שמים את הילדים במרכז ועולים לירושלים

עולים לירושלים: חוויה חדשנית וחינוכית לילדים שתיזכר עוד זמן רב

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

בשבוע הבא 'עולים לירושלים 2' יוצא לדרך עם 17,000 מ"ר של אטרקציות ומופעים שטרם נראו ובאווירה חינוכית ומותאמת לילדים * ברכישת כרטיס ב 15 ₪ בלבד, המאפשר שימוש בכל מתחמי הפעילות, מקבל בנוסף כל ילד שובר למתנות ופרסים משתלמים ביותר
ההכנות לאירוע הקיץ הענק שיתקיים שבוע הבא בירושלים, עולים לירושלים' 2 הסתיימו, ובמרכז הקונגרסים "בנייני האומה" ערוכים לקליטת עשרות האלפים שיגיעו מכל אזורי הציבור החרדי בארץ ליהנות מהמגוון העצום והרחב של אטרקציות וחוויות שטרם נראו כמותם. כל התכניות, המופעים, התחרויות ומגוון הפעילויות של 'עולים לירושלים' בשנה זו נבחרו בקפידה רבה, וכולם מקצועיים וחדשניים מהשורה הראשונה, שאף נבנו בצורה מוקפדת ומותאמת בערכים וברמה ביצועית לציבור החרדי.
מארגני פרויקט הקיץ המדהים והענק מטעם משרד ירושלים ומורשת, עיריית ירושלים, ו'פיתוח מזרח ירושלים', השוקדים בשבועות האחרונים יומם וליל על הפקת פארק החוויות, האתגרים והמופעים, מספקים הצצה קטנה אל ההפתעות המיוחדות והמרגשות בעבור רבבות ילדי ירושלים והבאים בשעריה. "צוות מיוחד ומנוסה ישב ויגע טרם הפקת האירוע השנה ע"מ להעניק לכל הילדים הנאה מרבית וחדשנית שטרם הייתה עוד כאן", מספר ר' אפרים זילברברג שחברת 'אפקט' בבעלותו הופקדה על תכני המופעים והאטרקציות, "נעשה כאן בהחלט משהו שעוד טרם נראה כאן, חשיבה מקצועית ומעמיקה של אנשי חינוך ותוכן, והכל כדי להעצים את חווית הילדים במשהו מיוחד ולתת להם את מלוא ההנאה והחוויה בד בבד עם תוכן וערכים".
מבט אל לוח התכניות והמופעים של שלושת ימי הפעילות בשבוע הבא, מלמד כי אכן השקעה רבה נעשתה בכדי לייצר חווית תוכן מפעימה וערכית לילדי העולים לירושלים 2. במרכז המופעים, יתקיים השנה חידון טרויה ערכי ומעמיק על העיר ירושלים בראי ההיסטוריה והמקורות, והמשתתפים בו יזכו לפרסים רבים יקרי ערך. בנוסף, סרט תלת מימד אשר יעסוק בנושאי ירושלים והמקדש, יחשוף בצורה מרתקת לילדים את תולדותיה ומהוויה של עיר הנצח. לצד שאר מופעים ומיצגים שנעשים לראשונה השנה ב'עולים לירושלים 2', הופקו גם מיצגי סיפורי חז"ל שיוקרנו בצורה חזותית מדהימה ובטכנולוגיית לייזר חדשנית אשר תעצים את חווית הילדים המשתתפים.
מעבר למופעים ולמיצגים החדשניים, מתחמי האטרקציות יכללו כמובן שלל מתקני אקסטרים, סימולאטורים, מתחם מתנפחים ענק, מתחם מיוחד לקטנטנים, פינות צילום ועוד. גם את כל החוויות הרבות הללו, יוכלו ההורים לתת לילדים במחיר הכרטיס האחיד של 15 ₪ בלבד. באותו כרטיס, יוכלו גם משתתפי 'עולים לירושלים' ליהנות מהסיורים המרתקים שיצאו מבנייני האומה אל העיר העתיקה, הר הזיתים, עיר דוד ועוד.
הפתעה מרגשת במיוחד מחכה השנה לילדי העולים לירושלים בעמדות המתנות במתחמי האטרקציות. בעבור כל כרטיס כניסה, יחולק בכניסה למתחם החוויות שובר מתנות שיזכה כל ילד לקבל: ארטיק, פחית שתיה, מזכרת אישית בצילום ממוגנט על רקע ירושלים וכן כרטיס למתחם התחרויות בו כל ילד זוכה.

מתי זה בדיוק קורה? ואיך מבטיחים כניסה למתחם?
שלושת ימי פעילות הפארק, יחלו מיום ראשון הקרוב והם יתקיימו בשני מחזורי פעילות, בין השעות 11.00-15.00 ובין השעות 16.00-20.00. כניסה לאירוע תתאפשר ברכישת כרטיסים מראש במחיר מסובסד של 15 ₪ בלבד למשתתף. רכישת הכרטיסים נעשית באמצעות כרטיס אשראי דרך הטלמסר שמספרו 0772223000, או בעמדות המכירה שיש במינהלים הקהילתיים: 'בוכרים', מנהל קהילתי 'אשכולות', מינהל קהילתי 'רוממה', מינהל קהילתי רמת שלמה, מינהל קהילתי 'מעלה רמות', מינהל קהילתי נווה יעקב, מינהל קהילתי גבעת שאול, מינהל קהילתי הר נוף, מינהל קהילתי בית וגן. במעדניית 'נשנוש' ברח' חנה בי-ם. ברשת חנויות גל –פז בירושלים ובבני ברק. בביתר עילית, במכולת של חיימקה ברח' המגיד ממעזריטש, ובאשדוד בסניף שפע מרקט ברח' אברהם שפירא.
אלו שרכשו טלפונית את כרטיסי הכניסה למתחם, יקבלו בעמדות הכניסה ע"פ הצגת תעודת זהות את הכרטיסים שיאפשרו את המעבר בין כל מתחמי האטרקציות והמופעים. כרטיסי הכניסה יעניקו לכל משתמש שימוש ומעבר חופשי בכל מתחם החוויות, וכן נסיעה בשאטלים שיצאו מהמקום לסיורים המודרכים והשתתפות בהם.
תכני האירוע וניהולו בפיקוח משמרת הקודש והחינוך.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture