מְכַבְּדַי אֲכַבֵּד • שבע ברכות לנכדת יו"ר אגודת 'אהלי צדיקים' הרב ישראל מאיר גבאי

ערב הוקרה חגיגי ומיוחד נערך לכבודו של איש קברי הצדיקים האגדי הרב ישראל מאיר גבאי במסגרת סעודת שבע ברכות לנכדתו בת לבנו הר"ר דוד. באירוע נטלו חלק תומכי ומוקירי פועלו רב השנים במרכז הערב הוקרנה מצגת מושקעת המספרת את סיפור מסירותו המופלאה במשך למעלה מ30 שנה במעל 22 מדינות למען הצדיקים שוכני עפר זי"ע, תומכיו וידידיו הצליחו להפתיעו ולגרום לו להתרגשות מהמחווה הלא רגילה. באגודת "אהלי צדיקים" ניצלו את הערב החגיגי הזה כדי להרחיב ולהמשיך את מפעל ההקמה והשימור של קברי הצדיקים בכל רחבי תבל זכותם תגן עלינו אמן.

ערב הוקרה חגיגי ומיוחד נערך לכבודו של איש קברי הצדיקים האגדי הרב ישראל מאיר גבאי במסגרת סעודת שבע ברכות לנכדתו בת לבנו הר"ר דוד.

באירוע נטלו חלק תומכי ומוקירי פועלו רב השנים תוך כיתות רגליים בכל רחבי העולם להצלת קברי אחים, בתי קברות וציוני הצדיקים.

במרכז הערב הוקרנה מצגת מושקעת המספרת את סיפור מסירותו המופלאה במשך למעלה מ30 שנה במעל 22 מדינות למען הצדיקים שוכני עפר זכותם יגן עלינו.

תומכיו הרבים ביקשו לנצל את השמחה השורה בביתו לרגל נישואי הנכדה כדי להעלות על נס את פועלו ולהביע מעט מן הכבוד והערכה שהם רוחשים לו והצליחו להפתיע את הרב ישראל מאיר גבאי שהתרגש מהמחווה הלא רגילה.

באגודת "אהלי צדיקים" ניצלו את הערב החגיגי הזה כדי להרחיב ולהמשיך את מפעל ההקמה והשימור של קברי הצדיקים בכל רחבי תבל ולהצלת שפוני טמוני חול זכותם תגן עלינו אמן.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו