פלאש 90

ליצמן הודיע רשמית: מתכננים לשלוח אברכים מיידית לגור בדימונה

שר הבריאות יעקב ליצמן המשתתף בוועידת גור בדאבוס שבשוויץ נאם בוועידה ובנוכחות האדמו"ר מגור הודיע על כוונתם של מוסדות גור לשלוח מעתה אברכים להתגורר בקהילה שתוקם בעיר דימונה, במקום בעיר ערד, לשם נשלחו עד כה החסידים

שר הבריאות יעקב ליצמן המשתתף בוועידת גור בדאבוס שבשוויץ, נאם בועידה ובנוכחות האדמו"ר מגור הודיע על כוונתם של מוסדות גור לשלוח מעתה אברכים להתגורר בקהילה שתוקם בעיר דימונה. עד היום היעד אליו שלח האדמו"ר מגור את חסידיו לאחר חתונתם היה העיר ערד, ולכן מהלך זה משנה סדרי עולם בחסידות ומהווה הפתעה לא קטנה.

ביזנעס שימושי

לפני כחודש וחצי חשפנו כאן באתר ביזנעס כי ישנה כוונה כזו בחסידות גור, אולם גורמים ששוחחנו איתם לאחר חשיפת אירוע זה הטילו ספק במהלך וטענו שכל זה נועד לאיים על ראש העיר ערד, מתוך מחשבה כי שמועה על עזיבת חסידות גור את העיר תיצור מהלך שיכול לגרום לירידת ערך הדירות, וכך החסידים יוכלו לרכוש בזול את דירותיהם. אולם היום ליצמן הוכיח שהמהלך הוא רציני וחיפוש אחר מקום אטרקטיבי חדש עומד באמת על הפרק.

וועדת הדיור של גור בהחלטה דרמטית: עוזבים את העיר ערד

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ליצמן הוא לא שר הבריאות אלא רק סגן שר מכיון שהוא התפטר על השבת שזה לא עזר כלום והפיטורים שלו שווים לכפרות.

כולנו עם ישראל והציבור החרדי בתפילה להצלחת שר הבריאות הרב יעקב ליצמן שהשם יהיה בעזרו הוא עושה הרבה קידוש השם תמונה שוה יותר מאלף תמונות לציבור הכללי בארץ המסורתי והחילוני. יענקל ליצמן בכנסת כדי לדאוג לציבור שלו שיהיה להם דירות גשמיות ורוחניות ולכל הציבור החרדי ובצדק. אם הם יהדות התורה .דגל התורה. ושס. לא היו בכנסת המצב של הציבור החרדי 2018 היה מפחיד הציבור החרדי לכל חלקיו צריך להפנים שבממשלה ובכנסת חייבים את החברי כנסת החרדים. לסיכום יענקל ליצמן הוא גאוה לציבור החרדי לא היה שר בריאות יותר טוב ממנו מקום המדינה ועד היום שבעים שנה עם ישראל חיכו

זה לא נכון.

שלא תעיזו. דימונה מלאה בקרינה מהכור שם ורבים חלו במחלה. ראש העיר שם מכחיש ומניח במשרדו מכשיר-דמי למדידת הקרינה בעיר שקיבל מאנשי הכור. רבים מעובדי הכור כבר מתו מהמחלה ואף יש שם רחוב הנקרא הרחוב המקולל ששם מתו ל"ע אחד אחרי השני מהמחלה. היו זמנים שהמדינה חילקו כדורים נגד קרינה שעד היום לא השתמשו בהם. יש לי חבר בדימונה שאמר לי בזמנו ששכן לא דתי אמר לו שהיו על זה שתי כתבות לפחות בטלביזיה. ואפילו ספק פיקוח נפש דאורייתא. מי שיכול ליידע אותם על כך, מצוה גדולה תחשב לו.

כל עוד הקטסטרופה בחדרי מיון קיימת, מה הואילו שרי בריאות בתקנתם על טיפולי שיניים חינם וכדו'?
שיטפל בבעיות האמיתיות!!

אם זה נכון איך ראש העיר מוכן לגור שם הכל בובקס, זה טוב שהגררס ילכו לשם יותר שקט ככה

גור לא מפחדים מהבדואים!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו