הילדים כבר גדלו? הגיע הזמן לרכוש עבורם מיטות נוער

השינויים בגיל ההתבגרות מחייבים התאמה של פתרונות שינה מסוימים לבני נוער. בשביל לבחור את המיטה הנכונה תצטרכו להתייחס לשיקולים כמו תמיכה אורטופדית, נוחות וכמובן מחיר. הנה המדריך המלא

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

גיל מצוות מייצג את השלב שבו הילדים מתבגרים והופכים לנערים. במסורת היהודית זוכים ילדים לעלות לתורה בגיל 13 ונדרשים לקחת אחריות על מעשיהם, בעוד ילדות בגיל 12 כבר נחשבות לבעלות דעת ומחויבות בכל מצוות התורה שבהן חייבות נשים. מלבד המשמעות הסמלית והרגשית של גיל ההתבגרות, הורים לילדים צריכים לקחת בחשבון גם את השינויים הפיזיולוגיים והביולוגיים.

ראשית, בגיל ההתבגרות חלה צמיחה לגובה. בעוד בתקופת בית הספר היסודי קצב הצמיחה הממוצע הוא 5-6 ס"מ בשנה, בתקופת ההתבגרות הוא מגיע לשיאו ועולה בצורה ניכרת. במקביל לצמיחה לגובה מתרחשת עלייה במשקל וחלים שינויים במערכת הלב והריאה.

שנית, החל מגיל 10 ויחד עם השינויים הגופניים קיימת עלייה במודעות העצמית של הנער ומגיל 14 הוא צפוי לחזק את הקשר עם החברים על חשבון הקשר עם ההורים. המשמעות היא הסתגרות ארוכה יותר בחדר, ניסיון ליצור זהות עצמית ייחודית ולעיתים היווצרות מתחים בתוך התא המשפחתי. בשלבים האלה הנערים זקוקים למקום בטוח שבו יוכלו להביא לידי ביטוי את הצרכים והרצונות שלהם.

כך תדעו איזו מיטה לבחור

אחד הפתרונות היעילים ביותר שניתן להעמיד לרשותם ילדים בגיל ההתבגרות הוא לרכוש עבורם מיטות נוער. אלו מיטות עם מאפיינים מיוחדים שנותנים מענה לצרכים הפיזיולוגיים והביולוגיים כאחד. מיטות נוער הן גם השקעה משתלמת לטווח ארוך, כי אפשר להשתמש בהן עד גילאים מאוחרים מאוד. כל מה שצריך לעשות הוא לבחור את המיטה המתאימה ולהכיר את ההבדלים בין הדגמים הקיימים.

הנה למשל 5 דגמים מובילים ומוצלחים מאוד של מיטות נוער:

  1. ספת נוער רדיסון מגה

ספות נוער רדיסון מובילות את הקטגוריה של מיטות נוער בגלל שורה ארוכה של יתרונות. במיטה הזו יש מערכת תמיכה בריאותית אופטימאלית שמתאימה לשינויים שחלים בגופו של הנער המתבגר. המיטה מצוידת במערכת קפיצי דיגיטל לפיזור נכון ועדין של הלחץ על הגוף, היא מגיעה עם אופציה לשכבת ויסקו ג'ל לנוחות מרבית ולניקוי קל ואפשר להוסיף מנגנון הרמה והורדה פנאומטי או חשמלי.

מבחינה דקורטיבית, נערים ונערות מאוד אוהבים את המיטה הזו כי היא מגיעה עם רגלי עץ לבחירה בגוונים טבעי בהיר, דובדבן ואגוז. אפשרות אחרת היא לבחור את רגלי העץ בצבע עץ אטום של תכלת, לבן, אפור ושמנת. ספת נוער רדיסון מגה עולה 3,190 ש"ח, לא כולל הובלה והרכבה.

  1. ספת נוער אונליין

במחיר דומה ועדיין בסדרת רדיסון ניתן למצוא את ספת הנוער אונליין. זו ספה שבה הדגש הוא על העיצוב וניתן לזהות אותה מרחוק בזכות פסי בדים בידיות, בגב ובמצע השינה. קיימת אפשרות להוספה של כריות תואמות בתוספת תשלום ואופציה לארגז מצעים. מידות הספה הן 80 על 200 ס"מ או 80 על 190 ס"מ ואופציית השדרוג היא למנגנון הרמה והורדה חשמלי.

  1. ספת נוער עמינח האוס

זו ספה שמתאימה לחדרי שינה של בני נוער שאוהבים לארח. היא נפתחת בקלות למצב של מיטה ורוב הזמן נשארת סגורה בשביל קריאה, לימודים או מנוחה. אפשר להשתמש בספה הזו אם רוצים לחסוך מקום והיא נמכרת כיום במחיר מבצע של 4,390 ש"ח במקום 4,790 ש"ח. המחיר מתייחס למיטה עם ארגז מצעים וגב במידה של 80 על 200 ס"מ, אך ללא מנגנון הרמה והורדה.

במידה ומעוניינים בכך, ניתן להזמין את ספת נוער עמינח האוס עם רגלי מתכת בצבעים שחור חולי או אפור מטאלי. כריות הנוי עבור הספה הן בתוספת תשלום וכך גם מנגנון מתכוונן פנאומטי או חשמלי.

  1. ספת נוער שופינג

ספת נוער שופינג מייצגת את כל היתרונות של מיטת נוער. היא נחשבת לבחירה הקלאסית לבנים או בנות שנמצאים באמצע הדרך בין הילדות לבגרות, וכדאי להשתמש בה אם רוצים להקפיד על מבנה איכותי ששומר על עמוד השדרה ובריאות הילדים.

כמו כן, ספת נוער שופינג מווסתת לחצים ומעמיקה את חווית השינה גם עבור בני נוער שסובלים מהפרעות שינה ונדודי שינה. מחיר המחירון של הספה הוא 4,290 ש"ח, היא בעלת רגליים מרופדות שבהן משולבים תפרי פסים ואפשר להוסיף אליה ארגז מצעים מעץ סנדביץ'.

  1. ספת נוער עמינח לוסט

את הרשימה של מיטות נוער מומלצות כדאי לסגור עם המיטות המתכווננות מדגם לוסט של עמינח. גם היא ספה שנמכרת במחיר של 4,390 ש"ח, אך הייחודיות שלה נובעת ממערכת Safe sleep שמאוד מתאימה לבני נוער מתבגרים.

המערכת מונעת קרינה אלקטרומגנטית בכך שהיא מנתקת את זרם החשמל במיטה, למעט בפרקי הזמן הקצרים שבהם מתבצעת פעולת הרמה והורדה. בנוסף, המיטה כוללת מצע קפיצי אורטופדי עשוי נחשון פלדה גמיש שמונח על קפיצים כדי לתמוך בחלק הרגיש של עמוד השדרה.

קרדיט צילום: עמינח

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture