פלאש90

הצורך שלהם ההזדמנות שלך

העיר אלעד נזקקת נואשות לעתודות קרקע חדשות ומשרד הפנים הודיע על הרחבת גבולות העיר ובניית אלפי יחידות דיור בעקבות הכרזת הממשלה, הקרקעות סביב העיר מעוררים עניין רב בקרב משקיעים חברת 'פסגות אלעד' מובילה את מיזם הנדל''ן של ההרחבה המדוברת העיר אלעד ומציעה הזדמנות בלתי חוזרת להשקעה ייחודית במרכז הארץ

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

מהצד הדרום – מזרחי של פתח תקווה, משקיפה העיר החרדית אלעד. זו מנהלת מאבק איתנים להרחבת השטחים שברשותה, הן לצרכי מגורים והן לצרכי מסחר. מתברר שקריאתו של ראש עיריית אלעד "אנחנו מתחננים לשטח. המצוקה הולכת וגוברת" נופלת על אוזניים קשובות וכבר מתחילים לראות תוצאות בשטח, תרתי משמע, העשויות לשנות את פני האזור ולהפוך את ייעוד השטחים החקלאיים באזור לקרקעות המיועדים לבנייה.
אחרי שנים של דיבורים חוזרים ונשנים על ידי ממשלות ישראל לדורותיהם, הוחלט במשרד הפנים לבחון את האפשרות להרחיב את גבולותיה של העיר החרדית. הכל החל כאשר שר הפנים אריה דרעי הודיע על מינוי ועדת גבולות גיאוגרפית, שתאשר את הרחבת אלעד ב-4,000 דונם, כאשר שטח האש שממזרח לעיר, כמו גם שטחים נוספים מהמועצה האיזורית חבל מודיעין והמועצה האזורית דרום השרון, יסופחו לעיר.
המהלך מגיע בהמשך להחלטת שר הביטחון, אבידגור ליברמן, לשחרר את שטח האש הצמוד לעיר, ששימש את צה"ל, לטובת אלעד, כחלק מהפיתרון למצוקת הדיור הקשה במגזר החרדי. על השטח ניתן, לפי ראש העיר, ישראל פרוש, להקים בין 10,000 ל-25,000 יח"ד. "הפוטנציאל הגבוה שיש בעיר אלעד, הן כלכלית, והן לאפשרויות בינוי דירות הוא ברמה האסטרטגית עבור כל הציבור החרדי", אמר השר דרעי במהלך ביקור שערך בעיר.
עם הרחבת גבולותיה של העיר, ייבנו בה שכונות רבות נוספות וכך זוגות צעירים רבים שנישאו בשנים האחרונות ולא הייתה להם אפשרות להתגורר באזור גוש דן, יוכלו לעשות זאת ולרכוש דירה בעיר אלעד.
מלבד נושא הדיור, העיר אלעד שרוב תושביה הינם זוגות צעירים, סובלת ממחסור בשטחי מסחר ובשל כך מתקשה העירייה לכסות את הגרעון התקציבי שהולך וגדל עם השנים בעקבות חוסר הכנסות לעירייה. הרחבת הגבולות המדוברת, כך מעריכים בעירייה, תעזור לשקם את העיר מבחינה תקציבית.
בנוסף, בקיץ האחרון גובש הסכם חלוקת הכנסות בין אלעד ודרום השרון, כאשר ע"פ ההסכם שאושר, תוקם מנהלת משותפת להקמת ושיווק אזור מסחר ותעסוקה בשטחים הסמוכים לאלעד. הסכם זה שתכליתו הוא ניצול השטחים באזור אלעד – מזור למטרות בניה, לא היה קורם עוד וגידים אלמלא הפוטנציאל הברור של הקרקעות בחקלאיות באזור, גם אם כרגע הן מוגדרות באופן רשמי כאינן זמינות לבניה מידית.
זאת ההזדמנות של משקיעים חכמים לקפוץ על הרכבת ברגע הנכון ולהשקיע בקרקעות סביב העיר, רגע לפני שהדחפורים יעלו עליהם ויכשירו את השטח עבור אלפי יחידות דיור העתידות להיבנות שם אי"ה בשנים הקרובות. חברת 'פסגות אלעד' מציעה למשקיעים, יחידות קרקע בפרויקט 'פסגות אלעד' בהרחבה המדוברת של העיר אלעד, להם פוטנציאל גבוה לעלייך ערך משמעותית בשנים הקרובות, גם אם החברה אינה מתחייבת כי השטחים אשר משווקים על ידה נכללים בתוכנית ההרחבה. "מדובר בהזדמנות נדירה להשקעה כדאית במרכז הארץ, לא משהו שרואים כל יום".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture