צילום: פלאש 90

דיווח: אל-על משנה את נתיבי הטיסה בגלל המתיחות בצפון

למרות ההודעה הפייסנית יחסית של טראמפ בענין סוריה, באל-על החליטו לשנות את נתיבי הטיסה בעקבות המצב המות בגזרה, אולי גם בשל חשש מפני תגובה איראנית לתקיפה המיוחסת לישראל בתחילת השבוע. כל הפרטים

"חברת אל על החלה לשנות נתיבי טיסה בשעות האחרונות, עקב מתקפה אפשרית על סוריה": כך דיווח בצהרים העיתונאי שרון עידן מ'כאן'. עידן מזכיר כי "אתמול פרסם ארגון הבטיחות בטיסה האירופי הנחיה לשמירה מוגברת על עירנות. הארגון גם מתריע שאם ישוגרו טילי שיוט באזורנו, הדבר עלול להשפיע על מערכות הניווט והקשר של מטוסים באזור".

בחברת אל על סירבו להגיב לדברים.

אפשרות נוספת היא שבחברה חוששים מפני התלקחות בגבול הצפוני שתיווצר בעקבות תגובה צבאית של איראן לתקיפה המיוחסת לישראל באזור חומס.

בגלל המתיחות: בוטלו טיסות מסין לישראל; נוסעים תקועים בשדה התעופה

כזכור, אתמול הבטיח הנשיא טראמפ כי ארצות הברית תתקוף בטילים את סוריה, לאחר השימוש שעשו בנשק כימי נגד המורדים. היום כתב טראמפ: "מעולם לא אמרתי מתי תהיה תקיפה בסוריה. תקיפה כזו יכולה להיות בקרוב מאוד או ממש לא בקרוב".

טראמפ סיים את הציוץ בעקיצה: "בכל מקרה, ארה"ב תחת הממשל שלי עשתה עבודה נהדרת בשחרור האזור הזה מדאעש. איפה ה'תודה לך אמריקה' שמגיע לנו?".

סוכנות הידיעות הסורית מדווח כי גורם איראני בכיר נפגש עם נשיא סוריה בשאר אסד ואמר כי איומיהן של מדינות במערב לתקוף את סוריה מבוססים על שקרים.

ראש ממשלת בריטניה, תרזה מיי, זימנה היום את השרים הבכירים בממשלתה לישיבת קבינט מיוחדת שתיערך אחר הצהריים כדי לדון בהצטרפות לפעולה צבאית משותפת של ארה"ב וצרפת נגד המשטר הסורי בעקבות המתקפה הכימית-לכאורה שביצעו כוחות אסד בעיירה דומא. מיי זימנה את השרים באמצע חופשת הפסחא שלהם.

מטוסי קרב התאמנו ליום העצמאות בשמי ת"א וגרמו לבהלה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו