

כמו ביטן התעמת עם המפכ,ל ומצאו חקירות ולח"כ עודה אית חקירות פשע פשע משטרת פשע בית משפט פשע

יש עוד אנשים שמאמינים למשטרה וביהמש"

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture