ביוזמת הוועד להגנת הר הזיתים: חבר ועדת הפנים ח"כ הרב מיכאל מלכיאלי סייר בהר הזיתים

ח"כ הרב מלכיאלי קיים סיור בהר הזיתים יחד עם ראשי הוועד להגנת הר הזיתים וקיבל סקירה על התקדמות העבודות בהקמת הגדר כמו גם שאר הפעילויות לאבטחת הביטחון בהר

סיור מיוחד קיים השבוע חבר הכנסת וחבר וועדת הפנים הרב מיכאל מלכיאלי בהר הזיתים וזאת לאור הזמנת ראשי הוועד להגנת הר הזיתים.
ראשי הוועד להגנת הר הזיתים שפועלים בצורה עיקשת להגברת האבטחה בהר הזיתים הזמינו את ח"כ מלכיאלי לביקור בהר על מנת להתרשם מקרוב אחר הבעיות הביטחוניות מהן סובלים רבבות המתפללים אשר פוקדים את ההר מידי חודש.SSS
את הסיור הדריכו נציגי הוועד להגנת הר הזיתים מר ג'ף דאובה, מר הרווי שוורץ ומר יעקב וונדר והשתתף בו אף מפקד תחנת הר הזיתים במשטרה. הפמליה סיירה בכמה מהמוקדים בהר הזיתים וחזתה מקרוב אחר בעיות האבטחה הרבות סביב ההר והגישה אליו.
הסיור התחיל סביב מיקום העבודות להקמת הגדר החדשה, כאשר ח"כ מלכיאלי מביע את שביעות רצונו מבניית הגדר ומשיפור ניכר במצב הקברים. הרב מלכיאלי ציין כי בסיוריו בעבר התמונה שנגלתה בפניו הייתה קשה בהרבה וכי הוא שמח לגלות כי המצב משתפר וכי מלאכת בנית הגדר מתקדמת.
נציגי הוועד והמשטרה העניקו לחבר ועדת הפנים של הכנסת סקירה נרחבת על המצב הביטחוני בהר תוך ציון הנתונים העדכניים.HHH
ח"כ הרב מלכיאלי הדגיש את החשיבות שהוא רואה בקידום סיורים של תלמידים מטעם משרד החינוך על מנת שיכירו מקרוב את מורשת העם היהודי בהר הזיתים.
מלכיאלי שמח לשמוע על הקמת מרכז המבקרים שאמור למשוך אליו אנשים מכל רחבי הארץ והעולם ושיבח את ראשי הוועד להגנת הר הזיתים שעושים רבות כדי להחיות את המקום ופועלים לשיפור הביטחון בהר. "אשמח לעמוד לימינכם בכל הנדרש" אמר.
מנחם לובינסקי יו"ר הוועד להגנת הר הזיתים: "אני מודה לח"כ הרב מלכיאלי על נכונותו להתגייס ולסייע להר הזיתים ואנו מתכוונים להמשיך ולפעול על מנת להפסיק כליל את אירועי זריקות האבנים וחילולי הקברים בהר הקדוש ליהודים".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו