המוכסים בנתב"ג לכדו מבריחי צפרדעים ארסיות

במכס בנתב"ג נתפסו צפרדעים ארסיות שמחיר כל אחת מהן נע בין 50 ל-120 יורו | כניסתן של הצפרדעים לארץ עלולה לגרום לנזק אקולוגי חמור.

אורחים לא רצויים: בבית המכס בנתב"ג נתפסו אמש צפרדעים ארסיות. ביום שלישי לפנות בוקר נחת אדם ששב מהולנד. ועל גופו נמצאו מספר קופסאות אשר הכילו כ-30 צפרדעים ארסיות המיועדות לאספנים בישראל. מחיר כל צפרדע נע 50 ל- 120 אירו. תלוי לפי גודלה של הצפרדע.

קרא עוד:

[postim]

במכס מדווחים כי השלל שנתפס הגיע הודות למידע מודיעיני ובדיקה של הרשויות העלתה כי על הזמנת הטיסה שלו רשומים עוד 2 נוסעים נוספים.

במכס אמרו כי, "בפעילות מבצעית מידית שנערכה אותרו החשוד ואחד משני הנוסעים הנוספים. נערך אחריהם מעקב לתוך המסלול הירוק. בחיפוש מדוקדק, נמצא השלל".

עוד אמרו במכס "מדובר בצפרדעי חץ אשר אינן גדלות בארץ ועשויות לגרום נזק אקולוגי רב באם יגיעו למאגרי המים בישראל. הנזק עשוי לכלול פגיעה קשה במאזן הביולוגי של עשרות בעלי חיים מימיים, חלקם בעלי חיים מוגנים".

ברשות הטבע והגנים אמרו כי "ישנה סכנה מוחשית לדו-חיים הארצישראליים כתוצאה מכניסה לארץ של מינים אקזוטיים ולכן רשות הטבע והגנים אינה מאשרת ייבוא דו חיים לארץ". כל הצפרדעים נתפסו והועברו להמשך טיפול רשות הטבע והגנים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

למה שמים תמונה של טנק?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו