כפר חב"ד: הרב אשכנזי הורה 'הצביעו אגודת ישראל'

הגרמ"ש אשכנזי: אגודת ישראל המפלגה הכי חרדית | "אל תצפו למכתב תמיכה אבל ההוראה היא בע"פ" אומרים בחב"ד | חב"ד עם ג'

חיזוק משמעותי לאגודת ישראל: הרב מרדכי שמואל אשכנזי רבה של כפר חב"ד ורב המועצה האזורית עמק לוד הכריע בעניין הבחירות: "הרבי אמר שיש לבחור במפלגה הכי חרדית לכן יש להצביע לאגודת ישראל". כך אומר הערב לJDN חסיד חב"ד, תושב כפר חב"ד ששמע את הדברים מפיו של הגרמ"ש אשכנזי שליט"א.

קרא עוד:

[postim]

בחב"ד לא הכריעו בשאלה במי תתמוך החסידות בבחירות הקרובות. אבל כל ראשי המפלגות כבר ביקרו בכפר חב"ד במהלך החודש האחרון. יעקב ליצמן סייר בביקור מפתיע בקופת חולים הממוקמת בכפר,  והבהיר כי "הסיור נערך לא בגלל הבחירות". דרעי אף הוא ביקר בכפר חב"ד, בפגישה שנערכה בביתו של הרב אשכנזי נכחו גם הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי רב שכונת נחלת הר חב"ד וסגן מזכיר ביה"ד רבני חב"ד. גם אלי ישי עמיתו למפלגה עלה לרגל והשתתף בעצרת המרכזית שנערכה ביט' בכסלו.

ח"כ מיכאל בן ארי עלה לרגל לביתו של הרב אשכנזי ובזמן המלחמה בדרום נכנס למעונו של הרב ירוסלבסקי בקרית מלאכי. גם הוא וגם עמיתו השתתפו באירוע של יט' בכסלו בכפר חב"ד ואף נשאו דברים.

סגן שר החינוך מנחם אליעזר מוזס השתתף באירוע ביט' בכסלו. מקורביו מספרים על קשר חם והדוק עם חסידי חב"ד. חברי האיחוד הלאומי גם משקיעים במגזר החבד"י וראשי המפלגה בנט ואריאל נטלו חלק פעיל באירוע שנערך ביט' בכסלו בכפר חב"ד. לאחרונה הם גם מינו ראש מטה עבור חסידי חב"ד את אחד ממקורבי הרב גלוכבסקי מרחובות.

תמיכתו של הרב אשכנזי לא מפתיעה איש. גורמים בחב"ד אומרים הערב: "אל תצפו למכתב שבו יורה הרב אשכנזי לתמוך במפלגה זו או אחרת אבל לכל אלו שמטלפנים אליו אתה שומע עמדה ברורה, אגודת ישראל". כך אומר מאיר, תושב כפר חב"ד.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

האם להרב אשכנזי יש כח השפעה על כלל חסידי חב"ד בארץ?

אין לנו ומי בכלל שואל אותו

בהחלט שלא

אם כן למה כל הפוליטקאים מלקקים אותו

אבל מה שנכון הוא שהרבי אמר לבחור למפלגה היותר חרדית,
אפשר לשמוע/לראות את זה בקלטות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו