פעילות מיוחדת לבחורי הישיבות בירושלים

בעקבות בין הזמנים אב האחרון ולאחר פעילות ומאמצים רבים החליט צביקה כהן להמשיך במתכונת ישיבות בין הזמנים גם בפסח הקרוב. כהן: "אני רואה בנושא זה גולת הכותרת של כל החינוך החרדי בירושלים"

20160410_103118בחופשת הקיץ האחרונה (אב) פעל סגר"ע הרב צביקה כהן למען בחורי הישיבות ודאג למימון של 604 אלף שקל מאגף חינוך חרדי שבראשותו.
בשבוע האחרון לאחר מאמצים רבים החליט כהן שגם בבין הזמנים הקרוב (פסח) ישיבות בין הזמנים ימומנו ויפעלו ובין היתר יערך טיול למאות בחורי הישיבות בצפון הארץ שם יהנו הבחורים מאתגרים ופעילויות מגוונות ובסופו יתקיים זיץ ענק עם מיטב אומני הרגש אל תוך הלילה.
אתמול (יום א') כינס כהן את כל ראשי ומנהלי ישיבות בין הזמנים בירושלים ועדכנם בתוכניות לחופשה הקרובה ובטיול לצפון הארץ וכן בקומזיץ שיערך בסופו.
הרב צביקה כהן: "אנו שמחים על ההצלחה לשמר את החלטתינו מהקיץ הקודם בענין קידום וביסוס ישיבות בין הזמנים ואני רואה בנושא זה גולת הכותרת של כל החינוך החרדי בירושלים. התוכניות המוצגות היום הן אומנם יקרות מבחינה תקציבית אך בתוצאה הם לאין ערוך וכדאי כל מהלך בכדי לשמר את בחורי הישיבה המפוארים והיקרים שיוצאים לחופשת לבין הזמנים. תפילתנו שנצליח לשמר את בחורי הישיבות הן מישיבות קטנות והן מגדולות ואנו בחינוך החרדי ערוכים לתוכניות ארוכות טווח לבין הזמנים הקרוב ולחופשת הקיץ שלאחר מכן כולל תקצוב ופיתוח התוכניות" – "עלינו לזכור שלצערנו כל בחור או ילד באשר הוא, בחזרתו מהישיבה ובסוף הזמן אם יהיה במקום שאינו שמור ח"ו יש מקום לסכנה גדולה מאוד עבורו ולכן אנו מתפרסים על שכונות ירושלים עם צוותים יקרים וחשובים אשר הם בעצם עושים את העבודה בשטח מאותם תקציבים שהחינוך החרדי שותף אליהם".

יש לציין כי סיעת 'יהדות התורה' וחבר מועצת העיר הרב יצחק פינדרוס שותפים במהלך וביוזמה של הרב צביקה כהן למען מאות בחורי הישיבות בירושלים.
20160410_103912

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו