הבכיר הטכנולוגי הופתע מהמכשיר שהגיש איש ההייטק הפצוע

הסיפור המלא על המפגש המפתיע בין העולמות שונים של אנשי ההייטק אך גם על הדברים המחברים בינהם

כתבות נוספות בנושא:

התעלמות מהחלשים: זאת התוכנית להורדת יוקר המחייה של בנט וליברמן • צפו
צפוי מחסור? מחיר החלב בישראל גבוה ב-80% מממוצע המדינות המפותחות
בגלל האומיקרון? ירידה בקניות הישראלים בחודש שעבר
יוצא לפנסיה? בשורה: דמי הניהול יוזלו מהותית

מה אמר הבכיר בחברת הטכנולוגיה התקשורתית לעובד ההייטק הפצוע שהגיש לו מכשיר נייד למבחן? כיצד נכשלו טובי ההאקרים בפריצה למכשיר, ומה עשו בחברה כשנודע להם על שלושים מכשירים שנהרסו להם? • וגם: מי מחפש אחר הפסגה הטכנולוגית? • הדרן, הסיפור המלא. חג כשר ומהודר
ג'קי הוא נחשב לאחד המפתחים המחוננים של עמק הסיליקון, האקר ששום חומה לא מצליחה לעמוד מולו וגאון טכנולוגי. בתשע"א הוא היה נשוי לאווה וילדיהם התאומים הרוו אותם נחת. הגננות טענו בתוקף שהבנים דומים לאביהם בכושר הקליטה המהיר שלהם וביכולת התכנון שלהם. אווה רצתה ללמד אותם מעט יהדות, אך ג'קי לא מצא בכך עניין.
המפנה התרחש באחד החופשים הנדירים שג'קי לקח לעצמו. יומיים בלבד של טיול חביב וחסר סיכונים. שיחת הטלפון הדחופה מהעבודה שהקפיצה אותו, גרמה לו לאבד לרגע את שיווי משקלו, ולהתדרדר שבעה עשר מטרים. רק הטלפון הנייד אחוז היה עדיין בידיו.

ברגעים האחרונים לפני שאיבד את ההכרה, הבליחה במוחו הבטחה מעורפלת לבדוק את יהדותו.

אחר כך הוא השתקם, ונאמן להבטחתו פנה לבחון מהי היהדות ומה היא מחייבת. התהליך היה לא קל, אך שלוש שנים לאחר מכן היה כבר שומר תורה ומצוות. רק הטלפון שלו נשאר מזכרת מהעבר. הוא היה שער הכניסה לכל מיני תחומים מהם השתדל להתרחק ככל יכולתו ורצה להרחיק את ילדיו מהתכנים האלו. באיזשהו מקום היה ג'קי מוצא את עצמו כמעט בכל יום מועד לפציעה רוחנית כואבת, ורק הטלפון הנייד אחוז בידיו. הוא חיפש פתרון לגורם המפריע.
כולם חשבו שג'קי מסוגל לבנות תוכנה שתסנן את התכנים ותאפשר לו חיים רוחניים במקביל להחזקת הטלפון לצרכי פרנסה. הבעיה היתה שהוא אלוף בפריצת תוכנות. כל תוכנה קרסה תחת ידיו המאומנות בדקות ספורות. לעומת זאת, כאשר החסימה כן פעלה, פעולת המכשיר הואטה באופן מרגיז ביותר. הוא לא היה מסוגל להתרגל לכך.

ג'קי לא התייאש. הוא שלח מיילים לכל חברות החומרה והתוכנה גם יחד, בניסיון לאתר פתרון. כך הגיע לאחת החברות הטכנולוגיות העומדת בראש פירמידת הקידמה הטכנולוגית. טים, אחד הבכירים בה, מצא איתו שפה משותפת, והבטיח לו שיעזור לו לבחון את התוכנות שימצא.

היה זה יום חמישי אחר הצהרים, כאשר ג'קי טפח על מצחו: "ישראל! בודאי שם יש פתרון! איך לא חשבתי על כך?" לצערו, אף לא מכר אחד היה לו בארץ, אך הוא ניסה לחפש באינטרנט מכשירי טלפון ללא אינטרנט בישראל, ולאחר מספר דקות הגיע למספר אתרים. שיחת הטלפון להדרן היתה מרתקת. ג'קי שאל כמו איש מקצוע, קיבל תשובות ונפעם. הרעיון להקשיח את תוכנת ההגנה בליבה היה נשמע לו הפתרון היחיד שיכול לעבוד היטב. הוא הזמין מכשיר לניסוי.

המייל שנשלח מג'קי לחברו הבכיר היה נרגש: "טים היקר, נראה לי שמצאתי את הפתרון שחיפשתי. הוא בישראל, ושמו הדרן. רק שתדע. בהערכה, ג'ק".
טים לא הגיב לג'קי. הוא פנה בעצמו לחברת הדרן וביקש עשרה מכשירים. הם הועברו לטובי המוחות בחברה שהתבקשו לפרוץ את מערכת ההגנה. טובי המוחות ניסו, הם אפילו שברו את המכשירים, אך המערכת לא נפרצה. לבקשתו של טים נשלחו לחברה עוד עשרים מכשירים. גם גורלם היה דומה. המערכת לא נפרצה.

בארה"ב נעשו מאמצים דומים על ידי ג'קי וחבריו, אם כי בזהירות מופלגת. המכשיר של ג'קי משמש אותו עד היום, בשמחה ונחת, לצד ההתקדמות הרוחנית שלו ושל משפחתו.

בתיווכו של טים קבלה הדרן קבלה את האישור, וכן אחריות רשמית של היבואנית בארץ – חברת סאני, על המכשירים. קיים היום שיתוף פעולה הדוק בין החברות. הדרן זכתה גם לאישור בית דין צדק בני ברק אשר הנחה את דרישות החסימה מצד הכשרות, והעניק את חותמת "שמור" על המכשירים. אין כמו פסח כדי לחוש את מלוא משמעותה של המילה "שמור". מכשיר שמור של הדרן הוא מכשיר שהשגיחו עליו מעת היצירה ממש. ללא התפשרות, לא על טכנולוגיה ולא על חשיפה לתכנים מסוכנים.

בנוסף, קיים צורך שהמשתמשים יאשרו בפועל את הטכנולוגיה המסוננת, כלומר – שהיא לא תפריע לשימושיות, למהירות העבודה ולנוחות, כך שיהיה קל לעבוד באמצעותה.
כדי לזכות לכל האישורים, יצרה "הדרן" מערכת הגנה מוקשחת בליבת המכשיר. מערכת ההגנה הזו יושבת על הסמארטפון הכשר או הטאבלט הכשר, מכשירי סמסונג מתקדמים. החסימה היא ברמת המכשיר ולא על תעבורת הנתונים, מה שהופך אותה לבלתי ניתנת לפריצה וללא מורגשת כלל מבחינת מהירות העבודה.
אם השימוש שלך בסמארטפון או בטאבלט אינו כולל דברים בעייתיים, כדאי לך להעדיף הדרן. כל מה שנצרך לך לצרכי עבודתך יהיה לך, במהירות העבודה הרגילה שהמכשיר מאפשר, בקלות ובביטחון. אין שום סיבה בעולם להשתמש במכשיר ללא הגנה, כשיש "הדרן".

ואגב, למתעניינים: מחירי המכשירים ב"הדרן" תואמים את המחירון הרשמי של סאני. חייגו עכשיו: *3230

לפרטים נוספים בקרו באתר הדרן

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מי שמחפש באמת טובת עצמו והגנה עצמית וטובת ילדיו שיחיו שלא יתפתה להתקשר ישר לטל' הרשום שם אלא יבדוק קודם אצל גופי הכשרות שנותנים הכשרים לכל הכלים הללו ויתן להם לבדוק ביסודיות מהו עומק המים הזדונים בעמוקים לא מסתכנים לקפוץ לתוך המים לפני שיודעים על בטוח

כמי שמתמש בהדרן, יש הגנה מלאה לאטרנט וודיאו

קובץ יסודי ומקיף. חיוני לעוסקי אבן העזר.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture