המבצע ההיסטורי לרכישת תלמוד בבלי המבואר "שפה ברורה" הוארך עד לר"ח ניסן

מאות סטים נמכרו במהלך תקופת המבצע ההיסטורי שלא יחזור על עצמו  הזדמנות מיוחדת למחותנים להעניק לחתניהם לקראת חג הפסח את הש"ס המבואר והמפואר במחיר חסר תקדים המחיר המיוחד כולל משלוח עד לבית הלקוח החכם עיניו בראשו לנצל את ההזדמנות ההיסטורית להאיר את ביתו בתלמוד בבלי המבואר "שפה ברורה"

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

נוכח ביקושי השיא שנרשמו במוקד המכירות של ממלכת התורה "עוז והדר", כשבני הציבור התורני ומבקשי ה' מזהים את ההזדמנות ההיסטורית וממהרים להצטרף למבצע ההיסטורי לרכישת כל תלמוד בבלי המבואר "שפה ברורה" במחיר מוזל וחסר תקדים, העומסים בלתי צפויים של הרגע האחרון גרמו שרבים לא הצליחו ליצור קשר עם המוקד, בשל כך תוגבר המוקד במוקדנים נוספים כשבמקביל המבצע הוארך עד יום ג' ר"ח ניסן, וכעת ניתנת הזדמנות אחרונה לנצל את המבצע הייחודי לרכישת ש"ס שפה ברורה במחיר שלא יחזור.

המבצע ההיסטורי שהחל בשבוע האחרון גרר בעקבותיו גל של ביקושים חסרי תקדים. במוקד המכירות של עוז והדר כבר רגילים להתמודד עם תופעות של הזמנות ענק במבצעים ייחודיים המתפרסמים מעת לעת, אולם הפעם, אלפים הבינו שמדובר בהזדמנות היסטורית שלא תחזור על עצמה והשכילו לנצל את ההזדמנות, מה שהביא לעומס אדיר. בנוסף היה צורך לשנע את מאות הסטים לבית הלקוחות, מה שהוסיף עומס על מוקד ההפצה.

בימים אלו ולאור העובדה שרבים שבקשו ליצור קשר עם המוקד לא הצליחו, הוחלט על תגבור המוקד והארכת המבצע ההיסטורי עד ליום שלישי ר"ח ניסן.

המהדורה משמשת את כל הוגי התורה ולומדיה, החל מלומדי הדף היומי שמסתייעים בה ללימוד הדף היומי בהבנה מעמיקה ובמהירות, כך שנשאר להם זמן לחזור ולשנן את הדפים הקודמים, עבור דרך מגידי שיעורים שיודעים שההכנה באמצעות מהדורת "שפה ברורה" תאפשר להם ידיעה מושלמת בדף היומי וייקל עליהם למסור את הדף בבהירות לשומעי לקחם, וכלה ברמי"ם ומרביצי תורה המוצאים במהדורה זו את שאהבה נפשם.

לשולחנם של ראשי ורבני "עוז והדר" הגיעו בימים האחרונים מכתבי תודה והערכה מכל שכבות הציבור, המשבחים את היוזמה ההיסטורית של ראשי ורבני המכון. מרגש במיוחד היה מכתבו של יהודי תושב אשדוד העמל לפרנסתו ויחד עם זאת זוכה לקבוע עיתים לתורה, שסיפר שמאז תחילת מחזור הדף היומי האחרון הוא מקדיש מידי יום כשעתיים ללימוד הדף היומי עם חזרה ושינון על הדפים הקודמים שנלמדו, מתוך מטרה לשנן ולזכור את המסכתות שהוא זוכה ללמוד. אותו יהודי מציין שאודות למהדורת "שפה ברורה" היה יורד לעומקן של סוגיות בהבנה בהירה ובגישמאק, וכך הוא מספיק ללמוד את הדף ולחזור על הדפים הקודמים. בעבר רצה לרכוש את כל הש"ס אך מצבו הכלכלי הדחוק לא איפשר לו, עתה הוא מנצל את המבצע והמחיר המוזל ומפאר את ביתו עם כל המהדורה.

גם יהודים שלקחו חתנים לבנותיהם מנצלים את המבצע ההיסטורי ורוכשים את מהדורת "שפה ברורה" לחתניהם המיועדים, כדי להעניק להם במתנה ש"ס מהודר ומבואר בתקופה שבה חזרו היהודים וקיבלו את התורה מאהבה.

יצוין כי המחיר המיוחד וחסר התקדים למהדורה הגדולה בסך 2,400 ₪ (במקום 3,080 ₪) ו-1,800 ₪ למהדורת פנינים (במקום 2,240 ₪) כולל גם משלוח לבית הלקוח או לכל מקום אחר שיבחר הלקוח. את הרכישות ניתן לבצע באמצעות מרכז ההזמנות של 'עוז והדר' בטל. 1800-22-55-66.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture