תּוֹרָה צִוָּה לָנוּ • חומש סעודה בת"ת 'קדושת לוי' בית שמש

ביום רביעי י"א תמוז התאספו הורי התלמידים והסבים להשתתף במסיבת 'בן חמש למקרא' לתלמידי כתה א' בת"ת קדושת לוי בעיר בית שמש . המסיבה הוכנה בטוב טעם וחן ע"י צוות הת"ת באולם המפואר "עטרת נחום" כשהשולחנות ערוכים בכיבוד מרשים, בשילוב מקהלת הת"ת וכלי זמר.

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

ביום רביעי י"א תמוז התאספו יחד הורי התלמידים והסבים להשתתף במסיבת 'בן חמש למקרא' לתלמידי כתה א' בת"ת. המסיבה הוכנה בטוב טעם וחן ע"י צוות הת"ת באולם המפואר "עטרת נחום" כשהשולחנות ערוכים בכיבוד מרשים, בשילוב מקהלת הת"ת וכלי זמר, שקיבלו את פני החתנים בשירה בעת שנכנסו לאולם לבושים בתלבושת חגיגית ובתפאורה מיוחדת וכתריהם על ראשם כראוי לכבודה של תורה, יחד עם המלמד המסור הרב יהודה הרשקוביץ שליט"א, המשקיע רבות במשך כל השנה ורותם את כל אשר ביכולתו במסירות נפש למען ילדי תשב"ר ובפרט בטרחה וההכנות שטרחו הוא עם משפחתו יחד, למסיבה זו לכבודה של תורה.

פתח את המעמד בטוב טעם המנהל הרוחני הרה"ח ר' אפרים וולודרסקי שליט"א, שקידם  בברכת 'ברוכים הבאים בשם ה" את החתנים, הוריהם וסביהם שחלק מהם באו ממרחקים כדי לשאוב נחת דקדושה מתורתם של צאצאיהם, צאן הקדשים, בדבריו המתובלים במאמרי חז"ל ובדברי רבותינו הקדושים, עמד על משמעות יומם הגדול של הילדים הנכנסים ללימוד תורה שבכתב, וכן הודה לכל צוותות הת"ת החשוב על עבודתם המסורה יום יום ללמד ולחנך את ילדי תשב"ר בדרך ישראל סבא, כמו"כ הודה למנהל הרב יחיאל אדלר שליט"א המסור בכל לב ונפש לרווחת המלמדים והתלמידים שיחיו בכל זמן ועת.

ראשונה היתה הופעת החתנים בהסבירם בשירה ובחרוזים את גודל שמחתם על התחלת לימוד התוה"ק  והטעם להתחלה ב'פרשת הקרבנות', מלא חפנים  נחת שאבו ההורים והסבים למשמע בניהם-נכדיהם אומרים ושרים "איך בין שוין א בחור'ל יעדער איינער ווייסט…" ובשעה שאמרו את דרשת החומש הציף אותם גל  של שמחה והתרגשות, הקהל עקב אחר דרשות ושירי החתנים באמצעות החוברות המרהיבות בתוכנן וביופיין שהודפסו לכבוד המעמד.

דברי ברכה בשם ההורים נשמעו בקשב רב ע"י אחד מן הסבים הרה"ג ר' יהודה ניישלאס שליט"א אב"ד סערדהילי חפציבה, שהביע את רגשות האושר על התחלת התלמידים בלימוד התורה, לסיום הודה בשמו ובשם שאר ההורים והסבים, הן על המאמצים שמשקיעים כל הזמן בתלמוד תורה, בתלמידים, הניכרת בפירות הטובים היוצאים מהת"ת ששם שמים מתקדש על ידם לעיני כל הרואים כי הם זרע ברך ה', ושמו של הת"ת יצא לתהלה בפי כל ורואים בחוש את הסייעתא דשמיא המיוחדת וזכותו של אותו צדיק, רבן של ישראל בעל ה'קדושת לוי' זיעוכ"י  שהת"ת נקרא  על שמו ולזכרו, והן על המסיבה המפוארת והמרגשת, כן הודה בלבביות למלמד היקר הרב יהודה הרשקוביץ הי"ו המתמסר בכל לבו לסייע להורים בכל בעיה המתעוררת אצל התלמידים והן למנהל הרוחני הרב אפרים וולודרסקי שליט"א המשקיעים את כל מאודם ומרצם במעקב וקידום כל תלמיד לגופו תוך הכוונת הצוות החינוכי לגבי תכני הלימודים ואופן החינוך, ומסר איחולים לבביים, לכל המשתתפים.

זכינו וכיבדו אותנו בנוכחותם כ"ק האדמו"רים מקאסוב ויז'ניץ, תולדות משה, ואשלג ב"ב שליט"א שנכדיהם נמנים בין חתני המקרא.

בין הפרקים הנעימה בשיר לכבוד המעמד מקהלת הת"ת  בניצוחו של המחנך  המסור הרה"ח ר' שמשון שטיין שליט"א אשר ידיו רב לו בכשרון ובמסירות נפלאה ובלהט חסידי בהכנות למעמד מפואר זה, המקהלה שרו שירות ותשבחות להשי"ת ברכות והודאות על הזכות שנפלה בחלקם להיות מהוגי התורה, בתפילה ובקשה להצלחתם לראות סימן ברכה בתלמודם. תוך שירה וזמרה חולקו לחתנים כרכי חומש ויקרא שבהם יהגו בלימוד התורה הקדושה בהתחילם את לימודם.

שמחת התורה ננעלה  במחול אבות ובנים כאשר חתני התורה נישאים על כתפי הוריהם המאושרים והנרגשים, בריקוד שנמשך זמן רב, הקהל התפזר בתום המעמד בתחושת עונג עילאי ובסיפוק רב, ובהודיה להשי"ת על העבר, ותפלה לסייעתא דשמיא גם לעתיד.

 

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ר' יודל מיטן פידל, אשריך עלה והצלח!!!!!

רעיון נפלא ביותר בארץ עם הווליום המופרז … עצתי לתת לכל בחור בחתונה אוזניה עם שיא ווליום,,,, והקהל יהנה מווליום סביר ונעים ….. פטנט רשום ,,,,,

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture