קרנבל הסירים הירושלמי של סולתם

ההיערכות לפסח בשיאה ◘ חג הסירים כבר כאן וזה הזמן שלכם להצטייד בקולקציה החדשה של סולתם במחירים הכי אטרקטיביים שתמצאו בשוק ◘ חגיגת סירי סולתם ענקית בסופר הום – החנות המובילה בציבור החרדי בירושלים

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

חג הפסח נמצא מעבר לפינה וזה הזמן להתחיל להתארגן לקראת הבישולים, האירוח ועריכת שולחן הסדר. יום אחרי ששוככות חגיגות הפורים, המוזיקה העליזה מפנה את מקומה לעבודות הניקיון וסידור הבית. לא רבים יודעים, אך לקראת חג הפסח יש זינוק מידי שנה בקניה של סירים.
טוני ירוחם, סמנכ"ל שיווק וסחר בסולתם אומר: "הביקוש למוצרי סולתם – מותג הסירים הוותיק שמוביל את התחום כבר למעלה מ70 שנה, עולה גם בשיחות עם בעלי חנויות אחרות של כלי בית. סולתם הוא ללא ספק מותג הסירים והמחבתות המועדף והמוערך ביותר על ידי הצרכנים, כ-55% מהנשאלים השיבו כי מותג הסירים והמחבתות שהם מעדיפים יותר מכל הוא סולתם, כך על פי סקר "גל חדש" שנערך עבור המותג לאחרונה. עוד עולה מהסקר כי נקודת החוזק של סולתם היא תפיסת איכות גבוהה ועמידות המוצרים לאורך זמן".
יוסי שטובה הבעלים של חנות כלי הבית "סופר הום" ברחוב כנפי נשרים בירושלים מאשר שחג הפסח הוא החג החזק של הסירים וכלי הבית. "בזכות האירוח הרב, עריכת השולחן של ליל הסדר והצורך בכלים נפרדים לפסח, קיימת עליה ברוכה במכירות סירים לפני פסח. הדבר המעניין הוא שלמרות שקיים היצע גדול של מוצרים זולים, הלקוחות מחפשים דווקא את המוצרים האיכותיים של סולתם".
גם אביגיל מחנות כלי הבית והמטבח – "מאסטר פלייס" ברחוב יחזקאל בירושלים, מסכימה שחג הפסח הוא החג של הסירים, והסירים המועדפים במטבח החרדי הם סירי סולתם. "אנחנו יושבים בתוככי המגזר החרדי, ואני מכירה את ההעדפות של הלקוחות כבר שנים רבות. סירי סולתם הם הסירים המועדפים על האישה החרדית". לקראת פסח חנות מאסטר פלייס הופכת לאבן שואבת לנשים חרדיות שמחפשות להתחדש בכלים חדשים למטבח. "אנחנו נותנים מחירים אטרקטיביים ומציעים את הכלים המשובחים של סולתם, כך שכל מי שנכנסת יודעת שהיא תמצא את מה שהיא צריכה".
את הביקוש הגדול למוצרי סולתם, וההיערכות למכירות לחג הפסח, מחברים בחנות "סופר הום" לחגיגת סירים ענקית שתיערך במשך שבוע (החל מיום ראשון כ"ד אדר, 11.3.18). במסגרת שיתוף הפעולה בין חברת סולתם לחנות "סופר הום", ייערך יריד מוצרים ענק שיכלול גם את סדרות הסירים שהושקו לאחרונה במחירים אטרקטיביים במיוחד.
עוד מוסיף טוני ירוחם, "בהמשך למהלכים אסטרטגיים של החברה והקשר ההדוק רב השנים עם המגזר החרדי, כחלק משיתוף פעולה מיוחד לקראת חג הפסח, החברה נערכה עם מגוון מוצרים חדשים המתאימים למגזר ועם מחירים מיוחדים וטובים".
"החיבור בין סולתם לסופר הום הוא חיבור אמיתי לטובת הלקוחות" אומר יוסי. "הציבור הישראלי יודע להעריך את האיכות המצויינת של מוצרי סולתם והציבור החרדי יודע שאת הסירים של סולתם במחירים הכי טובים עם השירות האדיב ביותר, הוא ימצא אצלנו בסופר הום. לקראת פסח יהיה כאן קרנבל סירים ענק שלא היה כמותו בציבור החרדי".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture