חברי הנהלת מכבי הרב שמחה שטיצברג והרב חיים פרוינד מקדמים בברכה את ראשי המחוזות החדשים

המעבר החמישי מתוך ששה מעברים של שנת 2016 הסתיים ואלפי חברים חדשים הצטרפו למכבי גם במעבר זה. מתחילת השנה הצטרפו למכבי מעל 40,000 חברים חדשים

כתבות נוספות בנושא:

משרד הבריאות: רוב של החולים קשה בישראל - אינם מחוסנים
מחקר ישראלי פורץ דרך: משותקים יוכלו לחזור לתפקוד מלא?
מחסור בוויטמין D עלול להוביל לעלייה בתמותה בקרב חולי קורונה
משרד הבריאות: "שומרים על שגרה לצד הנגיף - באחריות"

מכבי שירותי בריאות מציבה בראש מעייניה תודעת שירות גבוהה לחבר, במסגרת הדרכים לייעול ושיפור השירות מתקיים מידי מספר שנים סבב מינויים בהנהלות מכבי ברחבי הארץ ע"י מנכ"ל מכבי מר רן סער. בסבב המינויים האחרון שנערך לפני כחודש מונו מספר ראשי מחוזות חדשים: במחוז השרון מונתה הגב' סיגל דדון לוי, במחוז הצפון מונתה ד"ר גלית קאופמן, ובמחוז הדרום מונתה הגב' קרן שכטר אזולאי. ראשי מחוזות אלו מגיעים עם רקורד עשיר של עשייה ופעילות במגוון תפקידים במכבי. חברי הנהלת מכבי הרב שמחה שטיצברג והרב חיים פרוינד, מברכים על המינויים החדשים ובטוחים שיצליחו בעשייתם המבורכת למען כלל חברי מכבי ובקרב המגזר החרדי.חברי הנהלת מכבי הרב שטיצבר והרב פרוינד

הרב שמחה שטיצברג – המכהן גם כחבר דירקטוריון 'אסותא' וכחבר מועצת עיריית בני ברק, והרב חיים פרוינד – המשמש גם כמנכ"ל ארגון החסד 'עזר מציון', משמשים כנציגי הציבור החרדי בהנהלת מכבי. במסגרת פעילותם למען חברי מכבי במגזר החרדי, עורכים הם סיורים מקיפים במרכזים הרפואיים של מכבי שירותי בריאות בריכוזים החרדיים בכל רחבי הארץ. במסגרת הסיורים נפגשים חברי ההנהלה עם ראשי המחוזות ומנהלי סניפים, כדי לעמוד מקרוב על תנופת הפיתוח והרחבת השירותים והתאמתם לצרכי המגזר, היות ובמכבי חברים רבים מהמגזר החרדי מכל רחבי הארץ. הנהלת מכבי שמה דגש ומקפידה לפעול רבות לטובת חבריה מן המגזר החרדי בכל אתר ואתר ולהתאים את הצרכים והשירותים גם למגזר הזה. דבר זה מתבטא הן בבחירת נציגים חרדיים להנהלתה והן בהבאת מתאמי קשרי קהילה הפועלים לטובת הקהילות ברחבי הארץ.

יצויין כי ראשי המחוזות החדשים צמחו מתוך מכבי ומילאו תפקידים רבים בארגון. ראש מחוז השרון הגב' דדון לוי עברה את כל המסלול הניהולי במכבי, בין השאר היא ניהלה את חברת "מכבי יזמות וניהול" וכיהנה כראש אגף שירות ושיווק במטה מכבי. ראש מחוז הצפון ד"ר קאופמן צמחה אף היא מתוך מכבי ומילאה תפקידי ניהול שונים ומקצועיים במכבי, בתפקידה האחרון ניהלה את אגף הסיעוד ומוקדים רפואיים. ראש מחוז הדרום הגב' שכטר אזולאי אף היא מילאה תפקידי ניהול בכירים כמו מנהלת תיפעול ומנהלת תחום האסטרטגיה במכבי. בתפקידיהן השונים התוודעו לצרכי האוכלוסייה החרדית ביישובים השונים ברחבי הארץ ולחשיבות התאמת השירות הרפואי לאורח החיים החרדי ולהנגשתם לקהילה. ראשי המחוזות החדשים מצטרפים לראש מחוז המרכז הגב' דבורה חסיד ולראש מחוז ירושלים והשפלה מר גידי לשץ שהצליחו להצעיד קדימה את מחוזותיהם לרמות גבוהות של שירות ואיכות, ולהביא לצמיחה משמעותית במכבי.

חברי הנהלת מכבי הרב שמחה שטיצברג והרב חיים פרוינד מציינים כי במכבי שואפים וחותרים לשיפור השירות לחבר, ומכך נובעים המינויים החדשים על מנת לרענן את השורות לרווחת החברים. עוד הוסיפו כי מדובר בראשי מחוזות היודעים את תפקידם וכי הם קשובים לצרכי האוכלסייה החרדית במחוזותיהם כפי שנהגו בתפקידיהן הקודמים. יצויין כי חברי ההנהלה כבר החלו בפגישות עבודה מול ההנהלות החדשות במחוזות השונים על מנת לעקוב מקרוב על התאמה והנגשת השירותים לכלל החברים בריכוזים החרדיים בכל רחבי הארץ. תוך התחשבות באורח החיים ובשיתוף פעולה הדוק עם רבני העיר ומורי ההוראה שליט"א.

עוד ציינו חברי ההנהלה, כי בימים אלו הסתיים המעבר החמישי מתוך ששת המעברים של שנת 2016, כאשר אלפי חברים חדשים הצטרפו למכבי גם במעבר זה. מתחילת השנה הצטרפו למכבי מעל 40,000 חברים חדשים. נתונים אלו מוכיחים מעל הכל על אמון רב שהציבור רוחש למכבי, דבר זה גם מחייב את מכבי להעמיק את הקשר עם כל חבר וחבר ולהעניק לו את השירות הטוב, המקצועי והמתקדם ביותר.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture