בש"ס מורידים את הכפפות • נלחמים ברב אמנון יצחק

לאחר הדיון בוועדת הבחירות בה הוחלט שהרב אמנון יצחק אינו רב • הבוקר מתפרסם מכתבו של מרן נגד הרב אמנון יצחק :"הקדיח את תבשילו" • הרב אמנון יצחק מגיב :" וכל המדבר כנגדי אין לו מחילה עולמית"

כתבות נוספות בנושא:

גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
אורח בחתונה שיחק: 5 פצועים בהם שלושה בינוני מפיצוץ נפץ באולם בב"ב
מזג אוויר סוער: גשם, שלג, סופות רעמים וקר מהרגיל • התחזית
מרהיב: נד מים תועד מול חופי הים בישראל - רגע לפני הגשם • צפו

בש"ס משנים כיוון לא עוד לשבת בשקט. אמש הייתה זו וועדת הבחירות המרכזית שהחליטה כי על פתקי ההצבעה לא ייכתב הרב אמנון יצחק אלא רבי אמנון יצחק. כזכור חבר בוועדת הבחירות מטעם ש"ס דרש כי בטרם ייכתב על מסמך רשמי של המדינה תואר על אדם עליו להציג תעודה המעידה על השכלתו.

קרא עוד:

[postim]

ביום שישי (ח' טבת) פרסמנו ידיעה בהרחבה בעניין וגורם המקורב לאמנון יצחק הגיב :"הכל שקר וכזב לא התקבלה שום דרישה מוועדת הבחירות". בש"ס יכולים לסמן ניצחון קטן שכן הרב אמנון יצחק מציג עצמו כרב ואף פועל כך. "כאשר על פתקי ההצבעה הרשמים של מדינת ישראל הוא אינו מוצג כך מדובר בעקיצה". אומרים הערב בכירים בש"ס לJDN.

אולם בש"ס החליטו לא לעצור בזאת היום התפרסם מכתב בכתב ידו של מרן נשיא מועצת חכמי התורה הגאון רבי עובדיה יוסף שליט"א בו כותב הגר"ע להרב יגאל כהן ראש כולל יביע אומר בבני ברק במענה לשלתו של הרב כהן.

שאלת הרב יגאל כהן: "לפני כשנה, התחיל למסור אצלנו הרב אמנון יצחק שליט"א, שיעור המתחיל בשעה ארבע וחצי בבוקר עד לתפילת הנץ, בספר חובת הלבבות בנושא שער הביטחון. והנה לאחרונה פונים אלי אנשים מאנשי בית הכנסת והקהילה שהינם תלמידי מרן, ושואלים האם ראוי שימשיך למסור שיעורים במקום הקרוי על שם מרן שליט"א. ואני חושש על נפשי להפסיק שיעור תורה המחזק אנשים רבים, ולכן באתי בשאלה למרן שיכריע בנושא גורלי זה, ויורה לנו הדרך אשר נלך בה. בתודה ובברכת ימי על ימי מלך תוסיףבהכנעה תלמידו אוהבו בלב ונפש – יגאל כהן".

תשובת מרן הגר"ע יוסף: "בזמן האחרון הנ"ל הקדיח תבשילו, ומצווה להחליפו באדם ירא שמים, שאם דומה הרב למלאך ה' צבאות, יבקשו תורה מפיהו- עובדיה יוסף". לשון התשובה.

בתוכנית ראיונות שנערכה עימו בערוץ 10 על ידי העיתונאי אמנון לוי נשאל הרב אמנון יצחק :"ומה יקרה אם הרב עובדיה יורה לך לא לרוץ?" השיב הרב אמנון יצחק :"אני ארוץ יותר מהר" לוי הוסיף ושאל :"אבל הרב עובדיה אומר להצביע ש"ס" הרב אמנון יצחק השיב :"ואני אומר להצביע כוח להשפיע".

בכירים בש"ס לא אוהבים את גל הראיונות להם זוכה הרב אמנון יצחק. בהם הוא נהנה משיאי חשיפה. בראיונות מדבר הרב אמנון יצחק כנגד בן הרב הגאון רבי משה והרבנית יהודית. עד עתה הגישה הייתה לא להתייחס. אחד ממנהגי ש"ס אמר ל JDN "כי אין מצב שהרב ידבר על יצחק במוצ"ש בלוויין". אולם סביר להניח כי המכתב הוא הקדימון לקראת ההתקפה הגדולה. שתהיה בשבועות הקרובים.

הרב אמנון יצחק בחר להגיב באתר שופר כך: "על פי דעת תורה של אחד מגדולי הספרדים שקבלתי הרי תגובתי: כל מי שיוצא נגדי בדבור או בכתב, מבלי לברר את דברי בבית דין, עובר על איסור דאורייתא של "שמוע בין אחיכם ושפטתם צדק" (חשן משפט סימן יז). וכל המדבר כנגדי סרה או לשון הרע ומאמין לשמועות מבלי לבררן עימי אין לו מחילה עולמית." הרב אמנון יצחק.

צפו בכתב יד קדשו של מרן הרב עובדיה יוסף שליט"א

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
27 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הלוואי שהרב אמנון יצחק יצליח לגרוף ולגנוב כמה מנדטים מהמפלגות החילוניות, והלוואי שגם שס ויהדות התורה יתחזקו באופן משמעותי, כבוד הרב אמנון יצחק רוצה להיות איש פוליטי, ואין לאיש זכות לשלול זאת ממנו, למרות הלחץ שהוא גורם בסביבת ש"ס, מדובר באדם שמטרתו איננה מלחמה עם שס, אלא להציל ולהעביר כוח פוליטי מהמסורתיים ליהדות החרדית.

אזעלכע שארפע דיבורים!?
מאד כואב לי על מחלוקת בין אחינו בני הספרדים ובפרט כשזה "מתחיל" בין גדולים ומננהיגים, מספיק יש מח' בינינו האשכזים. השי"ת עזור שלא תתפשט המח' לאש להבות שא"א לכבות ומכלה הרבה.

תתקוטטו ביניכם וכולם יצחקו מהצג

מכאן רואים שכל מי שנכנס לתאוות השלטון והפוליטיקה .. מדרדר לשאול תחתיה לא משנה מה כוונתו .

מה קורה אתכם? בזמן האחרון כל הזמן משמיצים את הרב אמנון יצחק!

מה קרה לו? הוא נפל על הראש? חוצמזה תמיד הוא לא היה מסכים להתראיין לתקשורת, מה קרה עכשיו?

אני לא חושב שהרב אמנון יצחק שליט"א ידע שזה יגיע לרמה של הדברים כפי שהם מתנהלים כעת.
אני מאמין שאם הוא היה יודע שזה יגיע לזה הוא לא היה יוצר לדרך הזאת. וחבל.
יש לו להרב אמנון המון המון זכויות שגם הרב עובדיה יודע מהם, והוא ראוי ללא ספק לתואר גדול מחזירי התשובה בדורינו, אלא שהרב עובדיה סבור שאין מקומו בפוליטיקה, כי ככל הנראה חוץ מלהזיק לש"ס כל המהלך הזה אין לו סיכוי.

אני מקוה שהצדדים יתעשתו במהירות וימצאו את הדרך המכובדת להוריד את הסאעגה הזאת מעל סדר היום, כי בתווך ישנם אלפי חוזרים בתושה או כאלו שהם בתהליך, שאין להם מושג ולא חצי מושג במה שקורה כא.

מה לאתר זה ולמריבות עדתיות? חסר מחלוקות אצלנו? ואם כבר לסקר מחלוקת נוראה כזו- לפחות לשמור על הגינות מסויימת ולא לשפוט… הכתיבה כאן אינה אובייקטיבית כלל.

הרב אמנון יצחק אנו אוהבים אותך אך ממול כבודו של עטרת ראשנו לפי דעתי היה מיותר להכנס לתחום הפוליטי כי ממילה זה יבוא על חשבון קולות דתיים אז מה התועלת

הלא כבר נאמר ותלמוד תורה כנגד כולם גם נגד מחזירי בתשובה צריך להיות מבין בגדלותו העצומה בתורה של מרן שהוא ממש חד בדרא וכל הדור נשען עליו

חבל שאנשים חשובים באמת ומליאי זכויות כרימון פועלים עפ"י דעת שלהם שהוא בחי' דעת בעלי בתים כפי שהגמ' קוראת להם, ולא לפי דעת תורה, כי הלא אף אחד אינו מתיימר להשוות בין ידיעת ויגיעת התורה של הרב עובדיה לשל הרב אמנון יצחק, חבל חבל.. רואים בפי' את דברי המשנה באבות …מוציאים את האדם מן העולם.. וחבל מאד מאד, ממש כואב הלב!

ל"כואב לי"- אכן כך.

בושה וחרפה שהאתר מפרסם פרסומת של הקמפוס החרדי מאוניברסיטה העברית בניגוד לדעת כל גדולי ישראל!!! כל קוראי האתר אמורים למחות על כך בתוקף!

נראה כאן שהרב אמנון יצחק שוכר טוביסקים שיכתבו עברו. אבל איני מבין מה קרה לו, היה אדם מכובד ואהוב , למה???

הרב אמנון יצחק אנחנו איתך באש ובמים

שס רק יפסדו מזה
הם צריך לשתוק ולא לספור אותו
יותר מחלוקת יותר יפסדו

אמנון אנחנו איתך אל תשים על ש"ס

הרב אמנון אתה גדול הרב אמנון אתה חזק הרב אמנון מתים עליך

בס"ד
כל מה שעושה הרב אמנון יצחק זה מצוות ואין שום בעיה הלכתית לפתוח מפלגה אז שהחברה משס לא יהיו צרי עין ויפסיקו לפגוע בגדול המחזירים בתשובה!!!!!!!!!!!!!!!

הרב אמנון יצחק כולנו איתך
למעננו
יש בשס המון בלאגן שצריך להתנקות
לדעתי השם מנקה את הכל עכשיו
אני לא דואג כי השם ידאג לכבוד הרב

אם תבחינו, בכל התגובות זה נראה שהספרדים כותבים "אנחנו אתך". והאשכנזים כותבים "אנחנו מוקירים אותך אבל מרחמים עליך".

כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ !!!
הרב (כן הרב) הגאון הגדול רבי אמנון יצחק שליט"א עלה והצלח כי עלית על כולנה.

חברים , מרוב מחלוקות לא רואים את הנתיב הנכון שיכול להביא להצלחה כפולה ומכופלת בבחירות. אם ש"ס והרב אמנון יצחק יחברו יחד כמו הליכוד ביתינו , ההערכה היא שהם יקבלו 20 מנדטים. אז כדאי לעשות משהו בנדון.

השם ירחם יהי רצון שישלימו לפני הבחירות

אני רוצה למחות כנגד כל מי שמעיז לדבר כנגד הרב הגדול הרב אמנון יצחק שליט"א!!! איך לא מתביישים לכתוב דברים נוראיים כאלה, ועוד על מי?? על הרב שלנו שנותן את כל חייו למען כל היהודים בדורנו!! שכל כולו אמת לאמיתה!!! שעשה מהפכה בעם והחזיר כמיליון וחצי בעלי תשובה!!!! תיזהו מהמילים של הרב כי להם כוח גדדדול בשמים!!!! הרב אנחנו איתך בכל מצב!!!!!!! בהצלחה בבחירות! הלואי שתקבל ל26 מנדטים!

תלמידי חכמים הם בבת עינו של הקדוש ברוך ואדם שפוגע בהם פוגע בעניו של הקדוש ברוך הוא ואין תרופה למכתו לכן היזהרו מאש גחלתם , לכל מי שנשאר בו צלם של יהודי נא להיזהר בעיני העדה , בתלמידי חכמים לא לדבר עליהם סרה חס ושלום היזהרו בלשונכם , כי אין תרופה לאדם שמבזה תלמיד חכם , והרב אמנון יצחק נכלל בהגדרה הזאת אז נא להגיב בכובד ראש !!

תמשיכו לריב חזק,
הקב"ה אוהב את הנרדפים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture