סיור משותף של מנכ"ל מכבי מר רן סער ויו"ר מכבי פרופ' משה רוח עם ראש עיריית אשדוד מר יחיאל לסרי במרכזים הרפואיים החדשים באשדוד

הסיור התקיים לרגל קביעת המזוזות במרכז הרפואי החדש בשכונת מע"ר בעיר ● הגרש"ד גרוס שליט"א רב ואב"ד רבני הקריות במרכז הרפואי ברובע ח': מכבי פועלת בתיאום מלא עם רבני העיר קשובה לצרכי המגזר החרדי בעיר ● הגר"ד טויטו שליט"א רב הקהילה הצרפתית בעיר קבע את המזוזה במרכז הרפואי החדש בשכונת מע"ר ● בית החולים אסותא אשדוד ייפתח בקיץ הקרוב

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

לרגל קביעת המזוזות במרכז הרפואי החדש של מכבי שירותי בריאות בשכונת מע"ר באשדוד התקיים השבוע סיור מיוחד של מנכ"ל מכבי מר רן סער ויו"ר הנהלת מכבי מר משה רוח עם ראש עיריית אשדוד מר יחיאל לסרי, הסיור התקיים במרכזים הרפואיים החדשים ברובע ח' ובשכונת מע"ר בעיר. במרכז הרפואי החדש ברובע ח' הגיע לביקור הגרש"ד גרוס שליט"א רב ואב"ד בד"צ רבני הקריות. ובמרכז הרפואי החדש במע"ר קבע את המזוזות הגר"ד טויטו רב הקהילה הצרפתית באשדוד.
אל הסיור התלוו ראש מחוז הדרום הגב' קרן שכטר, מנהלת התפעול הגב ליאת שי, מנהל השיווק למגזר החרדי הרב משה שלזינגר, הרב משה גרינבוים, מנהלות המרחבים באשדוד הגב רבקה כהן והגב נועה דרור לביא, מנהלת השיווק המחוזית הגב' לימור אלעד, וכן נציגי הקהילות החרדיות בעיר – סגן ראש העיר הרב מרדכי ליברמן, הרב אברהם מרדכי פלר, הרב משה גשייד עוזר סגן ראש העיר, הרב משה אירום, מנכל הצלה דרום הרב מנדי שוורץ, הרב חנוך פרסטר, הרב שלמה פלד מעסקני הרפואה בבית חולים ברזילי, הרב ישראל בורנשטיין מבעלי עטרת השן,
הצוות הרפואי של מכבי שירותי בריאות בעיר: הרופאה המחוזית ד"ר שרון צחורי, המנהלת הרפואית אשדוד ד"ר טטניה פצוני, פרופ' ביבי, ד"ר מנור, ד"ר קדוש, מנכל מכבי יזמות ד"ר רז הגואל, מכבי טבעי קשר עין, ד"ר גרינברג עטרת השן . מכבי פארם מנהלת אשדוד קורנה, מנהלת סניפי אשדוד
הסיור נפתח במרכז הרפואי ברובע ח'. במהלכו ציין הגרש"ד גרוס שליט"א לשבח את שיתוף הפעולה הקיים בין הנהלת מכבי בעיר לרבני העיר ומובילי הדעה, ואת פעילותו של מנהל קשרי הקהילה הרב גרינבוים. והדגיש כי מכבי פועלת בתיאום מלא עם הרבנים והיא קשובה לצרכי הקהילה החרדית.
לאחר מכן הגיעה הפמליה למרכז הרפואי החדש בשכונת מע"ר. שם נערך טקס קביעת המזוזות ופתיחת המרכז הרפואי. כאשר רבה של הקהילה הצרפתית בשכונה התכבד בקביעת המזוזות. ובדברי ברכה שנשא ציין כי פתיחת המרכז הרפואי הינה ציון דרך וביטוי להקשבה של הנהלת מכבי לצרכי התושבים ומדובר בהנגשה משמעותית לתושבי השכונה.
מנכ"ל מכבי שירותי בריאות, מר רן סער, הביע בדבריו את הערכתו להנהלת מכבי במחוז הדרום. בדבריו הדגיש מנכ"ל מכבי, כי מעבר לרמת המקצועיות הגבוהה ביותר בהם מצטיינים רופאי מכבי, נדרשת מרופאי מכבי ומכלל נותני השירות במכבי בראש ובראשונה יחס חם וחמלה כלפי החברים, מכבי מובילה תודעת שירות גבוהה ובדרך הזו נמשיך לתת את הטוב ביותר לכלל חברי מכבי.
ההחלטה על הרחבת השירותים ופתיחת מרכז רפואי נוסף לרווחת התושבים חברי מכבי נעשתה במסגרת שיפור השירות המתמיד בעיר, ובהתחשב בנתון שכמחצית מתושבי העיר נמנים על חברי מכבי, וזה הביא את ראש המחוז הגב' קרן שכטר להחלטה על פתיחת המרכז הרפואי.
ראש מחוז הדרום במכבי, הגב' קרן שכטר מציינת כי פתיחת המרפאה החדשה מהווה ציון דרך משמעותית בהתפתחות והתרחבות שירותי הרפואה בעיר כאשר תושבי הקריה החרדית יוכלו מעתה לקבל שירותי רפואה מתקדמים ומקצועיים קרוב לביתם, הדגש במרפאה החדשה ניתן על שירות אישי ואנושי, תוך הבנת צרכי הקהילה. הגב' שכטר הוסיפה, כי מכבי תמשיך לפעול להעמיק את כלל השירותים המקצועיים ביותר לרווחת תושבי מכבי, וכי הנהלת מכבי עומדת בקשר הדוק עם הרבנים על מנת להתאים את השירותים לאורח חיי התושבים, נמשיך להנגיש ולהתאים את השירותים שלנו לטובת כלל חברי מכבי, תוך הרחבת מגוון השירותים ושיפור הקשר עם הקהילה".
מנהלות המרחבים הגב' רבקה כהן והגב' נועה דרור לביא צייינו כי ״אנו מתאמים את השירותים לאוכלוסייה החרדית, מתוך הבנה לצרכים שלהם וכיום, שהציבור החרדי הולך ומתעצם בעיר ואין באפשרותו להגיע למרכזים הגדולים שיש לנו בעיר אנו מביאים להם את השירות לשכונות, ומכאן ההחלטה לעבות את השירותים בצמוד למקום מגוריהם ובהתאמה אישית ומכוונת לאורח החיים שלהם״. עוד הוסיפו כי בתוכנית הנהלת המחוז להרחיב ולפתוח עוד מרכזים רפואיים בשכונות הנוספות בעיר שגם שם הציבור החרדי רוכש דירות ומשתכן במקום.
הרב משה גרינבוים, הרחיב רבות על הקשר עם רבני העיר ומובילי דעה ועל הפעילויות הרבות שמכבי עושה למען הקהילה ובריאותם ועל הסדנאות לקידום אורח הבריא שמכבי מובילה באשדוד. עוד הוסיף כי מכבי שירותי בריאות מובילה בעיר אשדוד בין כל הקופות וכ 43% מהמגזר החרדי הם חברי מכבי. מגמת הצמיחה של מכבי באשדוד מוכיחה את שיעור הנאמנות של תושבי אשדוד שבוחרים להיות חברים בקופה המובילה שבמעיינות ראשה זה להעניק את השירות הטוב ביותר, האיכותי והמסור ע״י צוות איכותי שהוכשר לכך ומתאים את עצמו לאוכלוסייה ולצורכי הקהילות השונות.

כיתוב לתמונות:
1. ראש עיריית אשדוד מר יחיאל לסרי, מנכ"ל מכבי מר רן סער, הגר"ד טויטו רב הקהילה הצרפתית באשדוד, ויו"ר מכבי מר משה רווח.
2. יו"ר מכבי מר משה רוח, מנכ"ל מכבי מר רן סער, הגאון רבי שמואל דוד גרוס שליט"א, הרב משה אירם, סגן ראש העיר הרב מרדכי ליברמן, הרב משה גרינבוים.

2 (3)

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture