בראשות מרנן ורבנן: אלפי אבות ובנים בשמחת בית השואבה שע"י ארגון "אנחנו וצאצאינו"

בראשות מרנן ורבנן אלפי אבות ובנים בשמחת בית השואבה בחוהמו"ס בשילוב סיום הש"ס ע"י אלף ילדי חבורות 'מבקשי תורה' שע"י ארגון "אנחנו וצאצאינו" בנשיאות מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א • צפו בתיעוד גלריה

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

מעמד אדיר של קידוש שם שמים בסיום ששה סדרי משנה על ידי למעלה מאלף ילדי "מבקשי תורה" וסיום מבחנים על כל מסכת סוכה שנלמדו על ידי 2500 תינוקות של בית רבן ובהשתתפות ילדי "אנחנו וצאצאינו" אבות ובנים מכל רחבי הארץ. שהתקיים בחוה"מ סוכות בהיכל "אהל קדושים בב"ב.

הס הושלך וכל הקהל נעמד על הרגליים בשירת "ימים על ימי מלך" קיבל את פני מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א שבאו לכבד את הילדים שישבו במהלך השנה האחרונה והגו בתורה מידי ערב בשעות שמעבר לשעת הלימוד הרגילות.

מרן ראש הישיבה הגאון הגדול רבי גרשון אדלשטין עמד בדבריו על חשיבות לימוד התורה יחד עם מידות ודרך ארץ הגאון הגדול רבי שמעון בעדני חבר מועצת חכמי התורה שיבח את הילדים היקרים ואמרשיש לקנאות בצעירי צאן קדשים המקדישים עיתותיהם והוגים בתורה הקד' את המעמד פיאר גם כ"ק מרן האדמו"ר מטשערנוביל שהאציל מברכותיו על המשתתפים

חבר מועצת גדולי התורה ורבה של רמת אלחנן הגאון רבי יצחק זילברשטין שליט"א היציג בפני אלפי התלמידים שאלות "צוף התורה" בהלכות חג הסוכות, הקהל כולו נעמד על רגליו ובמשך שעה ארוכה הפך המקום לבית מדרש לוהט, סברות התעופפו בחלל בית המדרש וכל אלפי הילדים והוריהם העלו סברות וחידושים, הדבר הכניס שמחת התורה עצומה בלב כולם.

בשיאו של האירוע נערך חידון בקיאות תורני יחודי, על מסך ענק הוקרנו שאלות מכל חלקי הש"ס, לכל הילדים, התלמידים ענו באמצעות שלט דיגיטאלי לכל שאלה היו שלש אפשרויות מענה והילדים התחרו ביניהם מי עונה במהירות המרבית על השאלות, את החידון הנחה בכשרון רב הרב יחזקאל רייך.

בחלקו האומנותי של האירוע, הופיע לפני הילדים מנאמני בית מרן רבי יעקב אדלשטיין זצוק"ל, חביב הילדים שוקי ושחר שריתק את כולם במופע מיוחד לשמחת החג.

על חלקו המוזיקלי של האירוע, הופקד ר' שמוליק וינרייך ותזמורתו המורחבת, כאשר על המקהלה מנצח ר' מיכאל צי, במרכז האירוע עמדה שירתו של אמן הרגש, בעל המנגן הרה"ח ר' מוטי שטיינמץ, אשר הפליא בשירתו והדביק את הילדים כולם בלהבת אש קודש, בשירה אדירה לכבוד רבון כל עולמים.

כמו כן שורר אמן החרוזים ר' אהרלה וינטרוב שיר חדש ומיוחד לכבוד לימודם המיוחד של ילדי ישראל.

במהלך האירוע העלה הרב מרדכי בלוי המפקח החינוכי של הארגון על נס זכרו של הר"ר אשר ב"ר דוד האוסדורף אשר לזכרו ולעילוי נשמתו מתקימת הפעילות דבר יום ביומו, וכן את זכרו של האברך היקר ר' אליהו מרדכי כהן אשר נקטף מעמנו בשיא פריחתו ולזכרו הגו ושננו ילדי ישראל רבבות אלפי משניות.

בסיום האירוע הודה הרב אליעזר יוטקובסקי יו"ר הארגון להנהלת ישיבת פונוביז' שנתנו בחפץ לב לקיים את החגיגה בהיכל "אהל קדושים" , כמו הודה לחברת טמפו אשר העניקה לאלפי הילדים שתיה. המעמד ננעל בהרגשת מרוממות ובקבלה של אלפי ילדים להצטרף למעגל הלומדים בשנה הבאה ללימודים מידי ערב.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture