באדיבות המצלם

רחובות: אגודת ישראל תרוץ ברשימה נפרדת בראשות פנחס הומינר

בראשות רבני הקהילות ובכירי תנועת אגודת ישראל הוחלט להריץ רשימה נפרדת בראשה יעמוד פנחס הומינר, מחסידות קרעשטניף, לה למעלה מאלף קולות היכולים להצביע בבחירות הקרובות למועצת העיר. לראשות העיר יתמכו ברחמים מלול

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

ראשי אגודת ישראל התכנסו ביום חמישי בעיר רחובות יחד עם עסקני המפלגה בעיר וראשי הקהילות החסידיות בראשות בני האדמו"ר מקרעטשניף ורבני הקהילות לישיבת היערכות ראשונה לקראת הבחירות לרשויות המקומיות שעתידות להתקיים בעוד מספר חודשים.

בכינוס הוחלט על התמודדות ברשימה עצמאית למועצת העיר. פנחס הומינר העומד בראש הרשימה קידם את המתכנסים בברכה ובתוך דבריו שם דגש על הגידול המבורך וההתפתחות המרשימה של הציבור החסידי בעיר לצד מוסדות התורה והחסד המתפתחים בצעדי ענק הדורשים מטבע הדברים שיהיה להם ייצוג הולם בעירייה.

סגן שר החינוך מאיר פרוש שיבח בדבריו את פעילותו של פנחס הומינר לאורך כל שנות פעילותו הציבורית ואשר משמש דוגמא ומופת לדרך התנהלות של נציג חרדי במיוחד בעיר מעורבת בה הוא זוכה לקדש שם שמים. הוא ציין כי אין לו ספק בהצלחת המערכה.

מזכ"ל אגו"י וראש עיריית בני ברק חנוך זייברט הרחיב בדבריו על תפקידו של נציג ציבור במשנתה של תנועת אגודת ישראל אשר מאז ומעולם חברה בין קהלים שונים במטרה להגדיל תורה ולהאדירה והעיר רחובות מהווה קרקע פוריה לפעילות זו. הוא ציין כי אגודת ישראל הארצית תפעל במלוא מרצה על מנת לסייע למערכת הבחירות המקומית.

עוד השתתף בכינוס נציג קהילת צאנז שמעון שר סגן ראש עיריית נתניה ששיתף את הקהל מנסיונו הרב בהגדלת ייצוג אגודת ישראל בנתניה על ידי חיבור קהלים נוספים מכל גווני הקשת. "כשאנחנו רצנו פעם ראשונה ברשימה עצמאית הפתענו אפילו את עצמנו והבאנו 3 מנדטים. זה לא מופרך בכלל שכך יהיה גם ברחובות" אמר. כן השתתפו נציגי קהילת ויז'ניץ הרב יעקב טסלר חבר מועצת העיר אשדוד ועוזר סגן שר הבריאות, והרב יהושע מנדל מעסקני ויז'ניץ. בין המשתתפים בלטו בנוכחותם ראשי ומנהלי מוסדות קרעטשניף בעיר ראשי קהילת לומדי תורה ונציגי הציבור הכלל חסידי בעיר.

לדברי פנחס הומינר, "חשוב להבין שאנו פונים לראשונה ברשימה שפונה לכל תושב רחובותי באשר הוא וללא כל עניין סקטוריאלי. אנחנו מציגים עשיה עם כל הנשמה. זה לא סוד שישנם שסעים בחברה הישראלית, אבל אסור בשום אופן שזה יחלחל לרחובות, ורבים הם האנשים מקרב המגזר הכללי שרואים בי גשר לאיחוד בין הזרמים בעיר, בין חילונים לדתיים, בין ספרדים לאשכנזים, כי מבחינתי כולם תושבים ולכולם מגיע לקבל יחס שווה, ואני לא מתכוון לשנות את הסטטוס קוו הקיים. אני יכול לספר על אישים ומגזרים שונים שכבר במגעים מתקדמים להצטרף אף הם למפלגתנו ויחד נציג מנהיגות מנצחת שטובת התושב למול עיניה".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
8 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הציטוטים שהובאו מהרב הומינר לא כ"כ תואמים את הפעילות שלו שהובאה בכתבה. ברחובות תמיד הלכו כל הציבור החרדי במפלגה אחת, ספרדים תימנים ליטאים וחסידים. מי שהחליט שהוא מייצג אך ורק את החצר שלו הוא הרב הומינר, וכתוצאה מכך פרש מהציבור החרדי והתמודד במסגרת הבית היהודי. כשזה לא הצליח, במקום לחזור למקור ולהשתתף במפלגה אחת עם כלל הציבור, עתה הוא בוחר שוב להוליך את קולות החסידים לפח. חבל.

חבל שאין אחדות. ובמילים אחרות חבל שיש מחלוקת.

חבל מאוד
ציבור שומרי מצוות , בפילוג???
איפה ההגיון?

למה שש"ס והליטאים לא יחברו לרשימה של אגודת ישראל? מי החליט ששס צריכה להיות האחראית? שס הרי מתרסקת בכל הסקרים

אכן חבל ששוב פורשים מהציבור החרדי בעיר רחובות.דפוס התנהגות לא ברור שחוזר על עצמו.

מי הוא הציבור החרדי ברחובות? הציבור החרדי הכי מוביל ובולט זה קרעטשניף

אני לא מבין למה הם 'נקראים' פורשים מהציבור החרדי???
אגודת ישראל או איך שתקראו לזה 'קרעטשניף', הם לא חלק מהציבור החרדי???
אם הם הולכים ברשימה עצמאית כדי לקבל את הייצוג לנציג, שזה ברור לכולם, שאין בדומה לו בקרב הנציגים החרדים ברחובות, למה הם 'פורשים', אולי ש"ס הפורשים או הליטאים???
ובכלל, מצחיק אותי, האם ש"ס ודגל התורה הכריזו על התמודדות? מי אומר שלא כולם ילכו ביחד, מי יודע באיזה מסגרת דגה"ת תלך, או ש"ס, ומה עם יחד של אלי ישי?
אגודת ישראל הנה המפלגה הראשונה שיצאה לדרך ועובדת להביא קהלים חדשים בין מצביעיה, כל הכבוד לה!
לזה ייקרא 'פורשים'????
תפנימו, אחת ולתמיד: חסידות קרעטשניף הנה הקבוצה המגובשת עם מאות משפחות היחידה בעיר!. לצערנו, בקרב הקהלים האחרים אין דעה אחת ובתוך המחנה שלהם הם מפולגים ודעותיהם שונות.
אני יודע שזה לזה קוסם לאנשים לשמוע זאת, אבל, אם לשם אתם 'חותרים', זה תמונת המצב האמיתית!
כ"ק האדמו"ר מקרעטשניף שליט"א הוא המנהיג הבולט והמוביל בקרב הציבור ברחובות, ומלבד מאות מחסידיו, יש לו המון המון מעריצים מקרב הציבור הספרדי בעיר וקהלים אחרים אשר משחרים לפתחו ומבקשים את עצתו וברכתו!
חבל שאנשי דגל התורה – קרי הליטאים כבר מנסים להתחיל ב'מחלוקת' ולעורר ריב ומדון.
אני אכן מאחל מקרב לב, שהציבור הליטאי והעסקנות הש"סית יתעשתו ולא יפרשו מהמחנה החרדי האוטנטי והגדול בעיר.

חבל שבכל מקום בשנים האחרונות כל אחד נלחם על שלו לומר "דידן נצח", ואין הרבה אנשי אמת שיודעים לוותר ולהבין את הצרכים של השני, כל אחד חושב על עצמו וטובתו והאמת נעשית עדרים עדרים ובפרט בימים הללו שבהם נפטרו תלמידי רבי עקיבא שהיו צריכים להמשיך את העברת התורה ושום דבר לא מנע בידם את זה רק זה שקנטרו אחד על השני(כמובא בכתבי האריז"ל) ולמדו ע"מ להתנצח ולא נהגו כבוד זה לזה, יהי רצון שכל עם ישראל יתחזקו באהבת ישראל ובאחדות ישראל תחת שלטון הקב"ה, ואז לא יצטרכו שום מפלגות, אמן כן יהי רצון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture