גאב"ד י-ם: "הסניף החדש של 'טרם' זו ברכה לתושבי ירושלים"

לרגל פתיחת הסניף של 'טרם' במתחם ביקור חולים ביקרו ראשי 'טרם' במעונו של גאב"ד ירושלים וסקרו בפניו את הפעילות I הגאב"ד התפעל מהיקף ואיכות הטיפול ובירכם בחום

ביקור נדיר ורב רושם קיימו ראשי רשת 'טרם' אצל גאב"ד ירושלים הגרי"ט וייס במעונו בשכונת גוש שמונים בירושלים. הביקור התקיים לרגל פתיחת הסניף החדש של 'טרם' במתחם בית החולים ביקור חולים בירושלים, ועל מנת לקבל את ברכתו של הגאב"ד. בביקור המיוחד השתתפו מנכ"ל 'טרם' מר נתן אפלבאום, סמנכ"ל 'טרם' מר דניאל שוורצמן ומנהל מחוז ירושלים ב'טרם' מר צור אדמון.

קרא עוד:

[postim]
במהלך הביקור התעניין הגאב"ד על פעילות הסניף החדש במתחם ביקור חולים ברחוב שטראוס, כשראשי 'טרם' מפרטים אודות הסידורים ההלכתיים הנהוגים אף בסניף זה ועל הדגש הרב שבעמידה בכללי ההלכה ושמירת השבת. "הסניף החדש של טרם במתחם בית החולים ביקור חולים זו ברכה לכל הציבור בירושלים".

 
הנגישות לשכונות החרדיות גאולה ומאה שערים הפכה במהרה את המרכז החדש של 'טרם' בתוככי בית החולים, לכזה שמעניק מענה לאלפי מטופלים מהאזור שלא נאלצים להישרך למרכזים וחדרי מיון מרוחקים, ומקבלים מענה מקצועי זמין ומהיר במרחק קצר מביתם.
לסניף החדש של 'טרם' הסכמים עם כל קופות החולים, כשהטיפול יינתן בהשתתפות עצמית נמוכה שנעה בין 0-76 ₪, ובכך למעשה יהיה זול אף יותר מהאגרה הנהוגה בהגעה לחדר מיון סטנדרטי.

 
אל מרכז 'טרם' ברחבי הארץ מגיעים חברי כל קופות החולים הנזקקים לטיפולים דחופים שמבקשים לקבל טיפול מקצועי ואיכותי וללא זמני המתנה ארוכים המאפיינים את חדרי המיון בבתי החולים. הטיפול כולל בדיקות דם ושתן מתקדמות, רנטגן ואולטראסאונד, גיבוס, תפרים, אינפוזיות ועוד.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו