שמחות ואירועים עושים ברוזה הירושלמית (תוכן מקודם)

למביני עניין ואניני טעם המקום המושלם לאירועים ושמחות במיקום מעולה עם תפריט ייחודי

כתבות נוספות בנושא:

אריסה ביתית / עטרה ז'ורנו
חלות  כוסמין / ניסי גולדרייך
איך מכינים ומכניסים שבת בנחת? / ניסי גולדרייך
תבשיל אורז עם שוקיים / ניסי גולדרייך

טרנד האירועים במסעדות, הולך וצובר תאוצה. אחרי שנים בהן העדיפו לערוך בר מצוות, שבע ברכות, בריתות ואירועים דומים בבתים או בבתי הכנסת, רבים בוחרים לחגוג את השמחות עם המשפחה והחברים דווקא במסעדות. ואכן, אם תיכנסו בערב למסעדות מהדרין במרכז, בירושלים או בכל מקום אחר סביר להניח שתיפגשו חתן וכלה בסעודת שבע ברכות, חתן בר מצווה או כל אירוע חגיגי אחר.

בין המסעדות הירושלמיות שמציעות חלל אירועים, בולטת מסעדת רוזה המחודשת בעמק רפאים. עידן זינו הבעלים של מסעדת רוזה, שהשיקה בחודשים האחרונים את כשרות המהדרין של המסעדה, זיהה את הצורך באירועים לגודל של קהל קטן ובינוני אך באיכות קולינרית גבוהה. "כמעט כל התגובות החיוביות שקיבלנו מהקהל כשעברנו לכשרות מהדרין היו, הסתיימו בשאלה: "האם אתם עושים אירועים?" מספר עידן. "הבנו שקיים צורך גדול בקהל שלא מקבל את המענה האיכותי במקומות אחרים".

עידן, יודע דבר או שניים על מסעדנות ואירועים. 12 שנה הוא נמצא בעסקי המסעדנות וכעת הוא מסור כולו לאתגר החדש: רוזה מהדרין. את תפריט המסעדה והאירועים, הוא בנה על פי ניסיון ותחקירי שטח שערך, מה שמאפשר לו להעניק לקהל הרב בדיוק את מה שהם מחפשים הן במסעדה והן במחלקת האירועים.

רוזה, נחשבת לבשורה חדשה של חוויית בשרים המשתלבת באקלים הירושלמי. היא מספקת הרגשה קוסמופוליטית ובריחה משאון היום יום אל תפריט אקלקטי במרכזו של רחוב עמק רפאים – הרחוב עם הכי הרבה ניחוח חו"ל בירושלים.

גם תפריט האירועים של רוזה, מיוחד ומגוון עם מבחר מנות עשירות וטעימות במיוחד שישאירו אתכם עם טעם של עוד. התפריט מביא לכם חיבור אקלקטי ממטבחים שונים ואהובים. מצד אחד מככבים בו מטעמים ירושלמים מסורתיים ומנגד מעדנים מקסיקניים, לצד פסטות טריות עם רטבים איטלקיים מופלאים ופוקצ'ות שנאפות במקום במועד ההזמנה ומגיחות לוהטות מהטאבון הישר אל החוגגים. זאת לצד תפריט יינות עשיר אשר מתאים במיוחד לליווי המנות באירוע.

העיצוב האלגנטי, נעים, נקי ומזמין יהפוך את האירוע שלכם, מסתם אירוע לאירוע שהאורחים שלכם לא ישכחו. אז אתם מתכננים לערוך אירוע או שמחה בקרוב באווירה שקטה ונעימה ובטעם ייחודי? מסעדת רוזה בעמק רפאים בירושלים, היא המענה המושלם החדש בשבילכם.

עידן, בעל המסעדה מחפש להעניק לאורחים את החוויה המושלמת. לכבוד עונת השמחות החורפית, מסעדת רוזה מציעה מבצע אירועים מיוחד עם חבילת בלונים (בשווי 350 ₪) במתנה.

ברוזה תוכלו לערוך כל אירוע ברמה גבוהה או שמחה משפחתית כשבע ברכות, בר ובת ומצווה, בריתות וכדומה בחדר VIP  או במתחם אירועים של עד 120 איש. את החוויה של מסעדת רוזה משלימה האווירה המחבקת, ותפריט הקינוחים מעורר התיאבון עם קרמל טופו בננות ושאר קינוחים מטריפים.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture