מהפכת הבריאות של מכבי בירושלים נמשכת זו השנה השלישית ברציפות

נתוני מעברי קופות החולים בירושלים בשנים האחרונות הצביעו על מכבי כקופה אליה הצטרפו הכי הרבה חברים

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

נתוני המעברים בין קופות החולים בירושלים מוכיחים שוב – תושבי ירושלים בוחרים במכבי שירותי בריאות כקופה המובילה בעיר * בשנתיים האחרונות נפתחו עשרה מרכזים רפואיים חדשים בעיר, לצד שיפור מתמיד של המרכזים הקיימים * עשרות מכשירי אולטרסאונד מהמתקדמים ביותר בעולם, הוכנסו לסניפי מכבי ברחבי ירושלים * למכבי שיתוף פעולה עם בתי החולים בעיר, מוקד לילה ומוקד שבת על מנת שחברי מכבי יוכלו לקבל שירות זמין בכל עת * ראש המחוז מר גידי לשץ מבטיח: "מהפכת הבריאות בעיר תימשך לכל חלקי העיר"

 מנכ"ל מכבי מר רן סער וחברי הנהלת מכבי הרב שמחה שטיצברג והרב חיים פרוינד, ומנהל השיווק למגזר החרדי הרב משה שלזינגר בסיור במרכז הרפואי החדש

מהפכת שירותי הבריאות המתקדמים אותה מובילה מכבי שירותי בריאות בירושלים, אינה פוסקת וביוזמת ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי שירותי בריאות מר גידי לשץ שודרגו בשנה האחרונה שורה של מרכזים רפואיים בשכונות החרדיות בעיר, לצד המשך הרחבת השירותים ופתיחת מרכזיים רפואיים נוספים בקרוב.
זו השנה השלישית ברציפות בה הפעילות המאומצת מוכיחה את עצמה ותושבי ירושלים מביעים אמון רב במכבי שירותי בריאות, כאשר נתוני מעברי קופות החולים בירושלים בשנים האחרונות הצביעו על מכבי כקופה אליה הצטרפו הכי הרבה חברים – כאשר נתוני המעברים בשנת 2017 שפורסמו עד כה מצביעים על המשך המגמה.
במהלך השנתיים האחרונות נפתחו בירושלים למעלה מעשרה מרכזים רפואיים חדשים ומונו שלושה מנהלי מרחבים המגיעים מתוך המגזר החרדי, בהם הרב נתי בקר מנהל רמת שלמה, הרב בן ציון ובר מנהל מרכז רפואי רוממה והרב אבי ארנטרוי מרכז רפואי רמת אשכול.

ממשיכים להרחיב שירותים

מכבי ממשיכה להרחיב את שרותיה במרכזים החדשים שנפתחו לאחרונה, המרכז הרפואי ברמת אשכול שנפתח רק לאחרונה, נמצא בתנופת פיתוח אדירה, בימים אלו נשלמות ההכנות לפתיחת המרכז הרפואי הגדול הסמוך לשכונת גבעת מרדכי בעיר, בו יינתנו שירותים מתקדמים במגוון מקצועות הרפואות.
לבקשת רבנים ואישי ציבור אשר העלו על את הצורך של תושבי שכונת נווה יעקב בירושלים בפתיחת מרכז רפואי חדש ומשודרג של מכבי בשכונה, בוחנים כעת בהנהלת המחוז הקמת מרכז רפואי בשכונת נווה יעקב וכן הקמת מרכז רפואי נוסף במרכז העיר, אשר גם בהם יינתנו שירותים רפואיים מקצועיים ומתקדמים המותאמים לאורח החיים החרדי.

מימין: שר הבריאות הרב יעקב ליצמן, ראש מחוז ירושלים והשפלה מר גידי לשץ ומנכ"ל מכבי שירותי בריאות מר רן סער בחנוכת המרכז הרפואי החדש

המרכזים הרפואיים החדשים של מכבי שירותים בריאות בירושלים, חדישים ומרווחים ביותר וניתנים בהם מגוון שירותי רפואה מתקדמים ומקצועיים על ידי מיטב המומחים והרופאים בעלי שם בכל התחומים, כולל רפואת נשים ומכונים ייעודים להתפתחות הילד, פיזיותרפיה ועוד.
למכבי פריסה רחבה של מרכזים רפואיים בריכוזים החרדיים ברחבי ירושלים: מרכז רפואי הר נוף, מרכז רפואי גני גאולה, מרכז רפואי קריית יובל, מרכז רפואי רוטר במרכז העיר באגריפס, מרכז רפואי רמות, מרכז רפואי רמת שלמה, מרכז רפואי רוממה, מרכז רפואי הר חומה, מרכז רפואי ארנונה, מרכז רפואי חדש בגבעת מרדכי, מרכז רפואי קרית יערים טלזסטון, מרכז רפואי בגבעת זאב ועוד.

מכבי מובילה בפעילויות קידום בריאות בירושלים

כידוע, במכבי מגוון רחב של פעילויות קידום בריאות וסדנאות בירושלים המותאמות למגזר החרדי. מכבי ממשיכה ליזום ולהוביל פעילויות קידום בריאות מגוונות ברחבי העיר ובקרב המגזר החרדי שמטרתן לעודד את הירושלמים לאמץ אורח חיים בריא, בשילוב פעילות גופנית ותזונה נכונה – פעילות המבצעת במסגרת פרויקט 'ירושלים עיר בריאה' המתקיימת יחד עם עיריית ירושלים.
במסגרת זו נועד לאחרונה ראש עיריית ירושלים ניר ברקת עם מנכ"ל מכבי שירותי בריאות רן סער, וראש מחוז ירושלים והשפלה של מכבי גידי לשץ, אשר הציגו בפניו את תנופת הצמיחה של מכבי בעיר ופעילויות קידום הבריאות המגוונות שמטרתן לעודד את הירושלמים לאמץ אורח חיים בריא בשילוב פעילות גופנית ותזונה נכונה. ראש העיר, ניר ברקת, ברך על ההשקעה של מכבי שירותי בריאות בירושלים, וציין כי "מכבי מביאה לשיפור השירות לתושבים ומחזקת את בריאות העיר". כמו כן העניק תעודת הוקרה לראשי מכבי על תרומת לבריאותם של תושבי ירושלים.

רבני קהילת בעלזא במרכז הרפואי החדש 'פנינת חמד' בשכונת רוממה ירושלים

שירות עם חמלה
במהלך השנה, עוברים עובדי מכבי סדנאות איכות ושירות על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר מתוך חמלה בצורה מקצועית. ההצטרפות הרבה בירושלים ונאמנות החברים, מוכיחה שהשירות המקצועי הניתן בסניפים הוא פרמטר חשוב מאוד לחברים. המשובים הרבים המגיעים להנהלה ומכתבי התודה הרבים המגיעים למנהלים ומתפרסמים בעיתונות מעת לעת, מוכיחים על שירות מקצועי ללא פשרות, מתוך מטרה להעניק לחברים ברגעי האמת את השירות המגיע להם, יצוין שבמכבי שמים דגש על התאמת השרות לצרכי המגזר החרדי, בעיקר בסניפים הממוקמים בשכונות החרדיות.

שירותים נגישים

כל מי שעובר ברחובות ירושלים בשנים האחרונות רואה את תנופת הצמיחה וההתרחבות של מכבי שירותי בריאות בעיר, ולדברי ראש המחוז, גידי לשץ, מכבי תמשיך להשקיע בבריאותם של תושבי ירושלים ללא פשרות.
"מאז שמכבי נכנסה לירושלים, כל העיר בתזזית של בריאות" אומר ראש המחוז מר גידי לשץ ומציין כי "תוצאות המעברים בירושלים קובעות באופן חד משמעי את בחירת הציבור – מכבי היא הקופה שצמחה בירושלים הכי הרבה בשנים האחרונות. אנחנו רק בתחילת דרכה של מהפכת הבריאות בעיר".
כחלק מאסטרטגיית הקופה, גם במחוז ירושלים של מכבי פועלים להנגשת השירותים לחברים. "חשוב לנו להכיר את הצרכים המיוחדים של הציבור, ולהנגיש להם את השירותים הרפואים במקום קרוב אליהם לבית, לשכונה, ולאורח חייהם. במהלך השנים האחרונות נוספו עשרות רופאים ומטפלים, בתי מרקחת ומרפאות מגוונות. המהפכה של מכבי בירושלים רק החלה וכבר רושמת הישגים מרשימים. בכל סקר אתה רואה שמעניקים למכבי את הציונים הטובים ביותר בכל פרמטר אפשרי", הוא מסכם.
ראש המחוז, מר גידי לשץ, זוכה להערכה רבה בתחום הבריאות בישראל בכלל ובמכבי שירותי בריאות בפרט, וכפי שהתבטא שר הבריאות הרב יעקב ליצמן בעת פתיחת מרכז רפואי נוסף של מכבי בירושלים: "אמרתי למנכ"ל מכבי כי מרגע שנודע לי שגידי לשץ נבחר להיות ראש מחוז ירושלים והשפלה, היה לי ברור שהוא יגרום למהפכה בשירותי הבריאות בירושלים – כמו שאנו רואים כעת".
ואת המהפכה הזו מתכוונים במכבי להמשיך במלוא הכוח!.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture