מכבי שירותי בריאות נערכת לקראת חג הפסח

גם השנה יופעלו קווי רפואה והלכה לשאלות בענייני הפסח בהם ישיבו רבנים ומו"צים בייחוד בנושא תרופות הכשרות לפסח ● סניפי מכבי שירותי בריאות בכל רחבי הארץ יוכשרו לקראת חג הפסח הקרב ● כמידי שנה לקראת חג הפסח, תקיים הנהלת "מכבי שירותי בריאות" את מכירת החמץ הנמצא בכל מוקדי המערך הרפואי ברחבי הארץ ● מכבי שירותי בריאות תפיץ גם השנה את רשימת התרופות הכשרות לפסח תשע"ז בחוברת מהודרת ובעיתונים, מידע המכיל אלפי תרופות שאושרו ע''י בד''ץ העדה החרדית ואגף הרוקחות של מכבי

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

כידוע לקראת חג הפסח, מתעוררות שאלות רבות הקשורות לרפואה והלכה ובייחוד בנוגע לתרופות כשרות לפסח. "מכבי שירותי בריאות", אשר חרטה על דגלה מקצועיות ואיכות שירות לקהילה, זיהתה את החשיבות לשלב צוותי רפואה והלכה, כדי לתת מענה מקצועי משותף תוך התייעצות לכל הפונים.
בקו הפתוח ישתתפו רבנים, מו"צים ורופאים, ויענו לשאלות הציבור בענייני בריאות וצריכת תרופות בחג הפסח. הרבנים יעניקו תשובות ועצות לפונים, מן הידע הרב שלהם. לצד הרבנים יענו מומחי מכבי.
במכבי מעריכים כי יגיעו אלפי פניות ממבוטחי מכבי לקו הפתוח שייענו ע"י גדולי הרבנים וטובי הרופאים. בשנים קודמות נרשמה שביעות רצון רבה בקרב הפונים מהמענה המהיר ומהשירות המיוחד של קו זה והפונים אף ציינו לשבח פעילויות נוספות של מכבי. בהנהלת מכבי אומרים "אנו שמחים ליזום פעילות חשובה זו אשר מעניקה מענה לחברי מכבי, אשר נהנים מכך חברי כל הקופות בנושא רפואה והלכה. הקשר של מכבי לקהילה מוכיח את עצמו מידי שנה. מכבי הצליחה להביא שירות ייחודי המאגד רפואה מקצועית והלכה."

כמידי שנה, במסגרת הקו הפתוח, מקיימת הנהלת "מכבי שירותי בריאות" את מכירת החמץ הנמצא בכל מוקדי המערך הרפואי ברחבי הארץ. מכירת החמץ תבוצע השנה על ידי חברי הנהלת מכבי הרב שמחה שטייצברג והרב חיים פרויינד יחד עם מנהל השיווק למגזר החרדי הרב משה שלזינגר.
במקביל תפיץ מכבי גם השנה בעשרות אלפי עותקים את רשימת התרופות המעודכנת הכשרות לפסח תשע"ז בנוסף, המדריך יופץ גם במרפאות וכן בבתי המרקחת ואצל הרופאים. המדריך מכיל אלפי תרופות שאושרו ע"י בד"ץ העדה החרדית ואגף הרוקחות של מכבי.
לדברי מנהל השיווק של מכבי למגזר החרדי ומתאם קשרי קהילה ארצי, ר' משה שלזינגר, "חודשים רבים לפני חג הפסח עמלים באגף הרוקחות למצוא פתרונות לתרופות כשרות לחג. במכבי רואים חשיבות רבה לתת מענה ולהיות קשובים למגזר ולאלו המקפידים בפסח לקחת תרופות כשרות. בנוסף, מכבי מקיימת מדי שנה קו פתוח לקראת חג הפסח, משום שחשוב לנו לספק מענה רפואי-הלכתי לכל דורש ומבקש. השאלות הנשאלות מהותיות לבריאותם של המבוטחים, שכן מדובר באפשרות להתייעץ עם רופא ומורה-הוראה בו זמנית לקבלת תשובות הלכתיות במקום.
מכבי הייתה הנחשון בין כל הקופות לתת מענה הלכתי ורפואי בערבי החגים למבוטחים ולכלל האוכלוסייה. קו זה מופעל ע"י מכבי לפני חג הפסח ויום הכיפורים על מנת לתת מענה לשאלות ההלכתיות הרבות של הציבור ע"י מורי הוראה וצוות רב מקצועי של רופאים מומחים מטעם מכבי שירותי בריאות"

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture