עצרת ראשונה נערכת בשעה זו לזכרו של הגר"י יוסף זצ"ל בירושלים

מחר יסתיימו ימי השבעה אחר פטירתו של הגאון רבי יעקב יוסף זצ"ל ובשעה זו משתתפים אלפים בעצרת ראשונה לזכרו בהיכל ישיבת אור החיים בירושלים | הרב עובדיה צפוי להגיע ולשאת דברים

הערב (רביעי) עם כלות השבעה להגאון הגדול רבי יעקב יוסף זצ"ל, מתקיימת בשעה זו עצרת מספד והתעוררות בישיבת אור החיים בראשותו של הרב הגאון הרב ראובן אלבז שליט"א, ברחוב עזרא 1 ירושלים.

קרא עוד:

[postim]

לפני כשעה נפתחה העצרת לאחר תפילת מנחה המונית, שורה של של ראשי ישיבות ורבנים צפויים לשאת דברי בכי ומספד אחר פטירתו של גדול מרביצי התורה בדורנו, רק במהלך ימי ה'שבעה' התפרסם כי בשנה וחצי בהם נלחם על חייו מסר הגר"י יוסף זצ"ל מעל 1700 שיעורי תורה ברחבי הארץ תתוך ייסורים ומכאובים.

בין הרבנים שהוזמנו לשאת דברים בעצרת, הראשל"צ הגאון רבי שלמה משה עמאר, הגאון רבי משה צדקה ר"י פורת יוסף, הגאון רבי בניהו שמואלי ר"י נהר השלום, הגאון רבי בן ציון מוצפי ועוד שורה של ראשי ישיבות, דיינים ורבני ערים.

את העצרת יחתמו שני בניו של הגר"י זצ"ל הרב עובדיה יוסף והרב יונתן יוסף. את המשא המרכזי יישא בסביבות השעה 20:30 מרן הגר"ע יוסף שליט"א.

הבוקר (ד') נמסר כי עקב הצפיפות הגדולה שתתכן בהיכל ישיבת 'אור החיים', הוחלט ע"י חברת 'דר וסוחרת' המעבירה את שיעורי הלווין ממרן הגר"ע יוסף מידי מוצ"ש, להעביר את כל מהלך העצרת בשידור חי לכל נקודות הלווין ברחבי הארץ והעולם.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו