כך יצרנו את הסינון המושלם ביותר לאינטרנט

נטפרי, סנן האינטרנט האיכותי בפיקוח רבנים, יוצא במהלך משולב עם ספק האינטרנט 019: 45 שקל לחודש בלבד לספק וסנן | סינון היברידי שמשלב רובוטיקה לצד סינון אנושי ייחודי מסוגו על ידי צוות נכרים מהודו ובנגלדש ואוקראינה

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

בשורה טובה לזקוקים לאינטרנט לצרכי פרנסה: נטפרי, ספק סינון האינטרנט שנולד כמענה אמת לבעיות בהן נתקלו אנשי מקצוע חרדים בסנני האינטרנט השונים, יוצא במהלך משולב עם ספק האינטרנט המתקדם והמהיר 019, ובהטבה מיוחדת למצטרפים כעת לשירותי הסינון ההיברידי. ההטבה תעניק למצטרפים כעת במסלול של 019, מחיר ייחודי בסך 45 שקל בלבד לשירות ספק אינטרנט פלוס שירותי סינון.
הסינון ההיברידי של נטפרי, המשלב רובוטיקה מתקדמת לצד סינון אנושי קפדני – נולד מתוך השטח עצמו. לאחר שנבחנו אינספור תלונות של כאלה שנזקקו לאינטרנט לצרכי פרנסה, שדווחו על בעיות רבות גם ברמת הסינון וגם בחוויית השימוש, החליטו כמה אנשי מקצוע חרדים בתחום האינטרנט, להרים את הכפפה ולצאת במיזם שיתופי וולונטרי שיעשה סוף לבעיות הסינון, ומבלי שיהיה צורך להתפשר על האיכות הטכנולוגית ועל חווית השימוש.
נקודת המוצא של צוות המפתחים הייתה כי לא ניתן להגיע לסנן מושלם רק עם סינון רובוטי. מחקרים בינלאומיים שהוכיחו כי אין תחליף לאבחנת העין האנושית, לצד אינספור ניסויים בשטח מצד אנשי מקצוע , העלו כי רק שילוב של סינון אנושי יביא לתוצאה מושלמת שתבטיח רמת סינון מלאה ומושלמת מבלי להגביל את חווית השימוש.
לשם כך, גייסו בנטפרי נכרים מהודו ובנגלדש ואוקראינה, שלאחר שלמדו את עקרונות הסינון החלו לעבור על תמונות ואתרים שכדי לפתוח אותם למשתמשים, היה צורך לשלב בהן סינון אנושי. כך יכלו בנטפרי לאשר פתיחת אתרים נוספים מבלי לוותר על רמת הסינון. השילוב של 019 לצד נטפרי מקנה גם את חווית הגלישה המהירה והאיכותית לצד בטיחות הסינון.
מאז החל נטפרי לפעול, נבדקו כבר 195,990,500 תמונות, כשמהירות התגובה הינה מספר שניות בלבד לתמונה ובכל יום מצטרפות כחצי מיליון תמונות למאגר התמונות שכבר נבדקו על ידי המערכת. 236,141 פניות טופלו, כשכל פנייה כזו משקפת את האמון העצום ואת שיתוף הפעולה הרחב שיש בין ציבור המשתמשים וצוות נטפרי.
המהלך המשולב של נטפרי עם 019, בעל מהירות גלישה ייחודית, מעניק למשתמשים גם חווית גלישה בטוחה, וגם את האיכות הטכנולוגית המתקדמת והמהירה של 019, כשניתן להתחבר גם בראוטר ביתי וגם בנסטיק. מבחינת הסינון, בנטפרי ניתן לקבל התאמה פרסונלית בדיוק מרבי לצרכי המשתמש. ממשק חדשני רב תכונות מאפשר להגדיר פרופילים הכוללים סגירת אתרים לפי רשימה או לפי תגיות וכן פתיחה וחסימה של הפרופילים לפי שעות וימים בשבוע

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
12 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כל הכבוד לנטפרי אני אישית עובד עם נטפרי ואני מרוצה מאוד מאוד אין תחליף לנטפרי הן לסינון והן לשירות אני ממליץ בחום לכולם לעבור לנטפרי אם נטפרי אתה חופשי ב 100 %

נכון. הסינון הטוב ביותר, וגם השירות

ממליצה בחום
לאחר שעברתי את כל חברות הסינונים זה הסינון הטוב מכולם

019 זה באמת ספק מדהים
יחד עם נטפרי זה פצצה!

אם אפשר להביא את המספר של נטפרי או של 019?

הגם שכאן זה תוכן שיווקי, בכל זאת לשם שינוי – כל מילה כאן – נכונה. גם אני עברתי את כל סוגי הסינון והתאכזבתי. או מהפרצות הרבות, או מזה שסוגרים לך כל דבר. כיום יש לי נטפרי ואני מרוצה לחלוטין. אני ממליץ כל הזמן לאנשים לעבור לנטפרי, גם אם הם לא שאלו אותי… זה אולי נשמע קלישאתי, אבל באמת אין על נטפרי.
באמת הרבה שאלתי את עצמי איך זה הגיוני שבאה חברה חדשה – נטפרי – והצליחה במה שרבים וגדולים ממנה לא הצליחו, כלומר: גם סינון אמיתי אמיתי, בלי לראות צורת אישה… (מי שאין לו לא מאמין…) וגם כל מה שאתה מחפש – פתוח. ואם סגור – פותחים לך תוך זמן קצר. (כמה חברים שרצו לעבור לנטפרי שאלו אותי כל אחד על כמה וכמה אתרים שאבדוק להם אם הם פתוחים, ואכן כולם היו פתוחים…!)
מנקודת מבטי האישית אני רואה את זה כעזרה מיוחדת משמיים שה' ראה את רצונם הכנה של אלו שבאמת רוצים אינטרנט נקי, ולא מצאו מקום מפלט…
בלי סייעתא דשמייא מיוחדת – אין סיכוי להגיע לרמת השלמות שהם הגיעו. עובדה – אחרים לא הצליחו. (ועברתי את רימון-אתרוג-נתיב לפנ"כ).
חמי אמר לי שבעניו הסייעתא דשמייא שלהם נובעת מכך שמדובר בכמה אברכים יראי שמיים שהרימו את הכפפה מתוך מטרה ליצור אינטרנט כשר, ולא כביזנס. אגב, זו גם הסיבה שכל דבר שהוא לא באמת מתאים לרוח היהדות, גם אם הוא נחשב כ"חרדי" (כמו 'כיכר השבת' המנוהל ע"י וו'יינט) – חסום לחלוטין…
עוד דבר שנהנתי, חוץ מזה שמורגש שנה חבר'ה 'משלנו' שמבינים עניין ויודעים מה לסנן בלי להיות 'פראיירים' ולעגל פינות, נהנתי במיוחד מהגישה לעצם החסימה. למשל: הסלוגן הוא – 'החופש לגלוש בטוח'. עצם זה שקוראים להגבלה בגלישה 'חופש', זה כבר אומר שהם רואים נכון את התמונה. אותו הדבר שכשמנסים נפתוח משהו פעייתי – עולה תמונה של להבות אש או של קוצים ודרדרים…
בקיצור: מי שמבין את החשיבות של מה שהוא עושה – ה' עוזר לו, והוא מבצע את תפקידו ביעילות יותר מכולם…!

נטפרי – הסינון הטוב ביותר!

נטפרי = אינטרנט פתווווווח עם שמירה מדהימה!
החופש להשאר נקי.

נטפרי שלי, תודה לכם!

כבר שנתיים עם נטפרי, והחיים שלי השתנו. מרוצה מהם ברמה גבוהה . עברתי מסינון אחר ואין מה להשוות. ובהזדמנות זו אודה להרב ס על היוזמות האדירה שזורקת מים טהורים על כלל ישראל ומקרבת את הגאולה. וידוע לי שהרבה דם תרתי משמע ירק על הפרויקט. כמו כן תודות לרונן שכל כולו עם מטרה עילאית.

האם הם מבינים עברית ? איך הם מסננים למשל דיבוב לא ראוי ???

בס"ד השירות הוא טוב .אבל לגבי אינטרנט יש הרבה חסימות וכל דבר שהוא בכשר צריך לרדוף אחרי הטלפונים הרבה בזבוז זמן וכסף

למה הם בטלפון הם מכחישים שיש ב45 ש"ח?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture