נטוורקינג בזמן הלימודים – למה זה חשוב?

היכרות אישית עם חברים לספסל הלימודים יכולה להשתלם בעתיד. מה המשמעות של נטוורקינג בעידן המודרני ואיך עושים את זה בצורה נכונה? קבלו את כל הפרטים

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

שנות הלימודים באקדמיה הן ללא ספק מהתקופה היפה בחיים. זה הזמן שבו נרגיש חופשיים להתנסות בחוויות חדשות, להביא לידי ביטוי את תחומי העניין שלנו ולהרחיב את הידע וההשכלה. בנוסף, חברים לספסל הלימודים ממשיכים איתנו עוד הרבה אחרי המבחן האחרון ויש מקרים שבהם הם אפילו עוזרים לנו לפתח קריירה מתגמלת ומספקת.
היכרות אישית עם חברים לספסל הלימודים היא תמיד דרך טובה להעביר את הזמן באקדמיה. עם זאת, לא רבים מביאים בחשבון את ההשלכות שלה על הקריירה שלהם. בעזרת נטוורקינג בזמן הלימודים אפשר להתחבר לאנשים מפקולטות כמו מנהל עסקים או כלכלה, להיעזר בהם כשמחפשים עבודה או לפתח יחד איתם רעיון ומיזם. במילים אחרות, האנשים שכרגע לומדים איתכם יכולים להגיע למקומות גבוהים בעתיד וחבל לוותר על ההזדמנות להתחבר אליהם.
הסודות של נטוורקינג בלימודים
נטוורקינג מייצגת גישה פרקטית שבה עושים שימוש במפגשים חברתיים כדי ליצור רשתות חברתיות, שיתופי פעולה והזדמנויות עסקיות. במהלך הלימודים זה כמובן הרבה יותר טבעי ונוח מאשר בשלבים מאוחרים יותר בחיים, מה גם שאולי גם אתם תוכלו לתרום לאלו שיושבים לידכם בכיתה. היתרונות ברישות עסקי מן הסוג הזה הם עלויות נמוכות, מעורבות אישית ולאחר מכן הגדלת הסיכוי להצלחה.
השקעה בנטוורקינג במהלך הלימודים עשויה להניב פירות מוקדם יותר ממה שאתם חושבים. אם אתם לומדים במסלול פרקטי מסוים תוכלו להיעזר בקשרים שנוצרו על מנת להגיש יחד עבודות, בעוד במסלולים תיאורטיים תמיד יתאפשר לכם לשאוב השראה אחד מהשני לקראת כתיבת המחקרים והתזה. בסופו של דבר, סביבת הלימודים מפרה מאוד אנשים בקבוצת השווים שלכם ועליכם רק להישאר עם ראש פתוח לרעיונות חדשים.
נטוורקינג סטודנטיאלי: כך עושים זאת נכון
הבעיה היא שגם אנשים שמבינים את החשיבות של נטוורקינג בזמן הלימודים לא תמיד יודעים איך לעשות את זה. האמת היא שאין נוסחת קסם שמתאימה לכולם, אך בהחלט אפשר להצביע על מספר טיפים שרלוונטיים עבור גברים ונשים מכל הפקולטות ותחומי הלימוד.
מודל בסיסי של נטוורקינג בזמן הלימודים יכלול מפגש קבוצתי תקופתי. את המפגש אתם יכולים לעשות למשל בתדירות של אחת לשבוע או לחודש, להקדיש אותו להכנת עבודות ושיעורים או ליצור היכרות בסיסית בין חברי הקבוצה תוך כדי מיקוד על הצרכים של כל אחד מחבריה.
אפשרות אחרת של נטוורקינג סטודנטיאלי היא להשלים את הפעילויות מחוץ למסגרת הקבועה באמצעות פגישות אישיות. אם לדוגמא השתתפתם במפגש חברתי ויצרתם קשר אישי עם מישהו בעל תחומי עניין דומים, הכי טוב להדק את הקשר באמצעות פגישות שמתקיימות מחוץ לשעות הלימודים ובאווירה רגועה

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture