הרב אמנון יצחק: 'דרעי הוא רשע מורשע' | 'נלך בכל הכח עד הסוף'

לאחר המתקפה אמש (מוצ"ש) של רבני ש"ס נגד הרב אמנון יצחק, הערב הוא משיב אש: "אריה דרעי הוא הרשע!" | "נלך בכל הכוח!" | "לא נכנע ונקבל 12 מנדטים".

כתבות נוספות בנושא:

אורח בחתונה שיחק: 5 פצועים בהם שלושה בינוני מפיצוץ נפץ באולם בב"ב
מזג אוויר סוער: גשם, שלג, סופות רעמים וקר מהרגיל • התחזית
מרהיב: נד מים תועד מול חופי הים בישראל - רגע לפני הגשם • צפו
ליד היישוב החרדי: ערבים פוגעים בארכיאולוגיה מימי בית ראשון

אמש (מוצאי שבת) תקפו מרן הרב עובדיה יוסף וחבר מועצת חכמי התורה של ש"ס רבי שלום כהן את הרב אמנון יצחק. הערב, בדרשה אותה נשא הרב יצחק הוא החליט להשיב מלחמה כנגד רבני התנועה.

קרא עוד:

[postim]

היו כאלה שתהו כי לאחר הדברים החריפים שמרן אמר (“כולם חתמו, הוא יוצא נגדם, מצווה הבאה בעבירה הוא רוצה לעשות, למה?)”, ולאחר בקשתו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן יודיע הערב ר' אמנון יצחק על הסרת המפלגה, מסתבר שממש לא.

הרב אמנון לא רק שהודיע שלא יכנע ללחצים אלא השיב מלחמה בפני המשתתפים באולם שהיה ריק למחצה בנהריה. "לאחר המתקפה כנגדי אני מודיע לכם, לא אכנע ללחצים – אנו נלך בכל הכוח לבחירות ונקבל 6 מנדטים". "עשו לי רצח אופי, אייכמן רצח מיליונים, אני קרבתי מיליונים. תגידו זה נורמלי? דרעי רצה להקים מפלגה, הוא חטף ככה? אמסלם שהוציא נגדם ספר? קיבל ככה? יש להם סקר סודי שיש לי 6 מנדטים…. מה כואב לש"ס שאני יביא 6 מנדטים?…. מה קשה לאחד את השורות שנהיה ביחד, נהיה חומה בצורה לשמור על האינטרסים של עם ישראל, מה לא טוב? לא, זה על חשבון הכיסא שלהם" .

לאחר מכן עבר הרב יצחק להתקיף חזיתית את עסקני ש"ס, "אני דיברתי נגד מרן? אני דיברתי על מרן? אני ירוץ לקיים מצווה כי הרב שטיינמן צווה אותי. הלכו לרב שטיינמן ואמרו, הרב אמנון יצחק מפרסם שכבודו תומך בהרב אמנון יצחק, והרבה תלמידי ישיבות מבולבלים. ואני שואל, זה השאלה שצריך לשאול אותו?. "מעולם לא אמרתי שהרב שטיינמן אמר להצביע כוח להשפיע", מעולם לא אמרתי דבר כזה. שמו בפיו דבר שקר . מה עונה לו הרב ? לא דיברתי על זה. גם אני אומר, "לא דיברתי על זה .

מכאן החל הרב אמנון יצחק ופתח במתקפה אישית כנגד הרב שלום כהן: "הרב שלום כהן קילל כמו אדם פשוט בשוק, לקלל את כל עולם התשובה!. הוא אמר עלי, "אם הוא מורד! שילך לעזזל עם התורה שלו . (שואל) "מה מרדתי? שקיימתי את מצוות גדול הדור האשכנזי"? מה מורד? ממתי אני שייך לספרדים? לא לקחתי אותם לספרדים, יכולתי לקחת אותם לאשכנזים. מה עם בצדק תשפוט עמיתך?.

"אנשי ש"ס גנבים ומושחתים. "שאני יחשוף את נשק יום הדין שלי על ש"ס"? , אוי אוי מה יהיה?…".

"שלחו לי ממשרד הפנים חוקר ממשרד הפנים שבדק את כספי העמותה, הם מוסרים! הרב עובדיה אומר שאני נפרד מכם, אני אוהב את הרב עובדיה מאד מאד והוא אוהב אותי מאד מאד, אמר עלי 'בורא נפשות רבות'! איפה כל זה נעלם? "דרעי הוא הרשע המורשע"!. אלי ישי הגיע ל – 11 דרעי ירד ל – 8 תמשיכו במלחמה נגדי גם – 4 לא תקבלו".

"למה הרב עובדיה לא שולח לי שליח? למה הוא שולח לי בלווין שאלות? לא נותנים לו! אני מעולם לא נפרדתי ממך מרן , מעולם!. הרב דוד אבוחצירא והרב עמאר לא הסכימו לחתום נגדי. בש"ס יש כנופיה של אנשים שמוכנים לשפוך דם. הריני להודיע חד משמעית אני לא פורש! ואני יביא 12 מנדטים!".

לסיום חידד הרב אמנון יצחק את ההבדלים בין התנועות: "אין מלחמה בין ש"ס לכוח להשפיע יש מלחמה בין השקר לאמת. עבור עלי נחשולים רבים אברהם אבינו נכנס לכבשן האש, כי הוא היה איש אמת האמת תנצח ובגדול!".

לסיום אמר הרב יצחק, "שמעתי שרוצים להפגיש את שני גדולי הדור, ואני קורא להם שלא יטריחו אותם! שילמדו תורה".

כזכור לאחר פרסום המכתב של הרב ליבוביץ ממודיעין עילית שיגרו מבית מרן הרב עובדיה יוסף שליט”א מסר לבית מרן הרב שטיינמן שהרב עובדיה כואב על כך, ש'כח להשפיע' פוגעת בש”ס, ולפיכך שיגרו את הרב ליבוביץ למעונו של מרן ראש הישיבה הגראי”ל שטיינמן שהורה להעביר מסר לרב אמנון יצחק, “שיוריד את כח להשפיע”.

הערב כאמור, החליט הרב אמנון יצחק שלא לההיענות להצעה של מרן ראש הישיבה והוא יוצא לדרך חדשה.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
34 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

צדיק יסוד עולם.

הרב הכי אמתי שיש, והאמת תנצח, לשקר אין רגלים, הטעו את גדולי הדור לצאת נגד הרב הצדיק הרב אמנון יצחק גדול מזכי הרבים, לשסניקים חשוב הכסא יותר מנשמות ישראל, הם גורמים להרחיק את עם ישראל מהתורה ע'יי חילול השם שהם עושים…

הרב אמנון חזק ואמץ

הרב אמנון יצחק העם איתך לשס אין מה למכור הכח שלהם רק מכחו של הרב עובדיה אחר מאה ועשרים של הרב לא ישאר זכר מהם
עלו והצליחו

כולנו ביחד "כח להשפיע"!!!!!

בושה לש״ס
עכשיו בדוק ש״ס מקבלים 4 מנדטים!
הרב תהיה חזק! כמו כל תימני עקשן ודבק בצדק!
אוהבים אותך!!!

אני אישה דתיה,ואני מתביישת להיות שייכת למגזר הדתי. לקחו רב צדיק בישראל,הרב אמנון יצחק,מזכה הרבים וסילפו דברים שהוא אמר.שמעתי את כל השיעורים שלו.את כולם.והוא מעולם לא אמר מילה רעה על הרב עובדיה שליט"א. מעולם.הרב שלום כהן רב צדיק וגדול.אבל דבריו והזילזול שלו ברב אמנון,והציחקוקים מסביב,גרמו לי להרגיש בחילה,גועל.ככה מדברים על יהודי שכל עולמו לקרב אנשים לתורה? צודקים החילונים ששונאים אותנו. אם היה חשוב להם השלום,היו מזמינים אותו ללשכת הרב עובדיה ומשכנעים אותו להסיר מועמדותו. בדרכי נועם,לא באיומים.ובטוחה אני שהרב אמנון היה מסכים לכך.אבל הם מחפשים לעשות מלחמה,והם מדברים על תורה?זאת דרך התורה? גם כשיעקב בא להיפגש עם עשו הוא הכין קודם כל דורון,מתנה.אח"כ מלחמה. והם-ישר מלחמה.ועל מה הפשע הגדול?שהרב מקים מפלגה.זו מדינה דמוקרטית? רק אנשי ש"ס יגרמו לאנשים ,שרואים את כל הגועל,להתרחק מדרך התורה,לעזוב את המדינה,להרס עם ישראל.בבבבווווווששששששששששההההה!!!!!!!!!!!!בושה!

עליו נאמר כי איבד את עולמו לא בשעה אלא ברגע אחת!!!! בגלל הכבוד שלו הוא הגיע להידרדרות שאין רב 1 שמסכים לדעותיו המסוכנות!!!!! והנה קטע מדבריו של הגאון האדיר מגדולי רבני תימן רבי שמעון בעדני שליט"א – יש יהודים הנקראים גדר עמלק
בדבריו הזכיר מכתב שראה מהחפץ חיים זיע"א שכתב על התקופה הזו שיש יהודים שסרחו מהדרך והם נקראים בגדר עמלק ודברים אלו נראים כדברי פלא. ואחר כך מצאתי את זה בזוהר הק' שאומר שאדם כזה שסרח מדרך ה' הרי הוא מזרע עמלק ועל זה כנראה הסתמך בעל החפץ חיים.
גם ידידי הגאון הגדול חכם רבי שלום כהן ר"י "פורת יוסף" כששוחחתי איתו על כך אמר לי ובעצם גם אני אומר אותו דבר, שתגיד לו שחבל על כל הזכויות שעשית, וכי אתה רוצה שהכל יתנדף? למה? למה לדבר על תלמידי חכמים, הרי זה – אש!!!!!!!!!!!! מה שהוא עושה זה נגד גדולי ישראל וזה ודאי שהוא לא חייב וזה צריך להסביר לכל מי ששואל, וכי אדם שהציל יהודי יכול לומר לשני שיעשה עבורו עבירה? היעלה על הדעת?
אסור לשמוע לו.

הרב אמנון את הקול שלי קבלת בנקל אשריך צדיק!!

כבוד הרב אמנון יצחק אנחנו איתך באש ובמים האמת יציבה השקר רעוע .בזמנו הערצתי את אריה דרעי ובחרתי שס בגלל שחזרתי בתשובה.הם גורמים לחילונים לראות צד שלילי כי הם יודעים שאתה החרדי היחיד ששבאמת אוהב את החילונים בלב ובנפש ודואג להצילם ישר כח כבוד הרב אוהבים אותך.ואני מתפללת למענך.

למי יש הקלטה של הרב אמנון, שאומר "אני מעולם לא אכנס לפוליטיקה" ועוד ועוד דברים כאלה נגד הבחירות והפוליטיקה

הרב אמנון חזק ואמץ המשך בדרכך .הגיע הזמן שהאמת תצא לאור ש"ס לא מדברת לקהל הרחב יותר הם מעוניינים בכיסא בלבד אני משוכנע שהרב עובדיה לא מדבר שלוחיו מדברים בשמו חזק ואמץ בבחירות תצא האמת לאור

כולם רואים שהאתר הזה הוא גם נגד מרו הרב אמנון

האתר הזה ביחד עם כל האתרים שמלבים את אש השנאה בין איש לאחיו , ומרבים מחלוקת בישראל , יתנו עליו את הדין !

כשזה נוגע לכח ושררה כל שס בלי יוצא מן הכלל שוכחים את דרך התורה!!!!מושחתים שדואגים רק לכיסם ולכיסא….שמו את דרעי הנוכל בראש שס …כולכם בלי יוצא מהכלל לא מתקרבים לנעליים של הרב אמנון….אוהבים אותך הרב אמנון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

לרב הגאון הצדיק והחסיד ר' אמנון יצחק הי"ו שליט"א תמשיך,כל הכבוד,אנו איתך,יישר כח,חזק ואמץ,ברוך תיהיה.

ביטול תורה

זהירות!!!! האיש חייב בנידוי——- כל אלו שכאן שכותבים כאילו בעד אמנון יצחק שידעו שהם בכל מסייע לדבר עבירה וזה הלכה מפורשת הנה דברים שאמר הגאון האדיר מגדולי רבני תימן הגאון רבי שמעון בעדני שליט"א אפשר לשמוע בקלטת: דיברתי עם אמנון יצחק על חומרת הענין של ביזוי תלמידי חכמים והדגשתי בפניו כי מי שמדבר על גדולי ישראל הוא חייב בנידוי וזה מה שאתה גורם. היו כאלו ששאלו אותי שקבלו פניה לעזור לו במפלגה שלו, אמרתי באופן ברור שמי שמסייע בעדו נקרא 'מסייע לדבר עבירה' וכי יש כאן שאלה? והסברתי לו שאתה מבזה תלמידי חכמים, אם יעבדו אצלך לבחירות מי יעמוד על המשמר לכבוד בני התורה? אתה מסכן את המצב שלנו, של לומדי התורה ובחורי הישיבות שהמצב היום קשה מהגזרות הממשלתיות נגד לומדי התורה, הוכחתי איתו קשות ראיתי שאני חייב למחות.
בדור הזה יש גדול הדור והוא רשכבה"ג מרן רבינו עובדיה יוסף שליט"א וכולנו מתבטלים לפניו.

חורבן הבית וגלות רק בגלל שנאת חינם ולשון הרע, השם ירחם על כל בני ישראל
ויצילנו מיד כל מבקשי רעתנו. אבא שבשמיים אנו מייחלים למשיח מהרררררררר
לפניי שיהיה לנו אסונות לשוא

הרב אמנון יצחק המחזיר בתשובה הגדול, חזק ואמץ ואל תיפול ברוחיך, האמת איתך,

לאהרל'ה: אתה פשוט טיפש מטופש פתי שמאמין לכל מה שתשקורת מוכרת! תראה לי פעם אחת שהרב אמנון דיבר נגד ת"ח! מליון דולר אתן לך על זה!

הטוקבקיסטים של הרב אמנון יצחק עובדים קשה בימים אלו….

אהרלה‏ לך לישון,אף אחד לא אמר כלום על אף אחד,זכותו להקים עוד אלף מפלגות ,וזכותינו לבחור בו,כי הוא הרב שלנו,שיש לנו שאלה בהלכה אנחנו שואלים אותו,ולא אף אחד אחר.

אהרהלה
רוצה לדבר? בבקשה אבל לא בפרהסיה כזו.
זה גם אסור.
אגדולי ישראל יש הרבה וכל אחד ינהג לפי רבו

הרב אמנון יצחק ידוע בגדולתו כמחזיר בתשובה הגדול בדורנו וזכיות רבות נזקפים לו
אבל לדאבונינו כבר כמה פעמים שהוא סוטה מהדרך ועושה (בלשון לא יפה)שטיות כמו בפאלפונים המאושרים הוא היה הדמות התורנית היחידה שיצא בגלוי נגד זה וגם התסיס נגד זה וב"ה הוא לא הצליח בזה וזה נכנס חזק ביהדות החרדית אז גם עכשיו הוא יכול לצעוק מה שהוא רוצה ויכול גם להישאר מחזיר בתשובה אבל המפלגות החרדיות שפתחו גדולי הדור בדורות הקדומים לא תיפול בעזהשי"ת ולכן נא לא להיכנס בכאלו שטיות נגדו אלא
"שכל אחד יעשה את החוב קדוש כפי רבותיו

אין טוקבקיסטים לרב אמנון יצחק- אתה כנראה לא שם לב (או לא רוצה לשים לב) לכך שאנשים אוהבים אותו מאוד, מאמינים לו ומוקירים לו על כל העשייה רבת השנים שלו. ולכן משה.י. -לא לדבר כאילו שאתה מבין יותר מאחרים. אולי אתה מטקבק בשם מפלגה יריבה ולכן זה עלה בדעתך!!
אנחנו עם האמת כי אמת מארץ תצמח!!

מי שראה את מרן בלויין השבוע ראה שמרן מאוד מצטער על הרב אמנון יצחק שעושה דברים לא נכונים ופועל נגד דעת תורה וממשיך לדבר נגד גדולי התורה וממשיך לאסוף דברים נגד ש"ס בושה וחרפה שהרב אמנון יצחק ממשיך בדבריו המגונים והלא נכונים ואנו צריכים לאהוב את מרן וגם לבחור בו ולא ברב אמנון יצחק

בתור אחד שבחר בשס 8 שנים הרב זיכה אוןתי לראות את האמת ולהבין מי זאת שס האמיתית. הרב אמנון אנחנו איתך מצביעים פז

מעולם לא שמעתי את הרב אמנון יצחק מדבר על גדולי הדור אני באופן אישי אוהב ומוכיר את עטרת ראשינו מרן הרב עובדיה אך החצר שלו אוי ואבוי אלי ישי איש יקר וישר אך לצערנו איבד מכוחו הרב אמנון יצחק איש ישר ואמיתי אני באופן אישי לא חושב שהצבעה לרב אמנון יצחק לא אמורה להפחיד מישהו האדם היקר עטור זכויות וגדול מחזירי התשובה  בימנו אני מאמין שיש לקדוש ברוך הו צער גדול כשרואה את כל מה שאנו רואים בקיצור נצביע כל אחד כראות עניו ואל תתנו לאף אחד להפחיד אותכם ובלי חס ושלום מלהוריד מכבוד עטרת ראשנו הרב עובדיה יוסף השם ישמרהו ויאריך ימיו בטוב עם ישראל רוצה אהבת חינם ולא ההיפך

לשקר אין רגליים. התנאים אמרו בעצמם שלא היו רוצים להיות בדור הזה ולא פלא מדוע. יש לנו תורה, והתורה היא האור של ענינו. התורה אומרת "בצדק תשפוט עמיתך". דין צדק זה לברר את האמת על בוריה, לא דרך צד שלישי לא אובייקטיבי. לצערי (או לשמחתי למעשה) האמת יוצאת היום לאור ויש בירור נפלא בו רואים שעולם התשובה הוא הפרי שמבשיל מתחת לקליפה של הערב רב. הערב רב רואה בבעלי התשובה סוג ב', וכאן הם נופלים בשנאת חינם וחלקם מרשים לעצמם לדבר לשון הרע בניגוד מוחלט לציווי התורה.

האמת ברורה ותתברר. אבל יחד עם זאת אסור עלינו חס ושלום ליפול לתוך הקליפה האיומה של שנאת החינם ולשנוא את אותם ששונאים אותנו. עלינו להתלכד ולהתפלל לבורא עולם שישיל את הקליפה. וזו מלאכה שבורא עולם עושה דרך שלוחיו הנאמנים ולעניות דעתי הרב אמנון יצחק הוא העומד בראשם. לצאת נגדו ולדבר נגדו לשון הרע זה פשוט נגד התורה. הרי איזה סיבה יש לאנשי שס למנוע מהרב להיפגש עם מרן? מה יש להסתיר?
האם נראה הגיוני שאדם צדיק שפעל כה רבות להחזיר יהודים אבודים בתשובה, יהפוך מהיום למחר לרשע חלילה, בלא שעשה שום דבר שמנוגד לתורה?
אילו היה עושה משהו שמנוגד לתורה, הייתי מבין, אבל כל מעשיו הם לשם שמים, ולהקים מפלגה שנותנת מענה ליהודים רבים שכמותי שלא היו בוחרים בבחירות בשס וגם לא באף מפלגה אחרת (אולי בבן ארי כן) זה לא לגיטימי?? למה מפני שזה מחליש את המעמד הפוליטי שלהם?? זה לשם שמים נקרא? בגלל זה מותר לדבר לשון הרע ולומר עליו שהוא לא רב בכלל ולא תלמיד חכם ושילך לעזאזל??

האמת תצא לאור בקרוב, המשיח קרוב, והוא יברר מי בצד האמת ומי מונע ע"י פוליטיקה שהשם כ"כ שונא.

בכל הדורות התנגדו לבחינות משיח. הגר"א התנגד לאדמור הזקן, התנגדו לרמח"ל ושרפו את ספריו, התנגדו לבעל שם טוב. גדולי הדור התנגדו להם. האם הם צדקו?
השם יאיר עינינו אמן, ויזכנו לאהבת חינם למרות שהאוויר עכור משנאת חינם שכולנו נושמים. יהי רצון שלא ניפול ונזכה לאהוב גם את אלה ששונאים אותנוולא נדבר עליהם לשון הרע בחזרה, אלא רק נדבוק בתורה הקדושה כדי שיהיה לנו "כח להשפיע". אמן!

האמת ניצחה !!! כוח להשפיע לא עברה את החוז החסימה יצא מזה שתי ספרות שהם חילול השם איזה בושה חבל על הזמן

לכבוד היקר.
האמת הכן ניצחה
מפלגת שס"ע האומנם קיבלה 13 מנדטים
אבל אם כל ה-13 מנדטים היא נשארה בחוץ
וראש הממשלה בחר את מר לפיד ובנט
מה הרווחנו מהמניפולציות הנבזיות של מפלגת שס"ע
לא כבוד הרב אמנון יצחק
ולא מפלגת שס"ע ברשות ד-רע-י אליהו ישי ומר אטיאס
כל המפלגות החרדיות בחוץ
עולם התורה שלנו בסכנה
ורק נשאר לנו להתפלל לבורא עולם
שירחם עלינו
ונראה שבמצב הנוכחי צריך גם לקחת תעניות 40 יום כמו שהרב אמנון יצחק
עורר את האנשים לעשות בהרצעותיו
הכל הוא יכול ישתבך שמו הוא אפילו יכול לעשות שלפיד יגדיל את תקציב בתי המדרש יש לו בעייה
גם פה אנחנו רואים שרוב העם לא טיפש הוא מבין שנעשה פו תרגיל נבזי של הערב רב שביננו.

הרב אמנון יצחק צדיק יסוד עולם איש אמת והקב"ה תמיד איתו ותמיד מסייע לו ואין לנו מושג איזה גן עדן יש לו וכל מי שיוצא נגדו איבד את העולם הבא וגם עולם הזה לא יהיה לו

הרב אמנון יצחק אנחנו איתך באש ובמים בהפסד וניצחון, ושכל אחד יבדוק היטב את הנתונים על הרב עובדיה יוסף זצ"ל מה שידע, היזהרו בגחלתן של תלמידי חכמים -!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture