תחליף החלב הייחודי עם ההרכב הקל לעיכול עכשיו גם באריזה גדולה

הקלה גדולה לתינוקות ולאימהות חדש! מטרנה מהדרין ספיישל לאור ההצלחה יוצאת הדופן של המוצר מטרנה מהדרין ספיישל, תחליף החלב עם הרכב ייחודי קל לעיכול, היחיד בכשרות מהודרת - מעכשיו גם באריזה גדולה.

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

מטרנה, המומחית בתזונת תינוקות, משקיעה משאבים רבים בפיתוח מוצרים העומדים בחזית המדע בתחום, על מנת להעניק לתינוקות את ההזדמנות לגדול בבריאות וברוגע. מטרנה, הנמצאת בקשר קרוב ועמוק עם האימהות היתה קשובה לצורך שעלה בקרב אימהות לתינוקות הסובלים מגזים, והגדילה את מטרנה מהדרין ספיישל, ששביעות הרצון ממנו כה גבוהה.

יותר הקלה – מטרנה מהדרין ספיישל באריזה גדולה

קרן זופניק מנהלת השיווק של מטרנה, על ההצלחה הגדולה של מטרנה מהדרין ספיישל מאז הושק ועל ההחלטה להגדיל את האריזה: "מטרנה מהדרין ספיישל הביא עמו בשורה חדשה והקלה גדולה לתינוקות ולהורים. המוצר התקבל באהדה בקרב האמהות כבר מהרגע הראשון, שכן מי מאתנו לא מכיר או שמע על  תופעת הגזים הכה שכיחה בחודשי החיים הראשונים. כולנו מכירים את הרגשת חוסר האונים שלנו כהורים, ואת הרצון לעשות הכל בכדי להקל על הרך הנולד.,  לאור התגובות המרגשות מציבור ההורים והאהדה למוצר שיצרו ביקושים גוברים הגענו למסקנה כי יש צורך באריזה גדולה ".Mehadrin special 700g2

גזים – למה זה קורה?

במחקר שנערך בקרב אימהות לתינוקות רכים עלה, כי 70% מהן דיווחו כי תינוקן סבל בחודשי חייו הראשונים מסימפטומים של כאבי בטן, גזים, אי שקט ובכי. התופעה השכיחה המכונה "קוליק" יכולה להתחיל כבר בגיל שבועיים, מגיעה לשיאה בגיל שישה שבועות ולרוב נעלמת עד גיל 4 חודשים. הסיבות להופעתה אצל תינוקות בריאים שנולדו בזמן נעוצות ככל הנראה בתהליך הטבעי של הבשלת המעי והסתגלותו לחיים החדשים, וגם תינוקות הניזונים מהזנה טבעית סובלים מתופעה זו. מטרנה, מובילת הפיתוח והחדשנות בתחום מזון התינוקות בישראל, עמלה במשך שנים על פיתוחו של תחליף חלב ייחודי זה שהינו בעל הרכב קל לעיכול ובכשרות המחמירה ביותר.

חשיבות הפרוביוטיקה להקלה על העיכול

במהדרין ספיישל יש שילוב ייחודי של רכיבים התורמים להקלה על העיכול כגון פרוביוטיקה ייעודית המסייעת להבשלת המעי וליציאות תקינות והרכב שמנים ייחודי עשיר בבטאפלמיטט שהוכח מחקרית כתורם לעיכול קל, ליציאות רכות ולהפחתת משך הבכי בכ- 50%.

מחקרים מראים כי לתינוקות עם קוליק הרכב שונה של חיידקים במעי וכמות נמוכה משמעותית של חיידקים פרוביוטיים, לעומת תינוקות שלא סובלים מהתופעה. פרוביוטיקה, אותה מקבל התינוק בהזנה טבעית, מסייעת להבשלת המעי ואף להפחתת תחלואה במערכת העיכול. במחקר בו נבדקה השפעת תוספת פרוביוטיקה לתחליף החלב נמצא כי תינוקות שניזונו באופן קבוע מתחליף חלב המועשר בפרוביוטיקה סבלו פחות ממחלות חום ושלשולים, לעומת תינוקות שניזונו מתחליף חלב ללא פרוביוטיקה. מטרנה מהדרין ספיישל הנו תחליף החלב הראשון מסוגו המכיל פרוביוטיקה זו כבר מגיל לידה, המסייעת להבשלת המעי.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture