ג'רוזלם אסטייטס בשנלר מציגה שלב נוסף של פאר והדר

חודש תשרי השנה, על חגיו המבורכים הביא בכנפיו תופעה מדהימה, כמותה לא היתה בעבר. רבבות יהודים מהארץ ומחו"ל פקדו במהלך החג את ירושלים כשרבים מהם הגיעו לראות מקרוב את פרויקט ג'רוזלם אסטייטס במתחם שנלר במרכז הבירה

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

האורחים שסיירו עם בני משפחותיהם בשטח וגם ביקרו במשרד המכירות המפואר ברח' המלך דוד, יכלו להתרשם לא רק מאתר הבנייה המתקדם במהירות ובס"ד, אלא גם סופסוף, מנופיה המרהיבים של ירושלים. נקודת מבט גבוהה ומעולה שניתן להשקיף ממנה וליהנות מתשעה קבין יופי של ירושלים. כזכור, מיזם ג'רוזלם אסטייטס ממוקם על ראש גבעה במרכז הבירה החולשת על ירושלים של מטה, עם הגגות האדומים, התקרות הקעורות, הכיפות והמגדלים. מתברר כי הדירות בפרויקט יציעו לדייריהן את תמונת הנוף היפה ביותר בירושלים – ירושלים אורו של עולם.

למעשה, אין עוד קרקע כזו למגורים בלב ליבה של ירושלים: שטח עצום ומרווח, אי של שלווה ושקט, המשתרע על כ- 80 דונמים, דקות ספורות מהרחובות והסמטאות של המרכז השוקק בעיר הקודש.
האבן הירושלמית החצובה בדייקנות אסתטית, כרכובי האבן, פריטי הברזל האומנותיים, מבטאים את חותמו האדריכלי של יהודה פייגין, מתכנן מוערך שעומד מאחורי פרויקטים בינלאומיים למלונאות ומגורים כמו וולדורף אסטוריה ועוד – מביאים לידי שלמות את חזונו ליצירת מגורי יוקרה ירושלמיים ברמה שלא נראתה עד כה.

הפאר וההדר שמלווים את פרויקט ג'רוזלם אסטייטס ניכרים היטב גם בלובאי הבניינים שתוכננו תוך מחשבה רבה. לכל בניין בנפרד, הוטבע חותם מטבע היסטורי המשמש כהשראה לעיצובו היוקרתי של חלל הכניסה המרשים שמתנשא לגובה 6 מטרים. תכנונו ועיצובו של הפרויקט אינו פוסח על חוויית המגורים עצמה הנושקת למלונאות פאר. על כן יועמדו לרשות הדיירים מגוון שירותי אירוח משלימים כגון בית כנסת, מרתף יין משותף לאחסון יין, שני מכוני כושר מאובזרים וטרקלין עסקים מפואר.

חשוב לומר: גם סביבת המגורים נדירה: מעבר למתחם שנלר הציבורי ההיסטורי המרווח והמפותח סביב הפרויקט, בנייני ג'רוזלם אסטייטס מקיפים חצר פנימית פרטית בת כ-8 דונם של פסטורליה נדירה ביופייה, פרי תכנונם של משרד האדר' צור-וולף זוכי פרס ישראל לתכנון סביבה.

חדשנות גם בשירות לרוכש: לצד משרד 'מחלקת השינויים' המשרת את הלקוחות, שם מסייעת אדריכלית להדק את לוחות הזמנים, היא דואגת לאינטרס האישי של הדייר, ומייעלת עבורו את הזמן ואת השיטה. לאחרונה אף הציבה החברה שירות VIP חדש עם מתאמת שירות לקוחות מקצועית, המלווה את הלקוחות בכל הדרישות והצרכים שלהם. וכך, לצד האפשרות לשנות את עיצוב הדירה, לבחור בקלות עיצובים וחיפויים, – שירות ה VIP, הוא כתובת אישית לכל צרכי הלקוח. הצוות המקצועי שמאכלס את המשרד מייצג את בעלי החברה ככל האפשר ומספק ללקוחות עדכונים שוטפים

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture