מרן הגר"ש כהן חיזק את אלפי בחורי הישיבה במירון

נשיא מועצת חכמי התורה מרן הגר"ש כהן וחבר מועצת חכמי התורה הגר"ד יוסף באו במיוחד ליטול חלק בכינוס אלפי תלמידי ישיבות בין הזמנים מירושלים באתרא קדישא מירון • צילום: יעקב כהן

אמש יצאו למעלה מ-4,000 בני ישיבות מישיבות בין הזמנים בירושלים לטיול בצפון הארץ. הבחורים החלו את הטיול בחמת גדר ומשם המשיכו לאטרקציות ולמסלולים בכל רחבי הגליל והגולן, פסגת הטיול הייתה עליה לציון הרשב"י במירון שם נערך הכינוס הגדול בהשתתפות נשיא מועצת חכמי התורה מרן הגר"ש כהן וחבר מועצת חכמי התורה הגר"ד יוסף אשר באו במיוחד ליטול חלק באירוע. כן השתתפו סגן ראש העיר צביקה כהן וחברי מועצת העיר ירושלים.

הטיול נערך תחת אגף חינוך חרדי בעירית ירושלים בראשות סגן ראש העיר הרב צביקה כהן ובשיתוף עם חברי סיעת יהדות התורה בעיר. במהלך הטיול הגיעו הרב צביקה כהן וחבר מועצת העיר הרב יצחק פינדרוס למתחם חמת גדר ועקבו מקרוב אחר התוכניות ושלבי הביצוע וכן שוחחו עם הבחורים ושמעו את השמחה וההנאה שנגרם להם מטיול זה.

מרן ראש הישיבה קרא לבחורים להתחזק באהבת חינם במיוחד בימים אלה ובלימוד המוסר וההלכה. בסיום דבריו בירך את אלפי הבחורים אשר לא הפסיקו מלימודם מזמן חורף והמשיכו בזכות ה'ישיבות בין הזמנים' את לימודם ברצף עד לתחילת זמן קיץ, והודה לעוסקים במלאכה ולנציגו הרב צביקה כהן.

הגאון הרב דוד יוסף הלהיב את הבחורים בדברי מוסר והתעוררות וחיזקם להמשיך במורשת אביו מרן פוסק הדור הרב עובדיה יוסף זצוק"ל.

הרב צביקה כהן בדבריו בירך את המפעל הגדול שהוא רב בכמות ובאיכות, הכמות היא 4,000 בחורי החמד בירושלים אשר השתתפו במבצע במהלך חודש ניסן שזה משקל גדול מאוד המדבר בעד עצמו. והנוסף זה האיכות, לקחת בחור חמד שסיים את הזמן בהשקעה של שישה חודשים בלימוד והתרוממות רוחנית ולראות שהוא ממשיך ומשקיע גם בבין הזמנים זהו דבר מרשים ומרגש.

מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (1) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (2) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (3) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (4) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (5) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (6) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (7) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (8) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (9) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (10) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (11) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (12) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (13) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (14) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (15) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (16) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (17) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (18) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (19) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (20) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (21) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (22) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (23) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (24) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (25) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (26) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (27) ש
מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (29) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (30) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (31) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (32) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (33) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (34) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (35) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (36)

 

 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו