התפללו: האדמו"ר מסערט ויז'ניץ אושפז הבוקר | סובל מחום גבוה

האדמו"ר אושפז בביה"ח רוטשילד בשל חום גבוה וחשש לדלקת ריאות, האדמו"ר עובר סדרת בדיקות ובשעות הקרובות, יוחלט אם לאשפזו או לשחררו

דאגה בקרב חסידי סערט ויז'ניץ בארץ ובעולם לאור אישפוזו הבוקר חמישי) של כ"ק אדמו"ר מסערט ויז'ניץ שליט"א בבית החולים רוטשילד בחיפה.

קרא עוד:

[postim]

האדמו"ר סובל ביומיים האחרונים מחום גבוה וחולשה יתירה, הבוקר בשעה 11:00 פונה האדמו"ר ברכבו הפרטי לבית החולים לקבלת טיפול, החשש הוא כי האדמו"ר סובל גם מדלקת ריאות, לאחר בדיקות יוחלט אם לאשפזו או לשחררו לביתו.

עם פינויו התכנסו מאות תלמידי הישיבות והת"תים של סערט ויז'ניץ בחיפה ובבני ברק לשאת תפילה לרפואת רבם הנערץ האדמו"ר הרה"צ רבי אליעזר בן צירל לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

יצויין כי אתמול (רביעי) נערכה בחצר הקודש, שמחת הברית לנין האדמו"ר בן נכדו הרב ברוך הגר בנו של הרה"צ רבי יעקב הגר אב"ד סערט ויז'ניץ וחתן כ"ק אדמו"ר מויז'ניץ שליט"א, השמחה נחוגה בבית המדרש הגדול ברמת ויז'ניץ חיפה, האדמו"ר למרות חולשתו השתתף בברית שארכה כשלוש שעות, כאשר האדמו"ר מתכבד בסנדקאות, והאדמו"ר מויז'ניץ באמירת הברכות, ויקרא שמו בישראל 'משה יהושע'.

ויהי הדבר לפלא בעיני הקהל, אשר יודע את מצבו של האדמו"ר ביממה האחרונה, ולמרות גילו הקרוב ל90, ישב זמן כה רב בשמחה, עודד את השירה בידיו ורקד לכבוד המאורע.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו