בשל הוראת ה- FBI נדחתה עצרת התפילה במנהטן

בשל דרישת ה- FBI נדחתה העצרת הראשונה שתוכננה בארה"ב נגד גזירת הגיוס בישראל | המונים צפויים היו להשתתף בעצרת התפילה וזעקה שאורגנה על ידי אגודת ישראל בארה”ב | בהתאם לנהלים ולהנחיות ייקבע תאריך מאוחר יותר לעצרת

בשל סדרת הפיצוצים שהתרחשו השבוע בבוסטון וגרמו למותם של שלושה בני אדם ולפציעתם של מעל ל- 150 בני אדם, תוגברה רמת האבטחה במקומות רבים ברחבי ארצות הברית. בהתאם לכך, הביעה לשכת החקירות הפדרלית של ארצות הברית,  ה- FBI, דרישה לדחות את עצרת ההמונים שתוכננה ליום ראשון הקרוב במנהטן.

קרא עוד:

[postim]

כזכור, טרם תגיש ועדת פרי את מסקנותיה והחלטותיה, החליטו בניו יורק להתגייס למערכה ואגודת ישראל בארה"ב, תכננה לקיים עצרת התעוררות, תפילת ומחאה נגד כוונת ממשלת השאה בישראל. בעצרת, שתוכננה להתקיים במנהטן, היו צפויים ליטול חלק רבנים ואדמו"רים רבים.

בימים אלה נכנסים ובאים מארגני העצרת בבתי אדמו"רי ורבני ניו יורק להחתימם על מכתב הקורא לציבור לבוא בהמוניו למען הצלחת המערכה, עד כה חתמו כ"ק אדמו"רים: מויז'ניץ-מונסי, סקולען, רחמסטריווקא, באבוב, פאפא, ונובמינסק שליט"א, מסע ההחתמות יימשך גם בימים הקרובים במטרה לאחד את כלל החוגים העדות והקהילות בארה"ב לחזית אחידה במאבק על זכותם של יהודי ארץ הקודש לשבת באהלה של תורה ולנהל את אורח חייהם ללא התערבות חיצונית.

על תאריך חדש לקיום העצרת, יבואו עדכונים בהתאם להנחיות ואישור ה- FBI.

 

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו