גוש עציון: האדמו"ר מביאלא מעתיק את משכנו ליישוב מעלה עמוס

כ"ק האדמו"ר מביאלא מעתיק את משכנו לפרוייקט 'קריית נוף' ביישוב מעלה עמוס שבגוש עציון אליו מצטרפים כ-50 משפחות מחסידות ביאלא שרכשו דירה בפרויקט • האדמו"ר הודה לראשי החברות על פועלם לבניין הארץ

כ"ק מרן האדמו"ר מביאלא שליט"א – זקן האדמו"רים במועצת גדולי התורה, יעתיק את משכנו בקרוב ליישוב מעלה עמוס שבהרי ירושלים. כך נמסר היום.

ההתפתחות הענפה של קהילות החסידים במעלה עמוס מגיעה עם החלטתו של האדמו"ר לבחור במעלה עמוס כמקום המתאים לחיי תורה וקהילה לחסידיו, לאור קרבתה של מעלה עמוס למרכז החסידות בירושלים, ולערים נוספות בהם מתגוררים חסידי ביאלא.

ל-JDN נודע, כי כ-50 משפחות מחסידי ביאלא כבר רכשו עד עתה דירות בפרויקט הנבנה ביישוב, על מנת לגור בצל רבן.

עוד נודע, כי ראשי החברות 'אריאל יזמות' ו'ש.א.ג (ולוול) בניה ופיתוח', יחד עם נציג ועד הנהלת הישוב, ר' ישראל הכהן פולר, ומנהל קהילת ביאלא במעלה עמוס ר' ישראל וכהולדר, הגיעו השבוע לביקור במעונו של האדמו"ר בירושלים, שבירך את ראשי החברות על מצוותם הגדולה בבניין ארץ ישראל, שבכך זוכים לקיים בזמננו את מצוות בניין בית המקדש, ואיחל להם שיזכו להמשיך ולבנות בארץ ישראל ולעזור לזוגות צעירים להגיע לקורת גג מכובדת משלהם מתוך הרחבת הדעת.

בתוך כך, בימים אלו נשלמות עבודות הפיתוח של שלב א' בפרויקט קרית נוף, ובקרוב צפויות עשרות משפחות להיכנס לדירתן החדשה. במקביל נבנה במלוא הקצב השלב השני של הפרויקט הצפוי לאכלס את תושביו בעוד כשנה.

גורמים המעורבים בפרויקט מוסרים, כי בשלב ב' של הפרויקט נמשכת תנופת המכירות, וכבר לאחר חג השבועות יחלו עבודות הבניה.

סגן ראש מועצת גוש עציון, הרב יואל סילבר, המקורב לאדמו"ר מביאלא, מברך על הבשורה המשמחת, ומוסר שבימים אלו מתקיים משא ומתן מתקדם עם קבוצות חסידיות נוספות.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

איזה בית צנוע

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו